Szukaj

Lista ocen Daihatsu Sirion I 1.0 i 12V 56KM 41kW 1998-2005 (16) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~gyjgk@jadamspam.pl
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Ciekawa jednostka bo nowoczesna. Natomiast chyba niezbyt trwala bo autko juz bierze olej.Silnik mozna krecic do 7 tys. km prawie jak w formule 1 ale nie przeklada sie to szczegolnie na moc pojazdu, ktora nie jest imponujaca. Porownujac ten silnik z silnikem Swifta 1.0, ktory tez jest 3-cylindrowy mozna zauwazyc niewielka roznice na korzysc pod wzgledem kultury jazdy. Silnik jednak nie jest bardziej ekonomiczny czy bardziej elastyczny...
2,0
~EveryStep
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Zalozeniem firmy byla produkcja silnika, który miał być kompromisem niskich kosztów produkcji, niskiej wagi, kompaktowej budowy. Sinik miał przy być przy tym ekologiczny, w miare trwały i zuzywac niewiele paliwa. REZULTAT-SILNIK TYLKO 3 CYLINDROWY A WIEC O NIZSZEJ KULTURZE PRACY, NIESPECJALNIE EKONOMICZNY: NA TRASIE PRZY DOŚĆ SPOKOJNEJ JEZDZIE SPALIŁ MI 5.5L/100KM. W PORÓWNANIU Z SUZUKI SWIFTEM 95, KTÓRYM NA TRASIE UDAWAŁO MI SIE BEZ WYSIŁKU...
4,0
~wolak27
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Jak na 1.0 silnik chodzi bardzo ładnie. W tej budzie tak naprawdę więcej nie potrzeba, chociaż z pięcioma osobami z bagażami w trasie trzeba się liczyć z tym że się nie po wyprzedza :D ale 3 osoby z bagażami jest idealnie - wiadomo jest to autko bardziej miejskie i tu na + przemawia spalanie ;) ok.7.5l/100km po mieście z moją ciężka nóżką :P
2,0
~.jhgfjghf
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Silnik przy przebiegu 150000km bierze 1l oleju na 150km. Dymi na niebiesko zwłaszcza po zapaleniu gdy jest jeszcze zimno.Nie znam jeszcze przyczyny ale ku mojemu zaskoczeni wygląda na to ze mogą być to pierścienie i ze to częsta przypadłość tych silników. Nie sa one trwale a przebiegi do naprawy silnika rzędu 80000km nie naleza do rzadkości.
4,0
~Szymon
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Zaskoczył mnie pozytywnie, dobrze się zbiera i lubi jak się go wysoko kręci, spalanie na miescie poniżej 6 litrów, trasy jeszcze nim nie robiłem więc nie mogę się wypowiedzieć. Silnik 3 cylindrowy także kultura pracy taka sobie, ale trzeba pamiętać że jest to małe auto na miasto a nie duża luksusowa limuzyna
4,0
~owczar
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Wiadomo że 3-cylindrowy odgłos silnika nie robi pozytywnych wrażeń,ale można się przyzwyczaić.Kupiłem z uszkodzonym silnikiem - często padają.Wymieniłem z mojego rozbitego Move i śmigam.Dobrze wyciszony,równo chodzi,moc ok - nie raz innym kierowcom szczęka opadła jak pokazałem co ten mój wariat potrafi.
5,0
~nuta
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
silnik nigdy mnie nie zawiódł przejechałam nim 50000tys.km i tylko wymiana olej filtry jak dla mnie zrywny i dobrany do tego modelu palił mi od 5do6l/100km idealny do miasta i na trase dla kobiety dla niezdecydowanych polecam
5,0
~Karol
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
Zero problemów od początku użytkowania- nie pali oleju od wymiany do wymiany trzyma stan, dynamiczny w porównaniu z Oplem Corsa którą miałem wcześniej. Super spalanie, brak usterek
4,0
~Tomasz
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
na początku bardzo cichutki z czasem troszkę zaczyna go byś słychać chodź jest i tak cichszy od innych aut. Silnik jak narazie działa bez zarzutów
Dziennik kosztów dla Daihatsu Sirion I 1.0 i 12V 56KM 41kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~jan
Daihatsu Sirion I
Hatchback 1.0 i 12V 56KM 41kW
nie nalezy sie spodziewac z 1.0 nie wiadomo czego, szczegolnie jesli jaszcze jest zalaczona klima
Daihatsu Sirion I