Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Łukasz, 8 lat temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Pomimo iz wcześniej jeżdziłem samochodami podobnej klasy, uważam, że ten model jest klasą samą dla siebie. Żadko który producent oferuje tak dopracowane i zaawansowane układy połączone w harmonijną całość.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik znałem już z poprzedniego auta jednak tam połączony był z 7 a nie 8 biegową skrzynią. Zwiększenie ilości biegów bardzo pozytywnie wpłyneło na pracę całego układu napędowego. Silnik jest żwawy, wystarczający choć nie ma mowy o sportowych osiągach. Zadowala się niewiarygodnie małymi porcjami paliwa. To co jest w nim słabym punktem to dzwięk.
5,0
Skrzynia biegów
Ciężko wyobrazić sobie lepszą.
5,0
Układ jezdny
To już tradycja że układ jezdny jest niezwykle dopracowany w BMW, tak też jest w tym przypadku. Niezwykle przyjemny, konfortowy a zarazem bezpośredni.
Komfort
4,0
Widoczność
Myślę że określenie DOBRA widoczność jest tu jak najbardziej na miejscu.
4,0
Ergonomia
Nie mam jakiś większych zastrzeżeń w tej dziedzinie. To co na razie nie do końca mi sie podoba to uchwyt na kluczyk który wymusza jazdę z otwartym schowkiem - powinien się chować całkowicie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, wszystko działa należycie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli nie ma w rodzinie czterech lub więcej koszykarzy to miejsca jest pod dostatkiem. Zwróciłbym uwagę na kształt bagażnika który jest bardzo długi ale dość mocno zwężony na wysokości nadkoli.
5,0
Wyciszenie
Doskonałe, na szczęście nie słychać chryczącego silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ciężko coś powiedzieć po 35 tys.km. Jeśli chodzi o spalanie to jest na poziomie aut miejskich. Raczej po przjechaniu większej ilości kilometrów będę mógł powiedzieć coś więcej. Mogę tylko wspomnieć że w poprzedniej serii 3 z tym silnikiem do przebiegu 160 tys.km nic się nie działo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena wyjściowa może się wydawać atrakcyjna ale niemożliwym jest wyjechać z salonu modelem za podstawową kwotę z folderu. A dodatki i pakiety kosztują sporo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co nie odnotowano.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna