Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW 2000-2004 (44) - Całokształt

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Apentuła Niewdziosek
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto to z pewnością nie należy najlepszych i najbardziej prestiżowych, nie celuje niezawodnością i koszty usterek są jednak duże (patrz poniżej). Natomiast co chcę tutaj powiedzieć: na naszych drogach jest 10 x za dużo agresji, bezmyślności czy też bezmózgiego chamskiego ryzykanctwa. Osobiście bardzo nie lubię napalonych młokosów albo ciągle śpieszących się odpalających papierosa od papierosa dostawców przylepiających się 2 metry od tylnego...
4,0
~mareno
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Dobre, solidne auto, o komforcie o którym inne marki mogą pomarzyć. Do tego świetne blachy, w kwestii ocynku Niemcy i Japończycy mogliby Francuzom sznurówki wiązać. Awaryjność przeciętna, na pewno nie tak wysoka, jak mówią stereotypy. Zawieszenie hydropneumatyczne (u mnie hydroactive 3+ z 6 gruchami) w zasadzie jest bezobsługowe i bardzo trwałe, a koszty napraw wbrew pozorom nie kosztują majątku (sfera 200 zł, siłownik 500 zł - wymienia się...
4,0
~Zrobiony w trąbę
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Oceny podaję opierając się na intuicji. Kupiłem go z polskiego komisu, w którym jak się później okazało zostałem nieźle zrobiony w trąbę. Według sprzedawcy samochód miał 136 tys. km. Jak się na koniec okazało miał więcej, bo aż 380 tys. km. Niestety ten przebieg to trumna dla takiego samochodu jak C5, wliczając w to również żywotność silnika. Gdyby nie przebieg, samochód były dobrym autem, a jeździłem już Fordem Fiestą, Fiatem Stilo, Volvo...
4,0
~ace4
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto które na szczęście przy zakupie jest dość tanie, na nie szczęście trudno je sprzedać. Pierwsza generacja C5 niestety jest w środku jak dla mnie dość mocno plastikowa. Jakością materiałów przypomina mi kolegów z dalekiego wschodu... Jednak wszystkie te nie dociągnięcia rekompensuje ultra dobre zawieszenie ( nie ma się czego bać!). Silnik jak na moje potrzeby mógł by być silniejszy, brakuje 6 biegu oraz ta nieszczęsna regulacja prędkości...
2,0
~400 tys na francuzach
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
tragiczna jakość, właściwie nigdy (po pierwszych kilku dniach 11 usterek) wszystko co powinno nie działało, żre olej w niemałych ilościach, to sie zatnie to, to nie działa coś innego, po około 70 tys. zaczęły klepać plastiki w środku, w serwisie głownie pieprza głupoty w nadzieji że klient się zmęczy i sobie odpuści. Ja właśnie sobie odpuściłem - za pare dni przesiadam się w Mondeo - zobaczę jak tam będzie :). Generalnie zjaździłem wcześniej...
5,0
~mmmfoto@poczta.onet.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Pomimo słabych parametrów odnośnie spalania i pewnych innych usterek, daję ocenę = 5, bo te drobne elementy nie wpływają na wysoki komfort z jazdy, jaki daje Citroen C5. Nigdy też w trasie nie odmówił mi posłuszeństwa. W samochodzie cenię sobie przede wszystkim komfort, bezpieczeństwo i przyjemność z jazdy. Te wszystkie cechy samochód klasy C5 spełnia. Co do awaryjności.... to proszę pokazać, który samochód nie ma awarii?.
5,0
~motoskwer.wordpress.com
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
C5 jeżdżę już ósmy rok, to mówi samo za siebie. Naprawdę wdzięczne auto, które wbrew obiegowej opinii nie ciągnie po kieszeni podczas normalnej eksploatacji. Owszem, pewne rozwiązania są kosztowne, ale konieczność wymiany wynika ze zwykłego eksploatacyjnego zużycia. Komfort resorowania, poręczność, w miarę ekonomiczna eksploatacja i koszt zakupu - to największe zalety :)
5,0
~mmmfoto@poczta.onet.pl
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Nie wszystkim sie podoba ale to chyba nie o to chodzi. Po przejechaniu 800 km prawie nie czuje się zmęczenia. Na niemieckich autostradach frajda z jazdy w ustawieniu sport z niskim zawieszeniem. Mysle juz o zamianie na C5II. Żona ma nowego passata i jest to poprostu inna epoka. Niemcy chyba cofaja się do tyłu a reklama z minionych lat już tak na ludzi nie działa.
5,0
~Właściciel dwóch Citroenów(ZX,C5)
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Auto dla ludzi spokojnych, ceniących sobie nade wszystko przestrzeń w samochodzie i komfort. Z silnikiem 2,0 i automatyczną klimą dwustrefową - jak dla mnie uosobienie raju na drodze. Sportowcom nie polecam. Funkcja sport ( w wersji 2,0 SX w standardzie) tylko z nazwy - przynajmniej ja nie odczuwam różnicy (choć nie mogę wykluczyć jej istnienia)
5,0
~Ego
Citroen C5 I
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
W cenie Skodziny Fabii dostajemy limuzynę o niedoścignionym komforcie. Farmazony na temat awaryjności można wrzucić między bajki. Zawieszenie Hydro jest tańsze w serwisowaniu niż wielowahaczowe i dużo mniej awaryjne. Z prostym silnikiem benzynowym auto okazuje się dużo mniej awaryjne od konkurencji, tanie jak barszcz i luksusowe.
Citroen C5 I Hatchback