Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting (17)

Pokaż filtry
4,8
~Tomek JG
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Bardzo wygodny samochód dla rodziny 2+2. Sporo przestrzeni na dziecięce duperele. Zdecydowanie długie trasy nie stanowią w nim wyzwania. Chcesz 1000 km dziennie; wciskasz start i docelowo stop.... już! Tak to wygląda w tej "5-ce". Wersja Luxury oferuje bardzo bogaty pakiet wyposażenia, więc co chwila cieszysz się z nowych gadżetów. Począwszy od prognoz pogody na daną lokalizację w ramach ConnectedDrive aż po HUD i aktywny tempomat, kontrolę...
4,7
~radek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Po podniesieniu mocy do 225 KM można powiedzieć że teraz to naprawdę jedzie w porównaniu do oryginalnej mocy 186 KM ( powinno być 190 KM ale hamownia pokazała co innego ) . Cichy wręcz bardzo cichy . Spalanie przy x-drive nie całe 10 litrów ropki .
3,9
~Piotr_31
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
Samochód super dla tych co mają kasę i nie straszne im wydać 10 tys. zł/rocznie na jego utrzymanie. Gdybym kupował w przyszłości to z silnikiem diesla ale 3l.
4,5
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Mocny diesel. Ciche, praktyczne nadwozie kombi z zawieszeniem Adaptive Drive - duży komfort i stabilność. Jedno z najlepszych aut na autostrady dla rodziny. Minus za nadwagę 2t+ to ciut za dużo. I za cenę.
4,5
~piterus
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 535d 313KM 230kW
Mocny diesel. Ciche, praktyczne nadwozie kombi z zawieszeniem Adaptive Drive - duży komfort i stabilność. Jedno z najlepszych aut na autostrady dla rodziny. Minus za nadwagę 2t+ to ciut za dużo. I za cenę.
3,2
~marek
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
mam nadzieje że po prostu pechowy model, bo jeśli się tak dzieje ze wszystkimi 525 to lepiej za te pieniądze kupić sobie ze dwie insignie lub 3 meganki
4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...
3,8
~kd
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Mało mocy. Na trybie sport już jakoś jedzie. Cichy. Mało pali. (Silnik)
4,3
~Piotr
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Auto pozytywnie mnie zaskoczyło pod względem prowadzenia, kierowca czuje się pewnie a auto jest posłuszne

BMW Seria 5 F10-F11 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,1
~Wojciech
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 525d 218KM 160kW
Auto w każdym calu idealne jeśli ktoś chce więcej miejsca to tylko x5
BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting