Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna

Maciek Lagavulin, 3 lata temu
Silnik 520d 184KM 135kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,79
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Prowadzenie i "odejście"
5,0
Całokształt
Żona mówi że superancko ekstra wymiata i robi na wszystkich wrażenie, można powiedzieć że w pełni podzielam jej opinię. Zuważylem, że wszyscy na drodze sa trochę bardziej uprzejmi. Jako auto na długie i średnie trasy idealne, trzeba przyznac że tryby jazdy robią swoje, diametralnie zmieniają charakterystykę auta a i 184KM i "tył napęd" zapewniają odpowiednią dynamikę. Auto długie, całkiem duże, wewnątrz przepastne a wydaje się pod względem prowadzenia bardziej zwarte i responsywne niż niektóre sportowe kompakty, całkiem zwinne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy w porządku, ładny pomruk jak na disla, cichutki w niskich obrotach, idealny kompromis zużycie/dynamika. Zrywny mimo nie najwyższej mocy spokojnie daje radę. Postulowane przez markę hasło "BMW - radość z jazdy" - potwierdzam. Momentu wystarczająco dużo, nieraz przy depnieciu zrywał przyczepność. Ogółem bez zarzutów sama radość, korciło mnie by zakupić 3.0d ale podkręce ewentualnie ten silnik a za jakiś czas coś mocniejszego, bo ta moc w zupełności wystarcza by się nacieszyć...
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia super, wybór nie popularny, ponieważ manual - wybralem ze względu na niższe koszty związane z eksploatacją/naprawami. Pewnie automat wygodniejszy ale w połączeniu z 3 trybami jazdy pełne zadowolenie
5,0
Układ jezdny
Na trybie jazdy komfort leciutko chodzi, żona zadowolona, że tak komfortowo, na sporcie "sztywniutko" zwarte auto sprawiające wrażenie znacznie mniejszego i zwinnego - sprawnie i dynamicznie pokonuje zakręty, pełna kontrola i czucie auta
5,0
Karoseria
Mankamentem jest to, że szybko się brudzi, pewnie za duzo jeżdżę... ale lakier ładny, opalizujący w zależności od światła, imperial blau jeśli się nie mylę, bez zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem, całkiem czujniki z wizualizacja się przydają, czasami można się pomylic co do swoich gabarytow. Ostatnio jezdzilem SUVami i trzeba przyznać że należy mieć na uwadze wysokość zawieszenia od czego się odzwyczaiłem parę pomyłek wystąpiło
5,0
Ergonomia
F10 znana z wzorowej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Raczej bez zastrzeżeń problem z dobraniem optimum... ale in plus, auto nagrzewa i chłodzi się bardzo szybko
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla wszystkich, rodzina 2+2 z pakietem bagaży i wózkiem mieści się na spokojnie, rozważałem zakup audi A5 sportback jednak to w końcu auto na płycie podłogowej A4, owszem o ładnej prezencji ale drugie auto w moim plebiscycie zakupowym tj. f10 wygrało bo ma wszystko i miejsce i prezencję
5,0
Wyciszenie
Po nagrzaniu się cicho i przyjemnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jednym słowem oszczędnie a na zmianę cisnę lub jadę odprężony zależnie od zegarka... oczywiście oszczędnie na trasie w mieście trochę gorzej ale nie tak żeby jakoś bolało
4,0
Stosunek jakość/cena
Przyzwoicie, o ile przyszłe koszty napraw rozłożą się w czasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak, odpukać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jw.

On - zużycie paliwa dla silnika 520d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
9,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna