Szukaj

Lista ocen Ford Escort VII Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW 1995-2000 (161) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 249 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mzdabrowski@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Żadnej poważnej usterki. Po 70 tyś. km przestał działać nawiew. Konieczna była wymiana silnika nawiewu (700 zł. !!!) Tarcza sprzęgła została wymieniona na przeglądzie po 240 tyś. km. Nie dawała żadnych symptomów zużycia ale panowie mechanicy stwierdzili, że juz jest cienka. Poza tym tylko wymiany wynikające z planowych przeglądów.
4,0
~Zbyszek_was
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Kidyś w trasie, w lesie 300 km. od domu odpadł mi tłumik końcowy, przerdzewiała rura i zleciał. Przeturlałem się ok. 13 km. do najbliższej małej miejscowości. Wjechałem do pierwszego napotkanego warsztatu. Po 1,5h miałem nową rurę i tłumik, a całkowity koszt był niższy niż u mnie o ok. 80 zł.
2,0
~N.
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Trafiła mi się jedna poważna usterka, które koszt wyniósł 2000zł więc sam nie wiem co o tym myśleć, prócz tego to nic się poważniejszego nie psuło. Ale w tych modelach zawodność silnika chyba to dość częsty przypadek, więc w stosunku do całości było przeciętnie-żle
2,0
~Michy......
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
silniczek krokowy ok 400zł, element kolektora powód wg mnie to LPG ok 200zł, ABS problem z el., przełączniki el. szyb ok 150zł, przełącznik zespolony wycieraczki światła 340 zł, zawieszenie tył, itd....+ robocizna mechanika, nie podaje elementów typu świece kable hamulce itp. Dramat
4,0
~Piotr Z.
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Wszystko działa jak nalezy z wyjątkiem zawieszenia z przodu. Wymieniłem gumy, końcówki drążków i coś jeszcze. Zaczęło pukać i stukać, sprawia wrażenie jakby było rozkręcone, chociaż luzu na kołach nie ma,a maszynka od badania zawieszenia nic nie wykazała. Zagadka.
3,0
~gkotarba@computerland.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
ostatnio wracalem na lawecie, ale escort zostal zorgrzeszony jak si okazalo ze to mechanik zafunowal mi taka atrakje, ostatnio nie wiem dlaczgo na trasie obroty nagle spadly do 1000 i za cholere nie chcialy wzrosnac, bylem lekko przerazony wizja ponownej przejzdzki laweta :(
2,0
~leon_z_dzialek@poczta.onet.pl
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
staram się poznacv ten samochód dla własnego bezpieczeństwa i unikniecia niespodzianek. poważna usterka to był ten bocznik wolnych obrotów, bo gasł silnik przy redukcji gdy np. wchodziłem w zakręt. poradziłem sobie jednak tanim kosztem (broń Boże ASO)
2,0
~Mitsu
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Wyciek-płyn hamulcowy,wyciek-wspomaganie kierownicy,jak się puszcza kierownicę samochód jedzie w prawo..gdzieś tu czytałem że to wada fabryczna,pęknięty półksiężyc plastikowy w sprzęgle...co prawie unieruchomiło samochód
3,0
~Darek D.
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
W okresie gwarancyjnym: Oderwanie wentylatora chłodnicy, oderwanie się klocków hamulcowych w przednim kole po ok. 25tys., wyciek z chłodnicy. Do dziś : zawieszanie się na wysokich obrotach (po paru dniach z reguły przechodzi)
Dziennik kosztów dla Ford Escort VII Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
10,1
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Wojtek
Ford Escort VII
Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW
Musze napisać że jakość elementów mechanicznych jest na przyzwoitym poziomie. Auto ma 160 tyś km i jeszcze oryginalne sprzęgło.Jak się szanuje to się ma i zasada ta dotyczy każdej marki
Ford Escort VII Hatchback