Szukaj

Lista ocen Citroen C5 I (25)

Pokaż filtry
2,5
~aswojtas1@wp.pl
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Juz nigdy wiecej Citroena. Te czasu kiedy Piekne szczupaki, DS Pallas i pozniej XM byly awangarda myslitechnicznej w przemysle motoryzacyjnym juz minely. Kiedys marzylem o takim aucie. Teraz po moich doswiadczeniach z C5 nawet bym nie spojrzal na takiego C6. Nic a nic mnie to juz nie pociaga. Moj stary, 15 letni SAAB jezdzi o klase lepiej i mam do niego wieksze zaufanie. Jak mam jechac na urlop, dluzsza trase i chce miec pewnosc, ze dojade to...
2,3
~Bush.Pilote@gmail.com
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Juz nigdy wiecej Citroena. Te czasu kiedy Piekne szczupaki, DS Pallas i pozniej XM byly awangarda myslitechnicznej w przemysle motoryzacyjnym juz minely. Kiedys marzylem o takim aucie. Teraz po moich doswiadczeniach z C5 nawet bym nie spojrzal na takiego C6. Nic a nic mnie to juz nie pociaga. Moj stary, 15 letni SAAB jezdzi o klase lepiej i mam do niego wieksze zaufanie. Jak mam jechac na urlop, dluzsza trase i chce miec pewnosc, ze dojade to...
3,4
~Konik
Citroen C5 I
Kombi 3.0 V6 207KM 152kW
Jeśli ktoś jest mechanikiem z zamiłowania to auto godne polecenia. Będzie miał gdzie rozwijać swoje hobby. Wszyscy inni powinni trzymać się od tego auta z daleka. Dopóki jest na gwarancji - jest ok - tyle że cały czas stoi w warsztacie. Wyjazd nim na wakacje poza kraj - tylko dla osób o stalowych nerwach lub w finale FEAR FACTOR. Z taką ilością usterek mógłby konkurować z ARO.
3,9
~erder
Citroen C5 I
Kombi 3.0 V6 207KM 152kW
Udany samochod jesli sie nie zawiode w przyszlosci to kupie C5 MK2 lub moze C6 jesli stanieja uzywane
4,5
~szoki1@op.pl
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Moje c5 jest w wersji najbogatszej więc posiadam pełne wyposażenie w dużym aucie z mocnym silnikiem i w automacie za rozsądne pieniądze. nic chyba nie trzeba dodawać
2,5
~aswojtas@gmail.com
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Silnik niby 3LV6 a zachowuje sie jak 4-cyl. 2L. Beznadziejnie waski przedzial pracy wysokiego momentu obrotowego a reszta skali obrotow silnika to niski moment obrotowy i zero elastycznosci. Notoryczne problemy: - piszczace klocki hamulcowe - przegrzewanie- paczenie- i dragania tarcz hamulcowych - cewki zaplonowe!!! srednie raz na 10 000 km wymienia sie jedna z szesciu cewek zaplonowych - a to droga impreza. (Silnik)
3,2
~Adam
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Jeżeli po 5 latach użytkowania samochód za ponad 100 tys. PLN nadaje się na złom to wszystkie zalety dotyczące komfortu jazdy, czy mocy silnika stają sie nie ważne. Przez 5 lat na wiosnę i na jesieni regularnie oddawałem samochód do naprawy z powodu większych lub mniejszych usterek. Koszt średni napraw na rok to ok 8 tys. PLN. Kupując samochód z takim silnikiem brałem pod uwagę, że koszty eksploatacyjne będą wysokie. Nie sądziłem jednak, że...
4,2
~Pablo
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Silnik pracuje płynnie i cicho ,szybko wchodzi na wysokie obroty dobra elastyczność nie trzeba go piłować między biegami . (Silnik)
4,5
~wojtek
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
kiedys flagowy model citroena, dzis juz tylko auto klasy sredniej, jednak znakomicie wyposazone, przydatna nawigacja satelitarna z traffic control
4,6
~eddy
Citroen C5 I
Hatchback 3.0 V6 207KM 152kW
Mam V6 z 2001 r. Rozrządu nie ruszałem, a koszt ok. 1200 PLN + robocizna. W ASO za samą wymianę chcą 800 PLN, więc w granicach normy. Cewkofajka kosztuje poniżej 200 PLN i robi się to co 100k km. W pompie zawieszenia zużywają się kondensatory, więc jak szwankuje, to naprawa jest dość prosta dla elektronika. Największą bolączką tak naprawdę są motoreduktory, które sterują pracą nawiewu w kabinie. Ciężko się dostać do nich, a poprawione...
Citroen C5 I