Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Hatchback (174) - Całokształt

Na liście zabraknie 130 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~motoskwer.wordpress.com
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
C5 jeżdżę już ósmy rok, to mówi samo za siebie. Naprawdę wdzięczne auto, które wbrew obiegowej opinii nie ciągnie po kieszeni podczas normalnej eksploatacji. Owszem, pewne rozwiązania są kosztowne, ale konieczność wymiany wynika ze zwykłego eksploatacyjnego zużycia. Komfort resorowania, poręczność, w miarę ekonomiczna eksploatacja i koszt zakupu - to największe zalety :)
5,0
~Ten, co nigdy nie chciał Francuza
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Kupiłem 16- letnie auto za niecałe 5000 i mam wyposażenie, którego próżno szukać w golfach czy innych skodach z tamtych lat. Wygoda jest niesamowita, koszty eksploatacji przy LPG są śmiesznie niskie. Nie wyobrażam sobie żeby za takie pieniądze kupić coś lepszego. Ktoś może pomyśleć, że tę ocenę pisze kapelusznik jeżdżący tylko na działkę i do kościoła, ale nie. Mam 24 lata ;)
5,0
~jacek_gaj
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Zachorowałem na, zapewne nieuleczalną, "hydrochorobę". Zakochałem się w Citroenach, a szczególnie w hydropneumatycznym zawieszeniu! Każda chwila spędzona w tym aucie to chwila rozkoszy. Gdy się wsiądzie to aż żal wysiadać. Chciało by się jechać i jechać... Uwielbiam go! Jest szóstym członkiem mojej rodziny... "Kupiłem Citroena i teraz w windzie mnie trzęsie"
5,0
~mmmfoto@poczta.onet.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Nie wszystkim sie podoba ale to chyba nie o to chodzi. Po przejechaniu 800 km prawie nie czuje się zmęczenia. Na niemieckich autostradach frajda z jazdy w ustawieniu sport z niskim zawieszeniem. Mysle juz o zamianie na C5II. Żona ma nowego passata i jest to poprostu inna epoka. Niemcy chyba cofaja się do tyłu a reklama z minionych lat już tak na ludzi nie działa.
5,0
~Mateusz
Citroen C5 I
Hatchback 2.2 HDi FAP 133KM 98kW
Bardzo pozytywny samochód, żona po przejechaniu się nim zabrała mi go :) twierdzi ,że już nigdy nie kupi innego auta niż C5 . Musiałem więc sprzedać samochód żony (audi a6) i kupić jeszcze jedną c5 dla siebie ogólnie super samochód za bardzo małe pieniądze można mieć limuzynę z bardzo dobrym wyposażeniem i jedynym w swoim rodzaju zawieszeniem.
3,0
~rafik
Citroen C5 I
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
juz dwa razy w niedlugim czasie nie wrocilem do domu c5 tylko komunikacja miejska odmowila dalszej jazdy w najmniej odpowiednim momencie. zadne auto a mialem ich troszke nie zrobilo mi tego. mimo ze wyglada super i jego stan techniczny jest po kazdej awarii bez zastrzerzen boje sie co przyniesie kolejny dzien gdy wyjade nia na ulice.
4,0
~zenio
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
podsumowując ocenę auto bardzo fajne , niezawodne . Kupiłem c5 trochę przypadkiem, po prostu cena była atrakcyjna . po roku jazdy stwierdzam fakty : auta którymi wcześniej jeździłem były kiepskie .Gdyby ktoś pytał były to audi a6 (3 sztuki) passat b5 fl, laguna 2 , bmw 525 tds , vectra c , freelander , i wiele innych wynalazków . Teraz myślę o nowym c5
5,0
~Właściciel dwóch Citroenów(ZX,C5)
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto dla ludzi spokojnych, ceniących sobie nade wszystko przestrzeń w samochodzie i komfort. Z silnikiem 2,0 i automatyczną klimą dwustrefową - jak dla mnie uosobienie raju na drodze. Sportowcom nie polecam. Funkcja sport ( w wersji 2,0 SX w standardzie) tylko z nazwy - przynajmniej ja nie odczuwam różnicy (choć nie mogę wykluczyć jej istnienia)
2,0
~janmro@poczta.onet.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Na dwa miesiące użytkowania mojego C5 2,0 HDI oddałem go dealerowi za zwrotem pieniędzy. Samochód stał ponad miesiąc w serwisie i nie mogli naprawić jub wymienić pompy wtryskowej. Poza tym tylne zwieszenie waliło jak w furmance. Koszmar!!! odradzam kupno tego modelu. Już nigdy nie skuszę się na Franzuza. Teraz mam Passata 1,9 TDI i jeżdżę bez problemów.
5,0
~Ego
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
W cenie Skodziny Fabii dostajemy limuzynę o niedoścignionym komforcie. Farmazony na temat awaryjności można wrzucić między bajki. Zawieszenie Hydro jest tańsze w serwisowaniu niż wielowahaczowe i dużo mniej awaryjne. Z prostym silnikiem benzynowym auto okazuje się dużo mniej awaryjne od konkurencji, tanie jak barszcz i luksusowe.
Citroen C5 I Hatchback