Szukaj

Lista ocen Ford Focus III (234) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 194 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Sergiusz
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Miałem kilka drobnych usterek. Przednia żarówka od świateł adaptacyjnych. Zepsuła się miesiąc po ustaniu gwarancji (świeciła, ale ustawiała się w pozycji w bok i w dół). W ASO zaproponowali jedynie wymianę reflektora (w 2018 było to ponad 5 tysięcy PLN). W warsztacie naprawili to (choć dopiero za 2 razem). Żarówka zepsuła się ponownie po roku. I po kolejnych dwóch. Za ostatnim razem usterka była bardziej złożona. W warsztacie jej nie...
5,0
~Patryk Kozera
Ford Focus III
Hatchback 5d facelifting 1.0 EcoBoost 100KM 74kW
Na razie auto mam pół roku, zrobiłem nim 21 tyś km i o awaryjności nie mogę się wypowiadać. Na pewno dodam opinie za jakiś czas gdy auto będzie miało przejechane ponad 100tyś. Mam wielu znajomych którzy jeżdżą Focusami różnych generacji w tym kilku którzy mają ecoboosty i jak na razie wszyscy zadowoleni! Z resztą Focus zawsze należał do mało awaryjnych aut według statystyk. Nie ma auta nie psującego się, każde wcześniej czy później będzie...
2,0
~Maniek
Ford Focus III
Kombi Facelifting 1.6 Ti-VCT 125KM 92kW
Bardzo niska jakość wykończenia wnętrza. Miałem dwa takie Fordy w wynajmie długoterminowym (rocznik 2016 oraz 2017) i w obu po mniej więcej pół roku plastiki we wnętrzu zaczynają paskudnie trzeszczeć. Szczególnie irytująca jest obudowa "radaru" nad lusterkiem która wpada w wibracje i rezonuje przy konkretnych obrotach silnika. Drzwi skrzypią. Tunel między przednimi fotelami trzeszczy przy najmniejszym dotknięciu nogą. Radio regularnie się...
1,0
~Fater
Ford Focus III
Sedan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Wymiana lampy przód - we wnętrzu klosza swobodnie latała sobie jakaś śrubka. Odklejona ozdobna listwa boczna. Coś skrzypi w drzwiach przednich, zarówno prawych jak i lewych. Coś skrzypi przy dużych prędkościach i oporach powietrza w tunelu środkowym. Serwis nie jest w stanie poradzić sobie z usterkami dot. skrzypienia. Linia technologiczna Forda ma chyba jakieś poważne braki, nawet elementy karoserii są gorzej spasowane niż były w mojej starej...
3,0
~MatN90
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratec 125KM 92kW
-Uszkodzona nitonakrętka w klapie tylnej, brak możliwości wykręcenia śruby, -wyrobiony grill z przodu przez co opada ramka tablicy... -Padł akumulator, -szyba przednia przestała grzać w kilku miejscach, -porysowana przednia szyba (kilka grubych krech od przegubu wycieraczki), -mnóstwo drobnych "świerszczy" (z konsoli środkowej, obić drzwi pasażera z przodu i klapy tylnej), -mnóstwo odprysków lakieru...
2,0
~lewap02
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Niestety miałem trochę usterek. Główne, które warto wymienić, to awaria sprzęgła sprężarki klimatyzacji (część + wymiana = ok. 1000zł) i awaria pompy sprzęgła (część + wymiana = ok. 700zł). W tym drugim przypadku - polecam od razu kupić oryginalną pompę, a nie zamiennik. Kupowałem na początku 2 zamienniki (nie uwzględniłem ich ceny w podanym wyżej koszcie naprawy) i czujnik start-stop nie działał w nich.
4,0
~Zdzisiek
Ford Focus III
Kombi Facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW
Przy 130 000 wymieniłem rozrząd. Żeby mieć spokój. Po drodze jeszcze drążki i końcówki. Coś tak jeszcze było, ale to drobna rzecz. Z grubszych to przy 150 000 zaczęła wysiadać pompa sprzęgła. Kupiłem oryginał za 500 zlotych plus koszty wymiany +300. Tak uwag nie mam. Olej wymieniam najpóźniej co 12 000 kilometrów wraz z filtrami. Co druga wymianę zmieniam filtr paliwa.
4,0
~Axell
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 95KM 70kW
Hmmm. przepaliły mi się dwie żarówki H7. Zainwestuję następnym razem w lepszej jakości. Ale wymiana ich banalnie prosta - dwa wkręty (w białej koszuli nie można się pobrudzić). Można? Można! Spróbujecie wymienić w Fiacie STILO. W ASTRZE musisz ubrać rękawiczkę aż do łokcia - czyli taką jaką zakładają weterynarze przy odbieraniu porodu cielaka (dojście od strony nadkola).
4,0
~Oski
Ford Focus III
Hatchback 5d 2.0 EcoBoost 250KM 184kW
Lusterka elektryczne się psują. Bo składają się przy zamykaniu auta. Nie mam opcji wyłączenia składania. I jak przyjdzie zima i zmrozi , oblodzi to przy otwieraniu auta te silniczki mają ciężko bo muszą łamać lód i wtedy po takiej zimie może się w końcu popsuć i należy wymienić. Lecz jest na to rada. Trzeba pilnować zimą aby na lusterku tam gdzie się obraca nie było lodu i jest ok.
4,0
~golichu
Ford Focus III
Hatchback 5d 1.0 EcoBoost 125KM 92kW
1)Nie da się odkręcić końcówek drążków kier.- "zapieczone" śruby. Jeżdżę z lekko skrzywioną kierownicą - trzeba by wymienić całe drążki. 2)Bywa, że wiesza się SYNC, ponadto czasem źle rozpoznaje nazwiska przy wybieraniu głos. 3)W 2 roku nawalił katalizator, odklejała się srebrna okleina poduszki pow. kierownicy- wymienili.
Ford Focus III