Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW 2008-2012 (23) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 13 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~jaras-z7@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Przy moim stylu jazdy średnia 6,2 natomiast większość km łykam na szybkiego ruchu i autostradzie przy prędkościach 160-200 km/h. Kiedyś zrobiłem trasę z Czech 250 km jadąc za ciężarówkami 80-85 KM/h , 6 bieg aż mnie noga bolała, ale szczęka mi opadła, gdybym nie zobaczył to bym nie uwierzył średnia na tej trasie 3,5 l/100 km, gdy włączałem klimę podskoczyło do 3,7 l. Teraz wierzę!! Męczarnia nie jazda ale wynik wynikiem!!! Koszty przeglądów...
5,0
~km
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Tutaj jest rewelacja. Przy jeździe tzw. eco (czyt.emerycka) drogami krajowymi na odcinku ponad 300km-3.9l/100. Średnio spalanie wg tankowania, a nie komputera na przestrzeni całego przebiegu wynosi ok.5l/100. Najwyższe wyszło po tzw. szybkiej trasie głównie autostradami, ale z prędkością dozwoloną 6.5l/100. Zalecany olej silnikowy tani nie jest, ale przeglądy po upustach i częściami z ASO dziury w portfelu nie zostawiają.
5,0
~maestro
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Przeglądów jeszcze nie pobiłem, ale tak spalanie to extra. Żona jeździła nim teraz w zimę , jak były takie mrozy po -18st.C na trasie 18 km tami spowrotem, miasto korki i ten mróz, spalanie 8,6l/100km. Poza miastem na ciepłym silniku, jak nie ma śniegu i mrozu, auto spala poniżej 5,6 l ropy.
5,0
~michancia@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Tu najmocniejszy punkt programu przy szybkiej jeżdzie ale bez warjacji 5,5 litra(I TAKĄ MAM ŚREDNIĄ) a przy ekonomicznej to i 4,5 potrafi zejść,tak było w lecie jest i w zimie.Do tego bardzo długie czasy pomiędzy wymianą oleju co 35 tys.km lub co 2-lata,czego chcieć więcej?
5,0
~Paweł
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Jedyne koszty do tej pory to wymiana oleju i filtrów, tuleje w zawieszeniu, uszczelnienie wycieku w silniku no i paliwo (przy obecnych cenach paliwa i niskim spalaniu przejechanie 100 km kosztuje mnie poniżej 20 zł).
4,0
~EC-Transalpin
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Okaże się po dłuższym okresie użytkowania. Wymiana kompletu rozrządu (dobry zamiennik), filtri, płynów, geometria zawieszenia w ASO Fiat 2 200,- zł. Poza tym tanie części zamienne (klocki przednie od 130 zł).
5,0
~CWP
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
pozytywne zaskoczenie. Bardzo oszczędny samochodzik, pije ale nie żłopie, nawet przy dynamicznej jezdzie. Serwisy, przynajmniej u mnie, przyjazne i normalne ceny (miałem poprzednio Renault/Honda/Citroen, nowe serwisowane w ASO)
5,0
~Janusz
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Okazało się, że nowe auto miało dziurawą rurę do intercoolera, po wymianie na nową pali tyle, ile podałem. Klocki hamulcowe wytrzymują u mnie 150 tys. km. Opony letnie i zimowe Goodyear
5,0
~michancia@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Samochód bardzo ekonomiczny jak mi się chce to i zejdę do 4,5l/100km./h ,ale to autko aż się prosi aby mu depnąć a i tak wiele nie zpala,około 6 l,co przy mojej skodzie to świetny wynik.
5,0
~michancia
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Jednym z tych kryteriów dla których kupiłem ten samochód właśnie z tym silnikiem silnik jest oszczędny a Fiat słynie z doskonałych silników comonrail.
Fiat Bravo II Hatchback 5d