Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 E60 Touring (56) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 63 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sławek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Elektryka !To uważam najważniejsza kwestia o którą trzeba dbać w E60. Ja jeżdżę wersją kombi i przypadłość uszkodzenia kabli w tylnej klapie sprawiła że musiałem wzywać lawetę. Otóż kable poprzecierane w miejscu łączenia klapy z karoserią (są one zasłonięte taką metalową rynną ) sprawiają że nie domkniecie np klapy,możecie nawet nie wiedzieć że już po 5 minutach jest ona otwarta (auto to ma domknięcie elektryczne ) a otwarcie klapy...
1,0
~Krzysiek
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Wszystkie poniższe usterki są typowe dla tego modelu, więc można się spodziewać że raczej prędzej niż później spotkają też Ciebie: -pęknięty kolektor wydechowy - hałas, smród spalin w kabinie, utrata mocy -rozszczelniony kolektor dolotowy - wykonany z plastiku więc się odkształca i konieczna jest wymiana, tego się nie da naprawić -rozszczelniona turbosprężarka, do wymiany bądź regeneracji. Przy okazji padają sterowniki -awaria sprzęgła...
3,0
~Mewa
BMW Seria 5 E60
Touring 520 d 177KM 130kW
- elektryka - czujniki - domykanie drzwi - elektrozamki - akumulator (padl po 2 latach) - wycieraczki(silniczek) - system domykania drzwi - problemy z fabryczną zmieniarka 2x wymieniona - problemy z BT non stop telefony mi fylogowywal zestaw fabryczny 6 musialem przetestowac by dobrac do samochodu - alarm - szyberdach zacinal sie naprawiono po 5 wizycie w serwisie - parujace reflektory - czujniki polożenia czegos tam od...
4,0
~fiflak13
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
mam model z panoramicznym dachem i co myłem auto myślałem że może grzieś pochlapałem wodą bagażnik, i tak co mycie... aż podczas ulewy zaczeły się kłopoty. bezpieczniki zostały zalane, co się później okazało komputer się też zalał bo jest pod akumulatorem który zalany był do połowy wodą. wszystko wciekło przez szyberdach, gdyby nie gwarancja popłynąłbym około 5000 euro a tak auto w ciągu 4 dni mam spowrotem. podpowiem że jeśli ktoś ma...
3,0
~Adam
BMW Seria 5 E60
Touring 525 i 218KM 160kW
Jak do tej pory najpoważniejszą usterką która wykluczyła mnie z jazdy był kompresor tylnego zawieszenia ( na szczęście pod domem). Auto jak siądzie nie da rady jechać. Zdarzają się problemy z cewkami zapłonowymi, skrzyniami automatycznymi (błędy i tryb awaryjny), maglownica, pompa wody elektryczna którą lepiej profilaktycznie wymienić jak jest już stara. Na pompie można znaleźć datę produkcji żeby oszacować czy nie jeździ od nowości.
5,0
~Waldek
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Brak jakichkolwiek usterek podczas mojego uzytkowania. Jednak po zakupie zostaly wykryte usterki takie jak: pękniety kolektor wydechowy, niepoprawna praca dwoch termostatow, zatkana odma, sparciala uszczelka od filtra dpf, niepoprawna praca zawieszenia tylnego, kolo pasowe zużyte, błedu w silniku, bledy w pracy turbniny, zablokowana mozliwosc wypanialia dpf i kilka innych. Daja ocene maksymalna gdyz mnie zadna usterka mnie spotkala
1,0
~radziuxd
BMW Seria 5 E60
Touring 530 d 218KM 160kW
Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia, pękające króćce, zbiornik, wycieki płynu, finalnie - uszczelka pod głowicą. Terkocząca skrzynia, szarpanie, zgrzytanie - pęknięte koło zamachowe. Wycieki płynu wspomagania, nieszczelne drążki Dynamic Drive. Pęknięty pasek osprzętu - zatarta rolka. Prawie wszystko co wymieniłem to usterki, które zmuszały mnie do zatrzymania.
3,0
~aldona22@wp.pl
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
niestety zawieszenie nie wytrzymuje naszych dziur. na pewno decudujace tutaj jest,że mam 18 calowe felgi na twardych i szerokich oponach Run Flat. Cierpi na tym tez przekładnia kierownicza,która jest bardzo droga i skomplikowana jak cholera dlatego regeneracja to bardzo wysokie koszty i mało kto się tego chce podjać ( ja ma z aktywnym wspomaganiem-pieć czujników)
3,0
~Michał
BMW Seria 5 E60
Touring 523 i 177KM 130kW
Trudno dokonać jednoznacznej oceny. Poważnych usterek było kilka, ale mogły wynikać z zaniedbań poprzedniego właściciela. Po doprowadzeniu auta do porządku od czterech lat nie miałem żadnych poważnych usterek. Odradzam zakup sprowadzanych z Niemiec „okazji”. Potrafią wydrenować kieszeń.
5,0
~Piotr
BMW Seria 5 E60
Touring 535 d 272KM 200kW
Tutaj idealnie. Auto nigdy nie zawiodło w trasie. Silnik nie wymagał remontu. Zarówno silnik jak i skrzynia to pancerne konstrukcje ktore dobrze utrzymane zrobią milion kilometrow bez problemu. Żeliwny blok silnika, skrzynia z ogromnym zapasem nawet po chipie. Nie ma sie do czego przyczepić.
BMW Seria 5 E60 Touring