Szukaj

Lista ocen Chevrolet Captiva I (43) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 64 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~conti3@gazeta.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
No tu lista będzie bardzo długa - miłej lektury: przednia szyba wymieniona po miesiącu, bo pękła spod uczczelki dolnej. Akcja przywoławcza na jakiś łącznik w układzie hamulcowym. Zapalała się lampka ładowania - metodą prób i błędów wymienili regulator napięcia - nie pomogło to wymienili alternator - pomogło. Po 3 miesiącach ściągało w prawo - wymienili cały wahacz. Akcja przywoławcza na wymianę oprogramowania. Po roku choinka na desce...
2,0
~Krys krys330@wp.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
wyciek ze skrzyni biegow,oraz dziwne dzwieki,elementy zawieszenia do wymiany,radio cd rysuje plyty,zapalajace sie kontrolki informujace o dzialaniu i nie dzialaniu systemow rownoczesnie,lakierowana tylna klapa juz drugi raz rdza wylazi,silownik dzwi pasazera do wymiany,silowniki klapy tylnej nie dzialaja w niskich temp.,pas kierowcy sie slabo zwija,alufelgi nie do sciagniecia w normalnych warunkach,10 dni po kupnie wymieniany regulator...
2,0
~mansoft
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Zawodził w najmniej oczekiwanych momentach 4x4 zawiodło w zaspach - nie załączył komputer - później mi powiedziano że to wina złych opon - nie chcę się kłócić i nie wnikam - ale to mnie raziło Zawiódł po 3 dniach mrozów kiedy odpalić nie chciał a akumlator nowy - oczywiście wystarczyło zresetować komputer odpinając klemę ale czy każdy kierowca ma przy sobie klucz 13 i myśli o takich rzeczach kiedy mu się spieszy? Rdza - na tylnej klapie...
3,0
~Cezar
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Zacznijmy od tego ze teraz wszystko się psuje, wszystko jest robione w globalnej wiose, ze średnich materiałów-bo cenę zbić trzeba. 1.po zimie klapa yulna przy tablicy rej. zardzewiał-wada fabryczna zaczepów-zrobione na gwarancji. 2. po 55000 tyś z przodu półośka- na gwarancji zrobione. 3. no i ostatnio po otwarciu pokrywy silnika przygięła się pokrywa i błotnik!!!! W serwisie szczęki im opadly ze zdziwienia.Porobili fotki wysłali do...
4,0
~lasso
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
przeciekający szyberdach (czekałem aż ktoś przetrze szlaki, bo chcieli mi auto na dwa dni w warsztacie zostawić żeby stwierdzić dlaczego)stuki w przednim zawieszeniu (zapewne moje szybkie hopki)oraz jakieś (nie wiem co) dwie fabryczne akcje serwisowe przy okazji przeglądów - w sumie wszystko na 3letniej gwarancji więc no-strees.
1,0
~barbarapk@neostrada.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
dwa lata i dwa razy wyminiany akumulator pierwszy po 2 tygodniach.siadł całe sprzęgło z podzespo.uwaga na tej stronie systematycznie są usówane złe komentaże .ja sam pisałem dwa razy na temat sprzęgła i po lakimś czasie paru dni zginie .obserwując od paru miesięcykilka osób pisało oszybkim spalaniu się sprzęgła
2,0
~m.rot50@wp.pl
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
myślę, że w moim przypadku mogę pisać o poważnej usterce, gdyż w czasie jazdy słyszalne jest przy niektórych prędkościach głośne buczenie nie wiem skąd ono dobiega, myślę, że albo ze skrzyni biegów lub z przedniego dyfra. Serwis nie może sobie z tym poradzić, albo nie chce. Muszę przyznać, że mam z tym duży problem!!!!!!!
3,0
~Klient 2013
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Przekładnia kierownicza - serwis nie wymienia , naprawia!!! Żarówki - wymiana 2szt. co pół roku regularnie , niezależnie jak markowe będą zainstalowane Elektronika - tragedia. w ciągu 2 lat 4x naprawiane systemy odpowiadające za trakcję ABS, TCS itp, oraz ostatnio kompletny pedał gazu
4,0
~Robert
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
Sprzeglo jest chyba pieta Archillesową tego auta, choc jeżdząc po mieście zużywa sie znacznie szybciej, moje padło po 113 tys. z których 60% zrobiłem po mieście. Ale rozmawiając z kierowcami innych marek - Toyota, Peugeot nie zauważyłem zdumienia, gdy mówiłem o sprzegle.
Dziennik kosztów dla Chevrolet Captiva I
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~balzak
Chevrolet Captiva I
SUV 2.0D 150KM 110kW
wyciek z klimatyzacji ,/nieszczelnośc/ luzy w zawieszeniu przednim , wymiana po20000tyś przegubu , wysokie spalanie ,krótkia ławka przednia , nie wiem co jeszcze sie wydarzy ale po tym przebiegu auto zachowuje sie jak po przebiegu 150000tyś ogólnie nie polwcam
Chevrolet Captiva I