AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Citroen
C5
I
Hatchback
2.0i 16V 136 KM 100 kW
2.0i 16V 136 KM 100 kW
Oceny
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Oceny
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Podsumowanie 79 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2000
2001
2002
2003
2004
2000
2001
2002
2003
2004
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,00
średnia ocena z
79 ocen
5%
gorzej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
3,95
Wrażenia
Silnik
3,96
Skrzynia biegów
3,75
Układ jezdny
4,32
Karoseria
4,40
Komfort
Widoczność
4,04
Ergonomia
4,38
Wentylacja i ogrzewanie
4,13
Wyciszenie
4,09
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,73
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,39
Stosunek jakość/cena
4,04
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,48
Bezawaryjność (poważne usterki)
3,72
Pozytywne zaskoczenie
+ Zawieszenie
+ Karoseria
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Silnik
- Przeniesienie napędu
- Układ hamulcowy
Sprawdź najnowsze oferty Citroen
Zobacz 139 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,4
~mareno
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Dobre, solidne auto, o komforcie o którym inne marki mogą pomarzyć. Do tego świetne blachy, w kwestii ocynku Niemcy i Japończycy mogliby Francuzom sznurówki wiązać. Awaryjność przeciętna, na pewno nie tak wysoka, jak mówią stereotypy. Zawieszenie hydropneumatyczne (u mnie hydroactive 3+ z 6 gruchami) w zasadzie jest bezobsługowe i bardzo trwałe, a koszty napraw wbrew pozorom nie kosztują majątku (sfera 200 zł, siłownik 500 zł - wymienia się...
Dodane
7 lat temu
3,9
~ace4
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto które na szczęście przy zakupie jest dość tanie, na nie szczęście trudno je sprzedać. Pierwsza generacja C5 niestety jest w środku jak dla mnie dość mocno plastikowa. Jakością materiałów przypomina mi kolegów z dalekiego wschodu... Jednak wszystkie te nie dociągnięcia rekompensuje ultra dobre zawieszenie ( nie ma się czego bać!). Silnik jak na moje potrzeby mógł by być silniejszy, brakuje 6 biegu oraz ta nieszczęsna regulacja prędkości...
Dodane
10 lat temu
4,2
~Apentuła Niewdziosek
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto to z pewnością nie należy najlepszych i najbardziej prestiżowych, nie celuje niezawodnością i koszty usterek są jednak duże (patrz poniżej). Natomiast co chcę tutaj powiedzieć: na naszych drogach jest 10 x za dużo agresji, bezmyślności czy też bezmózgiego chamskiego ryzykanctwa. Osobiście bardzo nie lubię napalonych młokosów albo ciągle śpieszących się odpalających papierosa od papierosa dostawców przylepiających się 2 metry od tylnego...
Dodane
11 lat temu
4,0
~Zrobiony w trąbę
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Oceny podaję opierając się na intuicji. Kupiłem go z polskiego komisu, w którym jak się później okazało zostałem nieźle zrobiony w trąbę. Według sprzedawcy samochód miał 136 tys. km. Jak się na koniec okazało miał więcej, bo aż 380 tys. km. Niestety ten przebieg to trumna dla takiego samochodu jak C5, wliczając w to również żywotność silnika. Gdyby nie przebieg, samochód były dobrym autem, a jeździłem już Fordem Fiestą, Fiatem Stilo, Volvo...
Dodane
17 lat temu
2,8
~400 tys na francuzach
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
tragiczna jakość, właściwie nigdy (po pierwszych kilku dniach 11 usterek) wszystko co powinno nie działało, żre olej w niemałych ilościach, to sie zatnie to, to nie działa coś innego, po około 70 tys. zaczęły klepać plastiki w środku, w serwisie głownie pieprza głupoty w nadzieji że klient się zmęczy i sobie odpuści. Ja właśnie sobie odpuściłem - za pare dni przesiadam się w Mondeo - zobaczę jak tam będzie :). Generalnie zjaździłem wcześniej...
Dodane
21 lat temu
4,6
~motoskwer.wordpress.com
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
C5 jeżdżę już ósmy rok, to mówi samo za siebie. Naprawdę wdzięczne auto, które wbrew obiegowej opinii nie ciągnie po kieszeni podczas normalnej eksploatacji. Owszem, pewne rozwiązania są kosztowne, ale konieczność wymiany wynika ze zwykłego eksploatacyjnego zużycia. Komfort resorowania, poręczność, w miarę ekonomiczna eksploatacja i koszt zakupu - to największe zalety :)
Dodane
5 lat temu
Dziennik kosztów dla
Citroen C5 I Hatchback
2.0i 16V 136KM 100kW
Średni koszt
przejechania 100 km
41,00 zł
pb
9,2
l/100km
lpg
11,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,8
~Ego
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
W cenie Skodziny Fabii dostajemy limuzynę o niedoścignionym komforcie. Farmazony na temat awaryjności można wrzucić między bajki. Zawieszenie Hydro jest tańsze w serwisowaniu niż wielowahaczowe i dużo mniej awaryjne. Z prostym silnikiem benzynowym auto okazuje się dużo mniej awaryjne od konkurencji, tanie jak barszcz i luksusowe.
Dodane
10 lat temu
4,3
~Karol79
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Polecam osobom, które dbają o auto. Samochód jest zaawansowany technicznie i ma zawieszenie hydropneumatyczne które nie lubi nie fachowych i nie terminowych napraw. Auto jest duże przestronne i wygodne. Ma dużo schowków.
Dodane
13 lat temu
2,3
~Zibi
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
To jakis zart mialo byc super auto o wyczesanych wlasciwosciach jezdnych Zaczne od tego- focus o niebop lepiej sie prowadzil silnik ma schorowane konie mechaniczne niby masz 136 KM a przyspieszenie jak w skodzie fabi-tu tragedia Najgorsze jest jednak w tym aucie -skrzynia biegow jakbym patykiem wrzucal biegi zero precyzji
Dodane
14 lat temu
3,8
~Michal
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Pomimo tych problemow, to dobry samochod. Zreszto Wasze komentarze to potwierdzaja. Jezdzilem wczesniej VETRAa, i Peugeotem406. Jak na razie Citroen gora. Choc mogbly, przynajmniej moj byc bardziej bezawaryjny. Moze C5 MkII jest.
Dodane
17 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
4,0 (79 ocen)
Wybierz inny silnik
1.6 HDi 109 KM
1.8i 16V 116 KM
2.0 HDi 90 KM
2.0 HDi 109 KM
2.0 HPi 140 KM
2.0i 16V 136 KM
2.2 HDi FAP 133 KM
3.0 V6 207 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Citroen C5 w pigułce
Citroen C5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Citroen C5
Dane techniczne
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Raporty zużycia paliwa
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Opinie
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Usterki
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Publikacje
Citroen C5
Newsy
Citroen C5
Galerie
Citroen C5
Nasze pomiary
Citroen C5
Filmy
Citroen C5
Ogłoszenia
Citroen C5
Ceny aut używanych
Citroen C5
Dziennik kosztów
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Opinie o instalacjach LPG
Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004
Testy zderzeniowe
Citroen
Aktualnie przeglądasz
Citroen C5 I Hatchback
Dane techniczne
234 raporty
zużycia paliwa
63 ogłoszenia
używanych
19 zgłoszonych
usterek
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy