Szukaj

Lista ocen Fiat Bravo II (472) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 169 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zdegustowany
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Powiem tak, skrzynia ma długie drogi prowadzenia co mi się podoba. Precyzja wybierania biegów gorsza niż np w Hondach ale moim zdaniem ok. Przy 90km/h mamy ok 1800-1900 obrotów przy 120km/h 2300. Przy 160km/h chyba 3000 obrotów. U mnie przy przebiegu 320tys. km dwumas czasami zapuka.
3,0
~Głodny
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 150KM 110kW
Nie ma tej precyzji co w japończykach ale daje rade. Nielubi natomiast agresywnego stylu jazdy bo skrzynia nie pozwala na bardzo szybką zmianę biegów. Niestety jest dwumas ale przeżyłem jakoś wymianę sprzegła z dwumasem (koszt części 2 tyś zł, robocizna 500zł)
5,0
~zadowolony uzytkownik:)
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie mam wiekszych zarzutow. Czasem nie wchodzi wsteczny albo jedynka, ale to baaardzo rzadko. Wystarczy wrzucic inny bieg i jest w porzadku. Zeby mniej palil trzeba sie namahac dzwignia. 6ty bieg jest rewelacyjnym rozwiazaniem-bez niego pewnie by palil z 15 w trasie:)
4,0
~apospiech77@gmail.com
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Fajny 6 bieg w skrzyni, na liczniku 160km/h a tu tylko 3500 obr/min. Mój ma przejechane jakieś 4300km i skrzynia delikatnie haczy przy przejściu z 2 na 3. Przełanczanie z piątki wyprofilowane na zejście na 4, a nie na 6 - mnie to zaskoczyło. Generalnie wielki plus tego auta.
4,0
~Robert
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
6-biegowa skrzynia jest po prostu fenomenalnym rozwiązaniem. Sprawia to, że jazda tym autem jest dużo bardziej elastyczna niż przy 5-biegowej. Jedyne do czego nie mogłem się przyzwyczaić z początku to ciężko wchodzące biegi - 2,4,6 i dlatego ocena skrzyni na czwórkę z plusem.
4,0
~Piotr
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Jak dla mnie brak 6-tego biegu nie stanowi problemu.Przydałby się tak od około 150km/h (ja szybciej nie jeżdzę). Przy 100-120km/h obroty silnika bardzo niskie, stąd ciszej niż w wielu autach benzynowych (przykład seat altea 1.6).Praca lewarka poprawna, nic nie haczy.
4,0
~54janusz54@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
Przy zmianie biegów z pierwszego na drugi i z drugiego na trzeci zbyt głośno.W serwisie twierdzą,że to nie jest usterka. Być może jest to też wpływ umiejętności przełączania biegów.Z przełączaniem z trzeciego na czwarty i z czwartego na piąty jest wszystko Ok!.
4,0
~Misiek
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha w poprzednim fiacie to samo (Stilo) wszystkie biegi wchodzą perfekcyjnie tylko nie wsteczny jeszcze nie zdarzyło się tak, żeby wszedł za pierwszym razem. jest to dość irytujące a panowie z serwisu niestety nic na to nie mogą poradzić.
3,0
~tatix2@wp.pl
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
No niestety nie najlepiej....2 bieg wchodzi z trudem i czasami mam wrażenie że zaraz zacznie zgrzytać.Do reszty sie przyzwyczaiłem ale miałem okazję jedźdić parę dni bravo z dieslem i tam jest skrzynia inna ale biegi wchodza mięciutko i bez problemów..czyli można-dlaczego n ie w 150?
Dziennik kosztów dla Fiat Bravo II
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
5,8
l/100km
8,3
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Piotrek.
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.9 TD MultiJet 120KM 88kW
No niestety tutaj konstruktorzy się nie popisali. Nie mogę pozbyć się uczucia, że skrzynia biegów jest "gumowa", biegi niekiedy wchodzą nieprezycyjnie, do tego przy otwartych oknach kierowcę dochodzą głośne odgłosy zmiany przełożenia. Moim zdaniem najsłabszy punkt nowego Bravo.
Fiat Bravo II