Szukaj

Lista ocen Dacia Logan I MCV (60) - Silnik

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartosz
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
Witam wszystkich zakupiłem nową Dacię Logan w Lutym 2009.Od tamtej pory przejechałem nią do wczoraj dokładnie 212563 km (dwieście dwanaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt trzy kilometry). Uwarzam że to TANI !!idealny funkcjonalny przestronny i zarazem ekonomiczny wóz. Pomimo tak dużego przebiegu nie miałem w niej ani jednej awarii. Oczywiście wymieniałem w serwisie podzespoły eksploatacyjne takie jak (tarcze klocki filtry olej itp.) ale co...
4,0
~Gregosa
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
Nowoczesny diesel common rail nie powala nadmiarem koni, ale jest chichy do 3tys rpm, pracuje równo i bardzo równomiernie rozwija moc. MCV dCi 1.5 68KM jest bardzo ślamazarny przy starcie, ale pozwala na płyną jazdę na trasie. Przy 4 osobach i pełnym bagażniku na autostradzie licznik pokazał 160km/h. Na typowej polskiej trasie przydałoby się kilka koni więcej, ale i tak jedzie się i wyprzedza bez kompleksów. Elastyczność (60-100km/h na IV...
4,0
~wallenrod
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Bardzo elastyczny, prawie pełen ciąg od 1500 obr. Żadnego zdławienia przy ruszaniu, może to po części zasługa sterowania na linkę. Mało pali gazu jak na fatalną aerodynamikę nadwozia i sporą masę auta, bo doszła duża butla LPG i hak. Żadnych dolewek oleju mimo już niemałego przebiegu, odpala z pół obrotu czy zima czy lato. Krzywka rozrządu widoczna przez wlew oleju jak nowa, zero rys. Silnik nie ma EGR, klapek zmiennej geometrii dolotu, czy...
5,0
~dacia-fan
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi eco2 90KM 66kW
Zaskakująco dobra elastyczność silnika, zwłaszcza na tle Volswagenowskiego silnika 1,9 TDI 130 KM. Wyciągnie samochód nawet od 1000 obrotów, chociaż na dwóch ostatnich biegach staram się nie schodzić poniżej 1500 obrotów. Silnik jest jednak niewiarygodnie słaby. Po czym poznać, że na światłach stoi za nami TIR bez ładunku? Ruszając nie sposób mu uciec. Jednak, jak to w dieslu, im wyższy bieg tym jest lepiej. Wyprzedzanie na 5 biegu wbrew...
5,0
~ m.jaeckel@interia.pl
Dacia Logan I
MCV 1.6 105KM 77kW
Silnik pracuje dosc cicho do 3000 obr\\min. Powyzej jest troche glosniej, ale to sprawa raczej wyciszenia komory silnika.Przy mocy 105 KM i wadze auta 1300 kg,auto sie dobrze rozpedza i jest w miare ekonomiczne (srednia 7,8 L LPG)Przydalby sie 6-sty bieg do utrzymywania stalej predkosci pow. 120 km\\h,wtedy mozna by zejsc z obrotami z 4000 do 3500, a to juz znaczna oszczednosc w paliwie i byloby ciszej,choc dramatu nie ma.
5,0
~GrzesiekW
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
Moc silnika jak na moje potrzeby jest OK. Prosty w budowie i tani w eksploatacji. Znaczna różnica w kulturze jazdy na zimnym silniku niż w momencie osiągnięcia właściwej temperatury pracy. Jak już ją osiągnie to jeździ znacznie ciszej i płynniej. Ostatnio zrobiłem trasę prawie 900 km w 16h - nie sprawiła na nim wrażenia. Nigdy nie zauważyłem żeby brał olej, nic się nie poci, nie przegrzewa.
5,0
~Jarek
Dacia Logan I
MCV 1.5 dCi 75KM 55kW
To standardowy 1.5di d Renault. Na wolnych obrotach nieprzyjemny, ale po dodani gazu staje się bezwibracyjny. Przy stałej prędkości nie czuć, że to diesel. Jak na 1.5l jeździ doskonale, szkoda, że to tylko 75KM. Wyprzedzanie od 80km/h to walka o życie. Mam porównanie do podobnych diesli: 1.6 PSA/Ford i 1.9tdi VW. Ten ostatni to tragedia, 1.6 hdi jest lepszy od Renault, ale nieznacznie.
4,0
~Stanley
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
...jest to stara doskonale znana jednostka renault... rewelacji nie ma, wyprzedzanie tylko z rozpedu :) ja moja Dacie nazywam 100wo wozem, 120km/h nie przekraczam, nie ma sensu ze wzgledu na spalanie ktore od tej predkosci rosnie logarytmicznie. Generalnie troche za słaby silnik do tego auta (wysoka buda), pomino tego ze jest to silnik 8mio zaworowy, jednostka mało elastyczna.
4,0
~Dl
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI 84KM 62kW
Silnik bardzo dobrze radzi sobie w jeździe po mieście poniżej 2600 obrotów, ma wówczas jako taką dynamikę. Chcąc wyprzedzić Passaty na światłach możemy liczyć na wyższe obroty, gdzie po wejściu na powyżej 3500 obrotów nasz rumuński bolid rozpędza się naprawdę przyzwoicie, zawstydzając wielu golfistów.
4,0
~Raphael
Dacia Logan I
MCV 1.6 MPI LPG 84KM 62kW
Stary 1.6 plus gaz równa się podwójne zastanowienie przed wykonaniem manewru, szczególnie włączania się do ruchu. Za to brak w nim jakichkolwiek wynalazków, więc powinien być ponadprzeciętnie trwały (są już taksówkarze, którzy zrobili na takim ponad pół miliona kilometrów).
Dacia Logan I MCV