Szukaj

Lista ocen BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna (21) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Fan BMW
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Wnętrze: jest kilka uchybień, które trochę wkurzają: eko skóra (Dakota) dość łatwo się niszczy, pas kierowcy szybko się rozciąga, uchwyt od kierowcy traci lakier i robi się lekko lepki, drzwi kierowcy nie zatrzaskują się aż tak idealnie jak pozostałe, także przycisk BC na manetce nie zawsze działa jak trzeba. Poza tym spasowanie materiałów dobre, nie ma żadnego trzeszczenia.
Dodane 2 miesiące temu
3,0
~-
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 518d 150KM 110kW
radio/multimedia tragiczne, jak w kazdej serii bmw G do 2022 roku, co chwilę się zacina, muzyka z telefonu przerywa, android auto co chwile się crashował, nie da się także zmienić piosenek z pozycji auta gdy leci ona przez android auto
Dodane 2 lata temu
4,0
~bombek1982
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520i 184KM 135kW
Wystąpił problem z baterią systemu wzywania pomocy SOS - naprawa na gwarancji, ale auto trzeba było zostawić na 6 godzin w serwisie, bo bateria znajduje się pod podsufitką (jakby nigdzie łatwiej nie było miejsca...)
Dodane 5 lat temu
2,0
~House
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
upierdliwe problemy z elektryką i z softem. Awarie przełącznika zespolonego tzw pająk awaria przełącznika świateł oraz akumulator sos. na koniec awaria klap górnych i dolnych wlotu powietrza do silnika.
Dodane ponad rok temu
2,0
~House
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
upierdliwe problemy z elektryką i z softem. Awarie przełącznika zespolonego tzw pająk awaria przełącznika świateł oraz akumulator sos. na koniec awaria klap górnych i dolnych wlotu powietrza do silnika.
Dodane ponad rok temu
4,0
~Jarek H
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530i 252KM 185kW
Wszystko zależy od wyposażenia. Przy full opcjach jest tyle elementów, że zawsze istnieje prawdopodobieństwo awarii, wystarczy reset lub aktualizacja w serwisie. Tradycyjnie łączność z telefonem.
Dodane 4 lata temu
1,0
~Filip K
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
50 tys km. Czujnik tempo silnika. 1000 Euro. 60 tys km jakiś czujnik przy katalizatorze. 900 Euro. Zrobione na gwarancji ale dało mi to do myślenia bo mam zamiar zrobić tym autem 300-350 tys km.
Dodane 6 lat temu
3,0
~gripen
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Jedyna jaką zauważyłem i sam usunąłem to mocowanie gaśnicy pod fotelem pasażera, na nierównościach słychać było nieprzyjemne skrzypienie. Powodem było nieprawidłowe przykręcenie gaśnicy do stelażu fotela.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Andrzej
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 530d 265KM 195kW
Narazie tylko sam serwis. Oczywiście olej w silniku wymieniam regularnie co 10 tys. km, w skrzyni vtg ( xdrive) co 30 tys km i teraz wymienię olej w skrzyni biegów po 80 tys. km.
Dodane 3 miesiące temu
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna
Średni koszt przejechania 100 km
52,50 zł
6,9
l/100km
10,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Jd_r
BMW Seria 5 G30-G31
Limuzyna 520d 190KM 140kW
Ogólnie drobnica - klapka wlewu paliwa, brzęczy czasami uchwyt na gaśnicę (trzeba ją przekręcić i jest spokój).
Dodane 10 miesięcy temu
BMW Seria 5 G30-G31 Limuzyna

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów