Szukaj

Lista ocen Ford Fiesta VII (121) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 72 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Trebuh
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.25 Duratec 60KM 44kW
Poprawny.Sztywny. Każdą mniejszą nierówność po prostu czujemy. Na większych nowe zawieszenie słychać jakby było rozklekotane. Mam wrażenie, że się rozpadnie. Nie rozumiem zachwytów nad nim. Jeżeli w zakręcie najedziemy na nierówność tył wyskakuje na zewnątrz. Hamowanie w zakręcie to źródło niezapomnianych wrażeń.
5,0
~PIETRO
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
Sztywno ale bardzo zwarcie , trudna do wyprowadzenia z równowagi, można śmiało przesadzić w moim odczuciu a nie pozwoli się wyprowadzić na manowce , lubię trochę poszarzować więc mogę powiedzieć że ciężko jest by zaskoczyła bezwładnością kierowcę jeżeli ma dobre umiejętności w prowadzeniu .
4,0
~Paweł
Ford Fiesta VII
Hatchback 3d ST 1.6 EcoBoost 182KM 134kW
Zestrojenie zawieszenia sprawdza się na autostradach podczas szybkiej jazdy. W mieście jest nieco twardawo, choć nie wypadają plomby z zębów to idealnym rozwiązaniem byłyby amorki o regulowanej twardości. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Nie jest to jednak kanapowóz i trzeba mieć tego świadomość.
5,0
~Mateusz Jarek
Ford Fiesta VII
Hatchback 3d 1.6 Duratec 120KM 88kW
Jeździ perfekcyjnie, a układ hamowania jest jak w aucie przeznaczonym do jazdy po torze. Hamuje od razu, a sam hamulec jest twardy. Auto idealnie wchodzi w zakręty, nawet przy znacznych prędkościach. Zawieszenie też daje rade, nawet na bardziej wymagających odcinkach drogi, gdzie nie ma asfaltu a są dziury.
5,0
~Piotrek 28 lat
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.25 Duratec 82KM 60kW
Trzyma w zakrętach jak seryjne auto wyścigowe, nawet przy większych prędkościach, natomiast krotki rozstaw osi powoduje bujanie na nierównościach, ale wiadomo... jest to autko małe a nie wyższej klasy, więc to jest przypadłosc wszystkich aut w tej klasie. Zawieszenie ładnie wybiera i jest ciche.
4,0
~ruskm
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 80KM 59kW
Od początku salon Forda miał problem z usunięciem skrzypienia poduszek stabilizatora, kilkukrotnie smarowali, potem wymienili i po roku od wymiany zdarzy im się czasem skrzypnąć na leżącym policjancie. Następnym razem założę zamiennik. Poza tym całość zawieszenia oryginalna.
5,0
~jonaszm
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
To chyba nie wymaga komentarza. Wszędzie mówią, że to czołówka klasy. Potwierdzam. Na uwagę zasługuje stabilność przy wysokich prędkościach. Jak na klasę B to jest po prostu mistrzostwo. Samochód jest nieugięty i nic nie jest w stanie wyprowadzić go z równowagi. :)
2,0
~tomek424
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.4 Duratorq TDCi DPF 70KM 51kW
W mojej Fieście mam założone dosyć dobre zimówki. Jeżdżę ostrożnie. Spadł śnieg, błoto pośniegowe a Fieste bardzo łatwo jest wprowadzić w poślizg. Nie wiem czy środek ciężkości jest wysoko ale Polonez jest lepszy w prowadzeniu i na pewno bezpieczniejszy jak ten samochód.
5,0
~konjoch
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d Facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Świetne zachowanie na zakrętach (możliwości ograniczają tylko seryjne opony!), neutralna charakterystyka i przyzwoity komfort jazdy jak na tak małe kółka. Minusem jest natomiast wyciszenie nadkoli. Piasek, żwir czy nawet woda uderzająca o nie jest wyraźnie słyszalna we wnętrzu.
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta VII
Średni koszt przejechania 100 km
30,33 zł
5,1
l/100km
8,2
l/100km
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~dżery
Ford Fiesta VII
Hatchback 5d 1.4 Duratec 96KM 71kW
Świetnie się prowadzi, pewniak w zakrętach, kosztem troche komfortu-słychać i czuć nierówności, ale znośnie. felgi 15". Czasami, bardzo rzadko na niektórych nierównościach stuki z układu kierowniczego. Ogólnie fajnie zestrojone, dość sztywne i raczej ciche zawieszenie.
Ford Fiesta VII