AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Fiat
Bravo
I
2.0 HGT 20V 147 KM 108 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
(26)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,4
~Petey
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Ogólnie jak to Włoch. Nie do końca idealny. Wersja 147KM ale pogrzeba na ostrych wałkach i po remontach i wymianie tłoków więc zhamowane 169KM. Chetnie Zrobiłbym swapa na 20VT:). Mała butla bo w bagazniku miejsca dużo nie ma - w sam raz na zakupy lub podróż w 2 osoby na chorwację. Butla w miejscu dojazdówki - 24L żeby nie wystawała ponad płytę bagażnika. Wnętrze ok mogłyby byc czarne plastiki ale nie sa jakies tragiczne skoro wytrzymały 18 lat...
Dodane
11 lat temu
4,4
~Paweł P. veroni@wp.pl
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
2.0 20V V5 HGT to SUPER AUTKO dla ´´rozsądnego´´ czlowieka. HaGieTka przyspiesza jak szalona, stad polecam tylko tym "madrzejszym" kierowcom :)) Latwo stracic kontrole nad pojazdem przy predkosciach powyzej 220km/h, a musze przyznac, że takie osiągi nie sa dla niego problemem.
Dodane
18 lat temu
4,2
~HGT-7
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
świetne autko , nie ma konkurencji w swojej klasie, hondy czy mazdy to stają sie takie malutkie we wstecznym lusterku. za niewielkie pieniadze moźna mieć mała i bardzo piękna rakiete, po co kupowac drogie oszczeden auto jak za te pare zaoszczedzonych tysiecy można fajnie pojezdzić albo lpg założyć, a miny inych kierowców gdy mija sie ich przy 180 BEZCENNE !!!
Dodane
15 lat temu
5,0
~danielHGT
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Auto doskonałe, ładne, szybkie, mocne i nie drogie lecz uważajcie co kupujecie bo to auto sportowe, jeżeli było w rękach jakiegoś maniaka co mu szkoda grosza, żeby coś wymienić woli coś przykombinować.. Auto dla człowieka z duszą, który czuje co jego samochód potrzebuje, nie dla kata.
Dodane
13 lat temu
4,7
~danielHGT
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Auto z charakterem, mające swoje odpały aczkolwiek jednak bardzo fajnie bijące na głowe inne autka tego typu z danych lat
Dodane
12 lat temu
3,9
~ardian606
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
ideałem napewno nie jest ale pierwsze wrazenia sa piekne, potem tez zaskakuje zwlaszcza za taka cene
(Silnik)
Dodane
14 lat temu
4,1
~przemoemo1
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Autko mimo upływu lat jest atrakcyjne. Projekt naszkicowany przez Chrisa Bangle\'a jest topowy nawet na dzisiejsze czasy i sylwetka dalej może budzić zadowolenie
Dodane
16 lat temu
3,2
~s.jankowski@tiscali.fr
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
w sumie auto sprawje sie bez zarzutow, tylko ze jak juz cos nawali, to lepiej sprzedac samochod, ceny naprawy lub wymiany czesci zbyt drogie
Dodane
23 lat temu
3,2
~FrxXx
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Silnik HGT to jeden z najlepszych silników fiatowskich świadczy o tym chociażby fakt, że 13 letni samochód jeździ na 10W40 Castrol Magnatec. 10 000 km bez dolania nawet zakrętki oleju a poziom trzyma się idealnie!
(Silnik)
Dodane
16 lat temu
Dziennik kosztów dla
Fiat Bravo I
2.0 HGT 20V 147KM 108kW
Średni koszt
przejechania 100 km
25,00 zł
lpg
12,6
l/100km
Zobacz
dzienniki
1,9
~Metaxa
Fiat Bravo I
Hatchback 3d 2.0 HGT 20V 147KM 108kW
duzo pali, nawet powyzej 12 litrow w trasie, pracuje gosc glosno, jedyny plus to taki, ze jest to v5 i fajnie mruczy
(Silnik)
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Fiat
Zobacz 218 aut
od ręki
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
3,7 (26 ocen)
Wybierz inny silnik
1.2 16V 80 KM
1.4 75 KM
1.4 80 KM
1.6 16V 90 KM
1.6 16V 103 KM
1.8 GT 113 KM
1.9 D 65 KM
1.9 JTD 105 KM
1.9 TD 75 KM
1.9 TD 100 KM
2.0 HGT 20V 147 KM
2.0 HGT 20V 154 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Fiat Bravo w pigułce
Fiat Bravo
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Fiat Bravo
Dane techniczne
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
Raporty zużycia paliwa
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
Opinie
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
Usterki
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
Publikacje
Fiat Bravo
Newsy
Fiat Bravo
Galerie
Fiat Bravo
Nasze pomiary
Fiat Bravo
Filmy
Fiat Bravo
Ogłoszenia
Fiat Bravo
Ceny aut używanych
Fiat Bravo
Dziennik kosztów
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
Opinie o instalacjach LPG
Fiat Bravo I 2.0 HGT 20V 147KM 108kW 1995-1998
Testy zderzeniowe
Fiat
Aktualnie przeglądasz
Fiat Bravo I
Dane techniczne
605 raportów
zużycia paliwa
11 ogłoszeń
używanych
12 zgłoszonych
usterek
5 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy