Szukaj

Lista ocen Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S 39KM 29kW 1991-1998 (163) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 197 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Root
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
7 lat i 90 tys km brutalnej jazdy zrobiło swoje. Do wymiany jest uszczelka pod głowicą, wahacze z przodu, prawdopodobnie termostat. 3. bieg zgrzyta przy nieumiejętnej zmianie. Ostatnio zapaliła mi się kontrolka wtrysku w czasie jazdy. Podczas ekspoatacji wymieniono: tarcze i klocki hamulcowe, przedni odcinek wydechu, tulejki w tylnym zawieszeniu, chłodnicę, alternator, kilkakrotnie naprawiano hamulec ręczny. Po przeglądzie w krakowskim...
4,0
~klawik_16@wp.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
No nie zdażyło mu się stanąć i powiedzieć "Ja jestem sprite a Ty pragnienie... sam pchaj..." Przy sporej ilości kilometrów naprawdę spisuje się nieźle. Pierdykła cewka z poważniejszych napraw... a tak to zawsze dojechał do celu... Raz zdażyło się że odma regulująca ciśnienie dochodząca do klawiatury zaworów pękła, ale to nic poważnego, docięcie i dokręcenie nieco krótszej nie stanowiło problemu... Dodatkowo wpierdziela go korozja... progi...
3,0
~Rafał
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Poważne usterki to znaczy drogie tych jest niewiele natomiast jeżdżąc siedem lat 100 000km zanotowałem następujące usterki: termostat, uszczelka pod deklem, uszczelniacze zaworów, wentylator od nawiewu w kabinie, sprzęgło, bak przeciekał, alternator regeneracja, półosie napędowe, zawieszenie wahacze, sworznie, amortyzatory, tylni resor, łożyska. Tak żeby poprawić nastrój to powiem, że dużym plusem tego auta jest brak korozji jak na 12 lat to...
4,0
~vecto@interia.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Cóż, autko ma 17 lat. Trochę części musiałem wymienić, bo chyba nikt z poprzednich właścicieli tego nie robił. Najbardziej mnie boli rdza na lewym błotniku przednim, ale ten też przewidziany jest do wymiany. Pod przednim zderzakiem są prostopadle do niego montowane maskownice plastikowe, które od wewnętrznej strony trochę osłonią błotniki. Mój CC ma tylko prawy, lewego zabrakło i stąd rdza. Warto więc zwrócić uwagę na taką z pozoru pierdołę.
5,0
~elbandit1@gmail.com
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Tutaj najmilsiejsze zaskoczenie :) CC nigdy mnie nie zawiodło. Raz pamiętam urwała się linka od sprzęgła, ale rzecz jasna obyło się bez holowania; wbiłem na postoju 3 bieg i zapaliłem go na biegu xD i tak dojechałem 10km do domu. I właśnie za to go kocham: niby się psuje, ale nie tak żebyś do chaty nie dojechał. Dodam że linka była po prostu zużyta a ja nie wiedziałem że trzeba ją zmienić(jak sprzyngło cinżko chodzi:)
3,0
~michaloski@wp.pl
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
zawieszenie przód wahacze, tył tuleje co 50 tyś,Przy 117 tyś. wymieniałem wentylator chłodnicy, co dwa lata wymieniałem środkowy i tylny wydech z Brodnicy, po 10 latach padł alternator (regulator napięcia), uszczelniacze na półosiach wymieniłem przy 120 tyś, często pękają gumy na przegubach (3 komplety do 169 tyś.)poduszka silnika i skrzyni biegów przy 150 tyś., nagrzewnica,
2,0
~jerry
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Auto 700 było by nawet dobre gdyby wyrzucić ten silnik (w dodatku dziwnie ułożony i w ogóle niedostępny) i wstawić coś prostszego w budowie i naprawie. Bo ten ma tyle przewodów wężyków, że nawet przeciętni mechanicy nie wiedzą jak się do tego zabrać. Jeszcze co do silnika to głowica, popychacze i walek rozrządu są natyle nietrwałe, że nawet po 20 tyś trzeba je naprawiać.
2,0
~Janusz
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
wymiana: wahacz przedni, amortyzatory przednie, tulejki na obydwu tylnych wachaczach, zbiornik paliwa (korozja zaczyna chrupać na złączu), zawór wielofunkcyjny na zbiorniku, klocki, szczęki i tarcze hamulcowe, tłumik przedni, cylinderek hamulcowy, w najbliższym czasie wskazazna wymiana tylnych amortyzatorów - to chyba trochę za dużo
1,0
~pani kierowca
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
auto porażka(w każdym razie na gaz napewno) psuło się wszystko,a najlepsze,że żaden mechanik nie wiedział co mu dolega! napraw sporo,dobrze chociaż,że części tanie.To było moje pierwsze auto i dobrze,że nie zginęłam,bo gasło np.na środku skrzyżowania,a to nie jest najbezpieczniejsze dla nowego kierowcy.
Dziennik kosztów dla Fiat Cinquecento 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
6,8
l/100km
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~centomaniak
Fiat Cinquecento
Hatchback 3d 0.9 i.e. S 39KM 29kW
Z poważnych usterek to: -pękła chłodnica (zepsuł się czujnik włanczania wentylatora chłodnicy,oraz starość chłodnicy) oraz wymiana uszczelki głowicy z powodu pekniętej chłodnicy. -padła nagrzewnica. Oraz wymiana profilaktyczna termostatu. I to wszystko/samochód uzytkowany 3lata i 3 miesiące.
Fiat Cinquecento