Szukaj

Lista ocen Dacia Duster II SUV (81) - Ergonomia

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Sama pozycja za kierownicą poprawna, regulacja położenia kierownicy w dwóch płaszczyznach, fotel toporny i twardawy, ale podstawowe regulacje są (bez niestety podparcia lędźwi). Przyrządy pokładowe skromne, ale umiejscowione poprawnie (może oprócz tempomatu i regulacji reflektorów) i duże kieszenie boczne. Wszędzie twardy plastik, ale spasowanie ok. Mam bieda-wersję i brakuje mi podłokietnika.
4,0
~Nemeczek
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Sama pozycja za kierownicą poprawna, regulacja położenia kierownicy w dwóch płaszczyznach, fotel toporny i twardawy, ale podstawowe regulacje są (bez niestety podparcia lędźwi). Przyrządy pokładowe skromne, ale umiejscowione poprawnie (może oprócz tempomatu i regulacji reflektorów) i duże kieszenie boczne. Wszędzie twardy plastik, ale spasowanie ok. Mam bieda-wersję i brakuje mi podłokietnika.
4,0
~Krzysztof
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Raczej wszystko pod ręką. Z dziwnych rzeczy to np. umiejscowienie włączania tempomatu koło hamulca ręcznego - mogli inaczej umiejscowić przełącznik ponieważ rozkojarza podczas jazdy szukanie go. Ponadto brakuje bardzo podświetlenia przycisków w kierownicy nocą. Mednia Navi Evolution na duży plus, bezproblemowe sterowanie. Deska z przodu może plastikowa, ale nie trzeszczy i łatwo się ją czyści.
4,0
~gogol
Dacia Duster II
SUV 1.5 dCi 110KM 81kW
Dłuższą chwilę zajęło mi znalezienie wygodnej pozycji za kierownicą, ale jest to wykonalne. Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach (w moim przypadku) + podparcie lędźwiowe i można jechać w długie trasy. Rozmieszczenie przycisków na konsoli środkowej w porządku. Dostęp do przełącznika regulatora/ogranicznika trochę niewygodne, ale generalnie nie zmieniamy tych ustawień co 15 minut.
5,0
~taisio
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Jest to moj pierwszy samochod od Renault, dlatego tez musze sie przyzwyczaic do pewnych rozwiazan np: wlacznik tempomatu. Natomiast wszystko jest na swoim miejscu. Niczego mi nie brakuje. Nic mi nadmiernie nie przeszkadza. No moze nadal nie moge sie przyzwyczaic do joysticka obslugujacego radio i nawigacje. Ale jak mowilem to jest moje pierwsze auto od tego producenta
4,0
~Marek_JK
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Wady: - bardzo niewygodnie umiejscowiony włącznik tempomatu/ogranicznika prędkości przy hamulcu ręcznym; - korek paliwa z kluczykiem i umieszczony z prawej strony samochodu - przedni lewy słupek grozi stłuczeniem głowy przy wsiadaniu (przy wzroście 170) - nie da się na stałe wyłączyć sys. start/stop - brak regulacji czasu przerywanej wycieraczki Zalety: cała reszta
4,0
~barakuda
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Na solidnym poziomie, ale nie bez wad. Podstawowym problemem jest panel z nawiewem / podgrzewaniem szyb i klimatyzacją. Nisko i nie praktycznie - guziczki upierdliwie małe. Trzeba oderwać wzrok od drogi aby wcelować w przycisk klimatyzacji oraz grzania tylnej szyby. Radio dźwięk ma zadowalający, ale ilość przycisków do funkcji jest jakoś za dużo (słabo spasowane)
4,0
~Marko68
Dacia Duster II
SUV 1.6 SCe 115KM 85kW
Dla mnie kluczowe jest podparcie lędźwiowe i jest, choć mogłoby być jeszcze większe. Reszta w porządku, we francuskim porządku czyli fajna standardowa manetka pod kierownicą do obsługi wszystkiego, kto ma to wie. Tempomat pod hamulcem ręcznym jest dramatyczną porażką francuskiej motoryzacji. Podobnie jak kapitański podłokietnik, który rozłożony utrudnia zapięcie pasa.
5,0
~Adam
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Paru rzeczy inni producenci mogą się od Dacii nauczyć: wyłącznik start-stop? Proszę, pod ręką. Tryb ECO? Zaraz obok. Zmiana godziny w fabrycznym radiu? Voila, 3 sekundy. Ciut gorzej wypada podłokietnik (niektórzy wymieniają, ja się przyzwyczaiłem) i uchwyty na kubki. Wersja po liftingowa ma to ogarnięte lepiej, ale i tak jest naprawdę dobrze.
Dziennik kosztów dla Dacia Duster II SUV
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,0
l/100km
7,9
l/100km
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~KRAKUS 2
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Jak ktoś ma ponad 180 cm wzrostu to może mieć problem ze znalezieniem właściwej pozycji w miejscu operatora pojazdu.. Przełączniki jak dla mnie są pod ręką. Zresztą są w identycznym miejscu jak CLIO 5. Jedynie tempomat jest w beznadziejnym miejscu. Podobno w wersji z 2021 po lifcie już przerzucili na kierownicę
Dacia Duster II SUV