Szukaj

Lista ocen Chrysler Neon II 2.0 16V 133KM 98kW 1999-2003 (25) - Silnik

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jagerwolf
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Z początku zdawało się, że autko na II biegu pod górkę z V=10km/h rozpędza się powoli, ale to kwestia przyzwyczajenia po 3 litrach. Generalnie jest Ok. Jeśli jesteś pierwszy na światłach bez specjalnego wgniatania gazu tak pozostanie. Jeszcze jedno z powodu starej świecy na trasie kabel wys. napięcia rozsadziło. Pochwała przewód węglowy ocałał i jeżdżę z ciekawości na nim do dziś (3000km). Silnik pracuje wyjątkowo elastycznie i równo. Jest...
4,0
~Goooliat
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Silnik dosyć przeciętny, bez nadzwyczajnych osiągów, za to dość niekłopotliwy i bezawaryjny. Cichy, jeżeli mamy sprawny silnik krokowy, powinien ładnie pracować. Niezbyt elastyczny, w niektórych przedziałach obrotów zdecydowany niedostatek momentu obrotowego. Niezbyt oszczędny w połączeniu ze skrzynią automatyczną. ZWRÓCIĆ UWAGĘ na ewentualne wycieki, szczególnie z tyłu motoru, oraz czy po WYJĘCIU FAJKI PRZEWODU ZAPŁONOWEGO NIE JEST ONA BRUDNA...
4,0
~Dariusz
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Silnik jak na moc oszczędny, elastyczny, kiedy trzeba, można z niego wydusić potrzebne przyspieszenie bez potrzeby wciskania pedału w podłogę. Praktycznie bezawaryjny w moim przypadku, dopiera teraz (204tyś) przy 2 tyś obrotów lekko słychać łożysko napinacza paska klinowego, drobiazg w zasadzie, bo ja przejechałem na nim ponad 130 tyś w ciągu 4 lat, więc niemal bezawaryjny, jednak trochę głośny w środku samochodu - to minus.
4,0
~Kilroy
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Jest to silnik mitsu, pare kosmetycznych zmian w stosunku do tego montowanego w Eclipse. Trzeba go krecic, zeby sie nacieszyc przyspieszeniami. Mnie sie taka charakterystyka podoba, chce jechac powoli - nie krece. Chce przyspieszen - krece go wyzej. 8,5s do setki i na wyzszych obrotach jak mala rakieta. Samochod wazy ok 1145kg, chyba to wszystko wyjasnia.
4,0
~arto64
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Przesiadłem się z ROVERA 600 na Chryslera Neona2.jeśli chodzi o komfort jazdy to Rover jest dużo wygodniejszy,rewelacyjne zawieszenie.ale to auto o klasę wyżej.teraz coś o Neonie-rewelacyjny silnik,jak na poj. 2.0 bardzo niskie spalanie.posiadam wersję wyp. lx ,jest więc wszystko od skóry przez klimę po elektrykę.
5,0
~Fleex
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Nie spodziewałem się takiej elastyczności na 2 można go spokojnie rozpędzić do 90km, idzie naprawdę nieźle, niestety po założeniu LPG mimo że to sekwencja da się odczuć spadek mocy szczególnie jak się jedzie z kompletem na pokładzie i się przełączy na benzynkę.
5,0
~nomore4
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Jest to już drugi mój Neon i w sumie mam porównanie między I a II generacją tego auta. Silnik różni się detalami ale charakterystyka i kultura pracy jest taka sama w obu modelach. Świetny kompromis między ekonomią jazdy a odrobiną szaleństwa.
5,0
~sk
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
silnik jest naprawde fajny, neon jest naprawde szybki i przy wysokich obrotach daje niezlego kopa, elastycznosc tez na niezlym poziomie. bez problemu mozna sie poscigac z wieloma autami, nawet tymi ktore maja znacznie wiecej KM.
5,0
~iso 9000
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
Praca silnika jest stosunkowo cicha i stabilna, elastyczność doskonała. Przyspieszenie wręcz kosmiczne, Audi, BMW, Ople itp. zostają daleko w tyle.
4,0
~leon.baz@o2.pl
Chrysler Neon II
Sedan 2.0 16V 133KM 98kW
glosny przy wys.obr. nie ciagnie tak jak w neonie1(bo wazy 200kg wiecej) ale daje rady, spalanie w normie, na trasie przy szybkiej jezdzie pali mniej od 1.4
Chrysler Neon II