Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (527) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 653 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~imiel11
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
poważnych usterek Nie było ale chcę rozwinąć temat rozrządu w tym silniku. od zawsze silnik 1.8 forda miał łańcuch i pasek aż do końca 2007r. A od 2008r wszystkie silniki w mondeo i focusach w miejscu łańcucha mają drugi pasek ( tzw kaseta - napędzająca pompę wtryskową i wał ) Przewidziany interwał z tego co pamiętam 10 lat i 200 tys. Ja swój wymieniłem parę dni temu- widziałem jak wyglądał. Był już popękany. Zęby na pasku całe ale słyszałem...
3,0
~b_adamek
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
No i tu chyba poszaleję. Do tej pory było ok. Kupiłem foczkę dwa lata temu w komisie w Kutnie, wstawioną przez pierwszego właściciela z Olsztyna z przebiegiem na umowie i liczniku 78 tys. Auto sparawdzone w Kutnie w serwisie Peugeota (te same silniki). Wg forda rozrząd po 240 tys.km więc nic nie robiłem. Tylko jazda i bieżąca eksploatacja: olej, filtry, hamulce itp. Super. Zbliżał się czas końca ochrony (kupując w komisie masz dwuletnią...
1,0
~wolny
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
No to zaczynamy: - około 70000km - szlag trafił immobilizer i konieczna była wymiana zegarów oraz zaprogramowanie kluczyków - 2700pln - 120000km - EGR - niech mu gleba ciężką będzie. Ośka pękła 2x i raz prowadzenie tej ośki - trzeba było wymienić cały napęd - 500pln (używka, bo jak cały to ford sprzedaje tylko z kolektorem za jedyne 1700pln) - 150000km - witajcie wtryski! ...a raczej żegnajcie. Konieczna była reanimacja wtrysków. Chcąc...
3,0
~Mamba.
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Niestety z tym jest już problem. Pierwszą sprawą było wezwanie do warsztatu - podejrzenie wady układu kierowniczego które mogłoby spowodować pożar (pewna partia pojazdów), okazało się jednak, że jest w porządku. Druga sprawa. Ojciec pojechał na zakupy, chciał wrócić do domu i nie odpalił, przyjechał starter, odpalili, mechanik zmierzył ładowanie i co się okazało - alternator nie ładuje tyle ile powinien od samego początku, wartości nie...
1,0
~norbertmag
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
Strzelila nagrzewnica - caly plyn wylal sie do samochodu - trzeba bylo holować a potem suszyć cala tapicerke - zapach pozostal nadal. Drazek zmiany biegow zablokowal sie na piatce - pisalem o tym wyzej. Padła jakaś część w sprzęgle, mechanik powiedział, że w większości samochodow wystarczy ja wymienic, w focusie jednak trzeba kupić kompletne sprzęgło. Kurcze jak sie robi te rzeczy to tyle sie zbiera a jak trzeba wymienic to nic do...
3,0
~Sławomir Bocheński
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Opadająca wskazówka temperatury podczas przyspieszania - zlecenie otwarte od przebiegu 20tyś lista wymienionych części powala na kolana (włącznie z zestawem wskaźników) Dwukrotnie powtarzający sie brak hamulców - serwis? "komputer nie wykazał błędów. Trzykrotnie naprawiana usterka ukł. wspomagania - ostatnia wizyta 25.05 wymiana pompy wspomagania i wiązki (usterka miała miejsce podczas szybkiego skrętu - przezylem) obecnie 06.06.07 samochod...
1,0
~neon-b@gazeta.pl
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
1.Usterka kabli, albo akumulatora. Niby nic nie było zepsute, bo nic nie wymienili, ale auto musiało zjechać do serwisu na lawecie, więc moim zdaniem to poważna usterka, bo nie mogłem jechać. Niby elektornika OK i jak podokręcali kable od ako to jeździło. Jakościowo - PORAŻKA. Objawy były takie, ze nie chciał zapalać, albo po kilkunastu sek na wolnych obrotach silnik sam gasł. 2.Wymiana chłodnicy po 14900km. Usterka fabryczna. Stracił...
1,0
~itk
Ford Focus II
Focus C-Max 1.6 TDCi 109KM 80kW
Osprzęt silnika - w moim przypadku pięta Achillesowa tego modelu. Alternator, koło pasowe z tłumikiem drgań gumowym napędu oprzyrządowania, turbina, egr, zawór załączania turbiny, wtryskiwacze, odma, nawet stacyjka była rozbierana i wymieniane zapadki, jest tego trochę. Tutaj quiz dla czytających: od jakiego modelu można wstawić czujnik załączania turbiny, gdy pod ręką nie ma się czujnika od forda? Można próbować od VW (nie polecam). Drugie...
4,0
~Cyklop
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
Samochód tylko raz mnie zawiódł, na początku eksploatacji - korek wlewu paliwa był felerny, nie odpowietrzał układu. Skutek - wskaźnik paliwa wskazywał 1/4 baku, a w rzeczywistości było sucho, samochód stanął mi w trasie w Grodzisku Mazowieckim na skrzyżowaniu. Na całe szczęście miałem ze sobą kanisterek i jakoś "doszedłem", że mało prawdopodobny jest przebieg 1009 km przy baku 52 litry i spalaniu średnim 6,2 l/100 km. Chechłałem silnik ze 4...
5,0
~gość
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Bardzo poważny problem z autoalarmem. Samochód jest naszpikowany elektroniką i w tym wypadku występuje problem z autoalarmem, gdyż rozwiązania techniczne alarmów sprowadzają się do : częstej wymiany baterii w pilotach (brak nowoczesnych rozwiązań technicznych ze stony producentów tych urządzeń, jak również brak możliwości pełnego (w danym momencie)odłączenia np.niesprawnego autoalarmu. Brak map do nawigacji. Dostępne w sprzedaży mapy są mało...
Ford Focus II