Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW 2006-2012 (43) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Lasot
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
No i tu zaczynają się schody... Mówiąc krótko: dramat. Skrzynia M32 z Opla. Najbardziej awaryjna i najdroższa w naprawie część tego auta. Gdyby nie ta skrzynia to auto było by idealnym kompaktem. Łożyska w skrzyni padają po około 80 tyś km. Winą tego jest błąd konstrukcyjny który nie zapewnia odpowiedniego smarowania łożysk 5 i 6 biegu. Nic z tym nie da się zrobić. Rozwiązaniem jest kupno modelu po roku 2010 (po lifcie) w którym zastosowana...
3,0
~darek_skowroński
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
M32, czyli pięta achillesowa tego samochodu. Po zakupie często wywalał pierwszy bieg a 2 i 3 dość ciężko wchodziły. Po wymianie oleju przekładniowego jest znacznie lepiej, jednak skrzynia jest nieprecyzyjna - często zamiast 5 lub 6 wejdzie 3 lub 4, trzeba drążek pchać mocniej do prawej strony. Dodatkowo na drążku można wyczuć drgania, za które mogą odpowiadać albo padające łożyska, albo rozregulowane cięgna. Sam szósty bieg jest...
2,0
~Seweryn
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynia natomiast jest najsłabszym podzespołem przed zakupem upewnijcie się czy nie ma skrzyni M32 wystarczy wpisać w google i wszystko jest jasne nie będę się rozpisywał napiszę tylko że miałem problem od samego początku z szumem i musiałem robić remont łożysk za ponad 2000tys zł po remoncie przejechałem jakieś 70-80 tys i wszystko jest ok biegi wchodzą płynnie i lekko. Gdy za bardzo przeciagniemy samochód na pierwszym biegu to drugi bieg...
4,0
~artecki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynia troche haczy podczas wrzucania "trojki".Problem latem przy wysokiej temeraturze z wrzucaniem poszczegolnych biegow ,glownie jedynki,trojki..Po przesmarowaniu wybieraka i linek smarem problem zostal prawie calkowicie wyeliminowany.Ogolnie dosc krotkie przelozenia plus za szosty bieg.Po rozgrzaniu dziala wg. mnie bardziej precyzyjnie niz przy zimnym silniku ...obiektywnie jednak uwazam ze w poprzedniej mazdzie lepiej pracowala...
4,0
~NuovaB
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynia biegów dostarczona przez Opla opatrzona oznaczeniem M32 wymaga więcej oleju przekładniowego niż zostało wlane fabrycznie. Powoduje to braki w smarowaniu na wysokości 6-go biegu, co z kolei prowadzi do zużycia łożysk. Jest to niestety jedna z 2 głównych usterek tej wersji silnikowej (drugo dotyczy klimatyzacji). Regeneracja łożysk to koszt ok 2000 zł.
2,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Niestety słabo. Oplowski wynalazek kosztował nie już 2000 zł (wymiana wszystkich łożysk) sama precyzja też jest średnia. Bardzo krótkie przełożenia. Nadrabia się trochę silnikiem (150Km) który ma na tyle momentu obrotowego że pozwala na rzadsze sięganie do drążka zmiany biegów.
3,0
~tatix2@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
No niestety nie najlepiej....2 bieg wchodzi z trudem i czasami mam wrażenie że zaraz zacznie zgrzytać.Do reszty sie przyzwyczaiłem ale miałem okazję jedźdić parę dni bravo z dieslem i tam jest skrzynia inna ale biegi wchodza mięciutko i bez problemów..czyli można-dlaczego n ie w 150?
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Żadnego haczenia, biegi wchodzą bez problemu. Bardzo dobrze dobrane przełożenia, jedynie trocha za mała różnica przełożenia pomiędzy 5 a 6, w skutek czego rzadko używa się 5 biegu - w większości przypadków od razu przełączam z 4-ki na 6-kę.
1,0
~kaz200
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
To jest już moja trzecia ocena tego samochodu ( coś chyba nie tak z odnośnikiem do edycji oceny). Tak więc po klimatroniku, tulejach tylnej belki przyszedł czas na wymianę łożysk w skrzyni biegów przy przebiegu 57500 km. PORAŻKA
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
8,7
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Sławomir
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Według mnie źle zestopniowana. Trzeba mocno pomachać lewarem. Przy prędkościach powyżej 120 km/h zbyt wysokie obroty na 6 biegu, co za sobą ciągnie za wysokie zużycie benzyny jak na 1.4
Fiat Bravo II Hatchback 5d