Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (291) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 350 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Krzysiek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Na razie brak, ale odpukać w niemalowane i splunąć 3x przez lewe ramię :) Kiedyś przez rok miałem nowe punto MK2 FL. Często bywało w serwisie. Wtedy powiedziałem sobie - no more FIAT!!! Ale bravo jest zbyt piękne, żeby myśleć racjonalnie. Ale bądźmy dobrej myśli!
5,0
~Dawid
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
jak na razie nic nie zawodzi.prowadze nauke jazdy- jak jeszcze rok temu byly punta, nie bylo potrzeby jezdzic na serwisy, w tej chwili sa peuegoty 207, ktore droge do serwisu znaja juz na pamiec.z mojej dotychczasowej przygody z fiatami nie obawiam sie poważnych usterek.
3,0
~Klodex
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Do poważnych usterek zdecydowanie można zaliczyć niską trwałość 6-biegowej skrzyni biegów produkcji Opla [C544 (M32 - Kod Opla)], która charakteryzuje się problemami z łożyskami, jednakże w moim egzemplarzu taki problem nie występuje póki co.
2,0
~akigor@poczta.onet.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Tu się powtórzę: wymiana wtryskiwacza ( choć trzeba przyznać, że winowajcą jest BOSCH a nie FIAT ), wymiana zaworu RGB i właśnie czekam na wymianę przepływomierza ( czytaj: w tym momencie możliwe wyprzedzanie jedynie furmanek i rowerów )
5,0
~marco polo
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Jak na razie nic. od 8 lat jezdze fiacikami. zawsze kupowalem nowy i nigdy w ciagu tych 8 lat zadne z aut nie sprawilo zadnego klopotu. zawsze wszedzie dojechalem, nawet w najwieksze 25 stopniowe mrozy. nigdy nie zdarzylo sie zeby auto zaniemoglo.
2,0
~Rafał
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Skrzynia biegów, regeneracja turbiny, wymiana pierścieni i regenacja głowicy ( te trzy usterki są efektem niemieckiego podejścia do wymiany oleju i materiałów eksploatacyjnych, filtr powietrza miał przejechane ponad 100 tyś !!)
5,0
~darek_skowroński
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Jedyną rzeczą, która może paść w tym samochodzie będą łożyska w skrzyni biegów - trzeba na to zwrócić uwagę przy zakupie, lub liczyć się z kosztem około 1500zł za naprawę. Turbina i dwumasa przy dobrym kierowcy wytrzyma długo.
5,0
~Piotr z Krakowa
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jeżdżę tym autem 3 lata, przejechałem 50 000 km, i wymieniąłem tylko części eksploatacyjne. Poza nimi absolutnie nic się nie działo, całkowita ale miła niespodzianka. W tej kategorii wielkie brawa dla Fiata! Bardzo niedocenianie auto.
1,0
~uki
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Wadliwa skrzynia biegów. Serio, przestrzegam przed tym autem, bo w serwisie na pewno nie doprosicie się o wymianę!! Temat szeroko opisywany na różnych forach, jak niestety dałem się nabrać na gadki w salonie...
3,0
~wasyl30@vp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
jeszcze nic nie było. tylko po przejechaniu 2500 tyś.km praktycznie brak oleju w silniku. w serwisie dolali 1.5 litra ponoć wchodzi 2.8 ,powiedzieli ze w początkowej fazie to normalne. NO CIEKAWE ??????zobaczymy co dalej będzie.
Fiat Bravo II