Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Hatchback (174) - Całokształt

Na liście zabraknie 130 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Apentuła Niewdziosek
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto to z pewnością nie należy najlepszych i najbardziej prestiżowych, nie celuje niezawodnością i koszty usterek są jednak duże (patrz poniżej). Natomiast co chcę tutaj powiedzieć: na naszych drogach jest 10 x za dużo agresji, bezmyślności czy też bezmózgiego chamskiego ryzykanctwa. Osobiście bardzo nie lubię napalonych młokosów albo ciągle śpieszących się odpalających papierosa od papierosa dostawców przylepiających się 2 metry od tylnego...
4,0
~denaturat@tlen.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 109KM 80kW
C5 - 2HDI 9 tys. km jeżdżę 4 miesiące. Dziurka w przewodzie odpowietrzającym zbiornika paliwa,serwis dał zastępczy samochód, 2 dni i po problemie sprowadzili i wymienili cały zbiornik. Raz alarm odmówił działania, ale serwis powiedział abym się nie przejmował, włożył kluczyk i pojedzie - rzeczywiście, zawył i pojechał. Po czterech dniach w momencie podjechania do serwisu na umówioną naprawę sam się alarm przestraszył i naprawił. Wydaje mi się...
4,0
~mareno
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Dobre, solidne auto, o komforcie o którym inne marki mogą pomarzyć. Do tego świetne blachy, w kwestii ocynku Niemcy i Japończycy mogliby Francuzom sznurówki wiązać. Awaryjność przeciętna, na pewno nie tak wysoka, jak mówią stereotypy. Zawieszenie hydropneumatyczne (u mnie hydroactive 3+ z 6 gruchami) w zasadzie jest bezobsługowe i bardzo trwałe, a koszty napraw wbrew pozorom nie kosztują majątku (sfera 200 zł, siłownik 500 zł - wymienia się...
1,0
~Adam
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Jeżeli po 5 latach użytkowania samochód za ponad 100 tys. PLN nadaje się na złom to wszystkie zalety dotyczące komfortu jazdy, czy mocy silnika stają sie nie ważne. Przez 5 lat na wiosnę i na jesieni regularnie oddawałem samochód do naprawy z powodu większych lub mniejszych usterek. Koszt średni napraw na rok to ok 8 tys. PLN. Kupując samochód z takim silnikiem brałem pod uwagę, że koszty eksploatacyjne będą wysokie. Nie sądziłem jednak, że...
5,0
~Rysiek
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Citroen to bardzo udany samochód miałem w swoim życiu około 40 samochodów więc moja ocena na pewno będzie obiektywna. Kupiłem ten samochód jako drugi w rodzinie chciałem wydać 15 tys. zł oczywiście zanim kupiłem ten obejrzałem chyba z 10 c5 kazdy miał być bezwypadkowy z przebiegiem 160 tys ;-) (informacje od handlarzy) ale po oględzinach okazywało się ,że powypadkowe z przebiegiem 400 tys km. W końcu znalazłem c5 bezwypadkowy wersja exsliziw...
3,0
~warszawa
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HPi 140KM 103kW
Moim samochodem jest Citroen C5 MkI 2.0i 16V HPi 103kW/140KM z 2002r, w wersji Exclusive. Jest to silnik z bezpośrednim wtryskiem benzyny, który charakteryzuje się najniższym spalaniem, z całej palety silników benzynowych, dostępnych w Citroenie C5 I generacji, oraz niezłymi osiągami. Pod względem osiągów, ustępuje jedynie motorowi V6/24V, który za to pochłania min. 13,9l/100km(manual) po mieście, a w automacie nawet 14,5l/100km(nadal min. w...
5,0
~eddy
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Mam V6 z 2001 r. Rozrządu nie ruszałem, a koszt ok. 1200 PLN + robocizna. W ASO za samą wymianę chcą 800 PLN, więc w granicach normy. Cewkofajka kosztuje poniżej 200 PLN i robi się to co 100k km. W pompie zawieszenia zużywają się kondensatory, więc jak szwankuje, to naprawa jest dość prosta dla elektronika. Największą bolączką tak naprawdę są motoreduktory, które sterują pracą nawiewu w kabinie. Ciężko się dostać do nich, a poprawione...
5,0
~martin
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Eksploatowałem już bardzo wiele aut. Jedno co mogę stwierdzić to to, że żadne z wcześniejszych aut nie dawało mi tyle satysfakcji i frajdy z jazdy. Jeśli ktoś twierdzi że \"francuz\" albo \"hydropneumatik\" to porażka, to nie mamy o czym rozmawiać. Uważam osobiście że zwolennik Golfa lub Passata nigdy nie będzie zwolennikiem C5. Jeżeli ktoś twierdzi że rozwiązanie technologiczne zawieszenia w C5 jest złe to znaczy że chyba mało ma pojęcia o...
4,0
~Zrobiony w trąbę
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Oceny podaję opierając się na intuicji. Kupiłem go z polskiego komisu, w którym jak się później okazało zostałem nieźle zrobiony w trąbę. Według sprzedawcy samochód miał 136 tys. km. Jak się na koniec okazało miał więcej, bo aż 380 tys. km. Niestety ten przebieg to trumna dla takiego samochodu jak C5, wliczając w to również żywotność silnika. Gdyby nie przebieg, samochód były dobrym autem, a jeździłem już Fordem Fiestą, Fiatem Stilo, Volvo...
5,0
~Tomasz
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Perfekcyjne zabezpieczenie antykorozyjne. Silnik zupełnie bezawaryjny(choć mało dynamiczny) - nadaje się do instalacji gazowej, choć na razie nie mam takiej potrzeby by go "zagazować". Przeciętna dynamika ma swój plus - nie jest to model preferowany przez panów ubierających się na sportowo, którzy nie mają nic wspólnego ze sportem. Bardzo dobre wyposażenie. Stylistyka ponadczasowa - zarówno zewnątrz, jak i w środku. Hamulce, ogólnie...
Citroen C5 I Hatchback