Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Zenek, 10 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,77
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jakość materiałów i wykończenia wewnątrz samochodu jest nieporównywalnie wręcz wyższa niż to było w E90, czuć prawdziwe premium
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto w dalekie podróże - wygodne, ciche i przestronne. Do jazdy po mieście czy sportu się nie nadaje - zbyt duże rozmiary i jednak trochę ociężałe, ale to pewnie wpływ przyzwyczajeń z 320d.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik daje radę, jasne - nie jest to rakieta ale zdecydowana większość samochodów poruszających się po polskich drogach nie ma szans. Subiektywnie wolniejsze od 320d, ale faktycznie nie aż tak bardzo - w 520xd jedziesz odizolowany od świata i nie czuć przyspieszeń tak jak w mniejszym aucie.
5,0
Skrzynia biegów
Przerzuca te 8 biegów i przerzuca, wcześniej w 320d z 6-stopniowym automatem było tego mniej, ale też 184KM w 320d nie ma co porównywać z tymi w 300kg cięższym 520xd. Automat nadrabia tym samym braki mocy.
4,0
Układ jezdny
Jedzie jak trzeba, choć o zwinności znanej z E90 trzeba zapomnieć - nie te gabaryty i masa. Regulacja twardości zawieszenia to trochę gadżet - liczyłem na coś więcej.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko jak należy, czujniki pomagają, auto jest długie więc bez nich byłoby ciężko. Standardowe od liftingu xenony bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Nie ma się do czego przyczepić, poza tym to moje siódme BMW więc dla mnie jak w domu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje radę, ogrzewane siedzenia i kierownica mile i szybko uprzyjemniają pierwsze chwile po wejściu do wyziębionego auta.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest olbrzymie z zewnątrz, ale już nie tak wielkie wewnątrz, miejsca nie brakuje, ale nadmiaru nie czuć.
5,0
Wyciszenie
Jest nieźle, jasne diesel to diesel i niestety go słychać, choć jedynie czasami. W podróży auto jest bardzo ciche.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest zadziwiające, w Warszawie 8,5l podczas gdy 320d zjadała 10. Za to w trasie odwrotnie 320d mieściła się z 5-5,5 a 520xd niestety poniżej 6,5 ciężko. Na autostradzie 8l. W serwisie jeszcze nie byłem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kosztuje niemało, ale wg mnie warto - po podliczeniu wszystkich dodatków, które są w moim aucie analogicznie wyposażone 320xd byłoby tańsze raptem parę tysięcy PLN.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna