Szukaj

Lista ocen Ford Focus II (527) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 654 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mikołaj
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW
160 000 wymiana nagrzewnicy płyn ciekł 190 000 Znikły długie światła nie opłaca sie naprawiać jezdze bez nich 240 000 Wymiana będiksa w rozruszniku 250 000 wymiana chłodnicy klimatyzacji dostała kamieniem 280 000 pękła linka zmiany biegów 320 000 padła cewka zapłonowa 340 000 regeneracja alternatora 360 000 padło sprzęgło (uzywam go tylko do ruszania) wróciłem 400 km bez sprzęgła ruszałem na rozruszniku (zniósł to doskonale)
2,0
~wiklina
Ford Focus II
Hatchback 3d 1.6 Duratec 100KM 74kW
84000 km padła pompa wspomagania przez podobno fabrycznie niedopracowany przewòd płynu. Dwa i pòł koła w plecy za regenerowaną, głośną pompę i diabli wiedzą jak to będzie dalej? Dwa lata temu zaświecił się "problem z ładowaniem". I tak się akumulatorek świeci,gaśnie, świeci... Nikt nie wie o co chodzi bo 3 ròżne warsztaty nie widzą na diagnozie problemu. Na forach pisali, że focus 1.6 jest pancerny. Terefere
2,0
~Paweł M.
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Hm od czego zacząć.Alternator przy 70tyś.Zawieszenie tył.kompletna wymiana wszystkich elementów przy 100tyś kilometrów(naprawa bardzo kosztowna)Przednie zawieszenie: amortyzatory,wahacze. Piasta przednia i tylna ok 110 tyś.km. Silnik:uszczelki pod wtryskiwaczami co 30tyś wymiana. Wymiana jednego wtrysku. Turbina \"dwumasa\" Wałki rozrządu wytarte przy 160tyś km mimo regularnych wymian oleju i dbania o silnik(ten typ tak ma)
1,0
~Magic
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW
korozja drzwi przednich, lewe i prawe (auto bez przejść) - z moich obserwacji wynika że najbardziej widać na kolorach srebrnych (wszystkie oglądam Focusy srebrne i mają taki sam problem bardzo małe rdzawe kropki) , masakra w 4 letnim aucie!!!!. Poprzednie auto Fiat CC 170 silnik 900 cc rok produkcji 1996- brak oznak korozji - jednak można wyprodukować coś dobrego w naszym kraju. Wada fabryczna a Ford się wypina oczywiście.
4,0
~filip_22
Ford Focus II
Kombi 1.6 Duratec 100KM 74kW
Przy 100 tys musiałem zrobić zrobiłem wymianę wszystkich elementów metalowo - gumowych. Koszty: 1500 PLN (zamienniki, robota znajomego, geometria). Autoryzowany serwis chciał za to wszystko 3000 PLN. Teraz chyba zaczął pukać łącznik stabilizatora. Daję jednak dobrą notę ponieważ samochód jest 100% mobilny. Poza tym koszty utrzymania są naprawdę niskie po warunkiem omijania autoryzowanego serwisu.
1,0
~Szymekss@o2.pl
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Porażka TOTALNA. Siadły WTRYSKI - 3200zł regeneracja + holowanie koszmar. Poza tym gdy dostał powyżej 3000tys obrotów momentalnie słabła moc i ledwo jechał. Być może mogło to być spowodowane zaworem ERG że się zapychał ale to tylko moje domysły, NASZCZĘSCIE GO SPRZEDAŁEM i pozbyłem sie problemu tym bardziej że lada dzień musiał bym wymienić rozrząd + za 10 tys pewnie i tak znów padną wtryski.
4,0
~JJ
Ford Focus II
Kombi 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
W sumie dobrze. Po 140 tysiacach kilometrow wymiana akumulatora. Po 160 tysiacach kilometrow do wymiany przegub wewnetrzny - nie wytrzymal momentu obrotowego silnika i zaczely sie drgania kierownicy. Na szczescie naprawa nieodplatna dzieki przedluzonej gwarancji. Poza tym spokoj - wtryski, dwumasa oryginalne i bez objawow zuzycia. Poza przegladami co 20 tysiecy kilometrow zadnych dodatkowych kosztow.
1,0
~Tag
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
ABS i cewka to chyba poważne usterki - acha wyłączył mi się silnik ni z tego ni z owego przy 130km/h - serwis - wszystko O.K. to przypadek, i zardzewiała klapa bagażnika - serwis O.K. naprawimy, ale na naprawę trzeba zostawić auto na dwa tygodnie, a przy naprawach blacharskich pomimo pełnego ubezpieczenia, asistans itd samochód zastępczy się nie należy AUTO BOSS Chorzów - nie pozdrawiam.
2,0
~Lucek
Ford Focus II
Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW
Okazuje się że zależy od sztuki, mój 2 razy odjechał na lawecie, raz nie zapalił - awaria immobilizera, drugi raz \"Systems Engine Fault\" i nie wiadomo do końca o co chodziło, elektronika. W moim prywatnym 8-letnim Accordzie takie rzeczy się nie zdarzają, zawsze palił i w drodze nigdy nie stanął. Mamy w firmie kilka Focusów i są sztuki mniej awaryjne, no ale tu oceniam mojego więc jest źle.
3,0
~Piotr
Ford Focus II
Focus C-Max 2.0 TDCi 136KM 100kW
Jak wyżej- Wymienione za gwarancji zostały; amortyzatory wraz z gniazdami, tarcze hamulcowe i zaciski, kolumna kierownicza, przewody prądowe, cos tam w tylnej wycieraczce, opony- niestety nie miałem juz siły walczyć z Fordem- wymieniłem na własny rachunek, panel sterujacy klimy, mechanizm podlokietnika, soft silnika- wiele razy, przekładnia kierownicza, półośka i jakies tam jeszcze drobiazgi :)
Ford Focus II