Szukaj

Oceny BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW 2011-2013

Podsumowanie 10 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
3,85
średnia ocena z 10 ocen
11% gorzej od średniej w segmencie
50%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW 2011-2013

3,4
~RB
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
To moje trzecie BMW i na pewno ostatnie. Awaryjnośc auta jest nie do zaakceptowania. Czarę goryczy przelała awaria podczas której stanąłem w środku nocy na obwodnicy trójmiasta i nie bylem nawet w stanie zapalić silnika. Przyczyną awarii było uwaga: na skutek awarii czujnika paliwo paliwo zostało wpompowane w wiązkę elektryczną i uszkodziło układ sterujący ?!?!? Auto tydzień wcześniej było na przeglądzie w ASO. Koszt naprawy po solidnych...
2,9
~Blem
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Wieczne awarie, słabe wykonanie, materiały kiepskie, skóra jak z plastiku, silniki nietrwałe, problemy z elektroniką... auto koszmarne w serwisowaniu, unikać. Manualna skrzynia jak z auta miejskiego typu kompakt. W tych pieniądzach polecam inne marki które biją na łeb na szyje przereklamowane BMW. Żałuje zakupu, moje ostatnie BMW.
4,7
~Plastyk7
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochód pomimo kilku lat wzbudza zachwyt a kobiety myślą że to nówka .Model indywidual posiada wszystko co do szczęścia potrzeba również sprawdza się 4x4. Serwis jak to BMW trzeba się z tym liczyć. Usterek brak. Żwawość , przyspieszenie jak i komfort wystarczające. Spalanie 7.5 w jeździe dynamicznej bez szaleństw.Denerwuje mnie natomiast : szybko obijająca szyba przednia, brak miejsca na komórkę, twarde koła Runflat, mało miejsca na nogi dla...
3,6
~Piotr
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto wygodne i stabilne, robi wrażenie ociężałego pomimo 218KM, ożywa dopiero po włączeniu sport, spalanie ponad oczekiwanie - średnio ponad 8l. Dobre materiały wykończeniowe. Wszystko do zaakceptowania, ale cena części i serwisu powala.
3,1
~Remor
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Hmm powiem tak. Auto serwisowane wszsytko na bierzaco przy 238tys zatarl sie silnik na pierwszej panewce. Generalnie fajny woz oprocz tego ze albo padnie motor albo sie spali
2,9
~slimm
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Samochod bardzo awaryjny, maly jak na ten segment. Nie daje zbyt wiele za ta cenę. Jest ładny i ma nieźle wykonczone wnetrze i przemyslany i drive - tyle dobrego mogę napisac.
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 525d 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
17,00 zł
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~Wojciech Poznań
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Auto uzależnia, próżno szukać poważnych wad, dużo miejsca w kabinie, słuszny bagażnik, ultra ciche auto. 2 turbiny powodują, że porównując do 520d, auto jest o wiele bardziej spontaniczne.
4,5
~wojtektwojpan
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
Duża wygodna limuzyna, świetna w trasę, mało poręczna aczkolwiek zwinna jak na swoje wymiary w mieście.
4,9
~Roman
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
3,9
~Grzegorz
Limuzyna 525d 218KM 160kW
BMW Seria 5 F10-F11
No właśnie. Zawsze tj od kilkunastu lat. kupowałem samochody marki Renault. Zawsze nowe i zawsze serwisowałem u dealera u którego auto kupiłem. Nigdy nie miałem żadnych problemów z tymi autami (clio, megane, laguna II, laguna II, laguna III). BMW za 260 tys. odmówiło posłuszeństwa w tydzień po zakupie. Laweta i najbliższy serwis. Diagnostyka nic nie wykazała, samochód jeździ. Zobaczymy jak długo... Poza tym nie mam żadnych uwag. (Bezawaryjność (poważne usterki))
BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna