Szukaj

Lista ocen Ford Ka I 1.3 i 50KM 37kW 1996-1999 (23) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 33 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Maciek, mknw@interia.pl
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Tragedia. Zaraz na poczatku (gwarancja) skrzypiało zawieszenie przednie (tulejki wachaczy), stukało (łączniki stabilizatora). Po okresie gwarancyjnym: znowu łączniki stabilizatora, teraz znowu coś skrzypi, wymiana silniczka krokowego sterującego przepustnicą, bardzo szybko zużywają się oryginalne klocki (15 kkm), rozleciały się tylne hamulce. Teraz po 93 kkm do wymiany sprzęgło, przekładnia kierownicy. Korozja koło mocowania tylnej wycieraczki...
3,0
~Diacon
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Jeśli zainwestujemy w markowe części a nie chińszczyznę będzie nawet dobrze, wymieniasz to co przy danym przebiegu psuje sie u wszystkich, zawieszenie uszczelnienia silnika, uklad hamulcowy czy kierowniczy, przy przebiegu 150tyś+ wszystko to powinno być już wymienione. Jednak korozji nikt nie ogarnie, dziury w podwoziu i profilach nośnych dyskwalifikują samochód z dalszej eksploatacji, a szkoda bo samochód może jeszcze długo i w miarę...
3,0
~Paweł K. 23 lata
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Raz musiałęm wymienić cewkę i zregenerować instalacje elektryczną bo miałą gdzieś przebicie i na nowo zaprogramować moduł, przeczyszczenie zaworów wolnych obrotów jeszcze też w tym zestawie było ale to już w serwisie autoryzowanym forda mi zrobili dopiero, bo mechanicy zwykli nie potrafili a zamienniki mieli kiepskie cewki. Moja wina bo wpadłem w dużą kałuże i woda się pewnie gdzieś wcisła, ale pewnie prędzej czy później by to i tak wyszło.
1,0
~ooo
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Awaryjne silniki padają zaczynają brać duże ilości oleju w moim przypadku 2 l na 1000km , zawieszenie ogólnie całe (amorki, sprężyny, wahacze gumy sworznie drążki) chłodnice tłumiki no i blacha łącznie z podłogą, przekładnia kierownica, pompa wspomagania, pompa wody kłopoty z rozrządem a jest łańcuch przy wymianie klocków należy się spodziewać kłopotów z zaciskami
2,0
~Byku
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Samochód był po wypadku, wiec do końca nie wiem jak się psują Fordy "bezwypadkowe". Jednak co się popsuło to: elektronika, problemy z odpalaniem się zdarzyły, czasami samochód gasł(pare razy w ciągu paru lat), ponoć problem z komputerem który rozlegulowyje wtryski z powodu innego/złego paliwa, raz padł totalnie i musiał być odcholowany.
5,0
~Kaj, verseau@o2.pl
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Znowu bomba! Sprowadziłem z Holandii. Wymieniłem chłodnice i finito. Przez prawie dwa lata w Polsce zrobiłem tylny bęben i wymieniłem regulator wolnych obrotów. Ani razu nie odmówił współpracy. Te naprawy były zrobione od ręki, koszt w sumie około 600 pln. Jak na 2 lata... super.
3,0
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Koszmarne zabezpieczenie antykorozyjne to najwieksza wada tego auta. POza tym auto psuje sie STANDARDOWO JAK WSZYSTKIE FORDY. Wiadomo Ford nie jest samochodem na lata. Spece od marketingu Forda wiedza jak robic auta by na nich zarabiac
3,0
~Maciek, maciejwysz@hoga.pl
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Tutaj gorzej, amotyzatory przod po 30 kkm, silentblocki, laczniki stabilizatora, tarcze i klocki fabryczne - makabra!teraz brembo i ferrodo! czujnik przeplywu paliwa 500 pln z wymiana,reszta na razie ok, odpukac w niemalowane!
2,0
~agi
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
jeśli auto znajduje się na biegu jałowym, zdarza się, że obroty gwałtownie wzrastają co powoduje ochydne wycie silnika. Coś zaczyna stukać w prawym tylnym kole, zaczynam się martwić, że jest to amortyzator.

Usterki Ford Ka I

Liczba wpisów: 16

Ford Ka I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~Ala
Ford Ka I
Hatchback 3d 1.3 i 50KM 37kW
Układ wspomagania kierownicy do regeneracji,hamulce beznadzieja,łączniki stalowe do wymiany,łozyska do wymiany we wszystkich kołach i nagminna regulacja zaworów
Ford Ka I