Szukaj

Lista ocen BMW X5 E53 (58) - Silnik

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mariusz Trójmiasto
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
M57/TU. W tej kwestii myślę, że każdy użytkownik E53 się ze mną zgodzi. Jeśli właściwie się dba o ten silnik to jest on praktycznie niezniszczalny. Jest to bardzo udana konstrukcja BMW. Z taką też opinią spotkałem się w servisie BMW. Potwierdzam to z całą stanowczością. 218 kM i 500 Nm bardzo ładnie sobie radzi z tym niemałym pojazdem. Jest cichutki i ma bardzo ładne delikatne brzmienie. Jeśli jest dobrze rozgrzany to na wolnych obrotach...
3,0
~nigdy więcej tej marki !!!
BMW X5 E53
SUV 3.0i 231KM 170kW
auto prestiżowe dla lubiących przyszpanować prawda jest taka dałem się namówić na x5 żałuje jak cholera!!! straciłem mase pieniędzy i nerw i ... sam wygłąd ok prowadzenie też ok wielki minus skrzynia biegów automatyczna- to jest porażka nigdy więcej tej marki!!! niepolecam!!!! silnik jak na bmw przystało paliworzerny w mieści trzeba liczyć 17-18 litrów cykl mieszany około 15l trasa 12-13 sprzedaż takiego auta to masakra no chyba że...
4,0
~legwan000
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Wiele osób twierdzi, że jednostki 3.0 to najlepsze rozwiązanie - z takim nastawieniem poszukiwałem swojego modelu ostatecznie skończyłem na x5 z silnikiem 4.4 i nie żałuję. Silnik dysponuje sporym momentem przez to radzi sobie znakomicie, brzmienie V8 przyprawia o dreszcze, jeśli chcesz jechać oszczędnie jest to wykonalne głównie na trasie. W trybie mieszanym jadąc delikatnie ale nie jak dziadek do kościoła spalanie gazu nie mniejsze niż...
5,0
~Matt
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
O silniku wiem tyle, że jest i że trzeba w nim zmienić olej ;-) nic więcej się z nim nie dzieje. Co 15tys.km zmiana oleju, filtrów i jazda dalej. Jedyna usterka to wymiana świec żarowych i sterownika do nich przy przebiegu 230tys.km. Mam wersję z DPF, więc po ok. 250tys.km wykonałem profesjonalną regenerację, ale okazało się że filtr nawet nie był szczególnie zapchany. Aha, no i w gratisie bardzo ładny dźwięk rzędowej "szóstki" :-)
5,0
~Martin
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Klasa. Równiuteńka praca, ogromna moc(*). Gdy przesiadam się do drugiego, równolegle używanego samochodu, przez pierwsze kilometry mam wrażenie, że jadę jakimś rozpadającym się klekotem. (*) dla zinteresowanych anegdota :) Przez pierwsze pól roku zdarzyło mi się parę razy w trudniejszych sytuacjach, gdy reaguje się odruchowo, nacisnąć zbyt gwałtownie na gaz, co powodowalo taki skok samochodu do przodu, że uderzałem głową w zagłówek ......
5,0
~Sosna
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Silnik (blok, głowica, rozrząd)- niezniszczalny. Osprzęt, jest gorzej. W prawie 20-to letnim aucie, każdy element poza słupkiem silnika jest do wglądu i naprawy. A jest tego mnóstwo, sypie się po kolei, wymaga dokładności i uwagi podczas naprawy. wykorzystania tylko oryginalnych części, zamienniki to kolejne naprawy i kolejne koszty. A naprawiam wszystko sam- dla mnie to tylko cena części, a i tak jest sporo.
4,0
~Zinadi
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Silnik spisuje się bardzo dobrze jeżeli chodzi o moc, szczególnie po założeniu strumienic na układzie 2szt. moment obrotowy odczuwalnie podskoczył a moc oscyluje w granicy 300KM. Przyspieszenie do 100 jest na równi z bmw e46 330i w m pakiecie i Leon cupra - sprawdzone:) Plusy tego silnika to łańcuch(bezobsługowy rozrząd), brak kabli i wysoka kultura pracy. A minus to niestety wycieki... i dlatego ocena 4+
5,0
~Remi
BMW X5 E53
SUV 3.0d 218KM 160kW
Auto kupiłem z przebiegiem 305tkm, przejechałem 45tys. Moc wystarczająca w zupełności do sprawnego poruszania się i wyprzedzania. Silnik bezawaryjny, trwały i oszczędny. Przyjemne brzmienie i wysoka kultura pracy. Brak wycieków, problemów z rozrządem, wtryskiwaczami itp. Może jest to wynikiem sumiennego serwisowania przez poprzednich właścicieli, ale naprawdę nie mam się do czego przyczepić.
5,0
~observer
BMW X5 E53
SUV 3.0i 231KM 170kW
przy 11 letnim samochodzie trzeba na początku pousuwać wycieki związane z zestarzałymi uszczelkami. Mam mechanika, który zna doskonale ten model. Wie co robi i jak aby było dobrze zrobione i nie drogo. Za niewielki pieniądze pousuwał wycieki. Teraz silnik suchutki. Równo pracuje na benzynie i gazie. Silnik wysokoobrotowy więc jeżdżę na oleju 10W/60.
4,0
~Tomasz
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Wiele osób twierdzi, że jednostki 3.0 to najlepsze rozwiązanie - z takim nastawieniem poszukiwałem swojego modelu ostatecznie skończyłem na x5 z silnikiem 4.4 i nie żałuję. Silnik dysponuje sporym momentem przez to radzi sobie znakomicie, brzmienie V8 przyprawia o dreszcze, jeśli chcesz jechać oszczędnie jest to wykonalne na trasie ale o tym napiszę dalej..
BMW X5 E53