Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Tourer Facelifting (13) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~-Marek-
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Moim zdaniem prowadzi się lepiej od zawsze wychwalanego (słusznie) w tej kwestii lidera czyli Focusa. Seryjnie na oponach 225/45 R17, drogi na zakrętach trzyma się niczym gokart. Przy codziennej ale nawet agresywnej jeździe ciężko cokolwiek zarzucić. Tam gdzie moja poprzednia Honda City 09, na zakrętach płużyła, piszczała i nie dawała już rady, tutaj zupełnie nie ma nawet najmniejszych objawów wskazujących, że próbujemy pokonać zakręt ze zbyt...
5,0
~Krokiew
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Kierownica jest strasznie czuła na jakiekolwiek ruch, gotów jestem powiedzieć ze aż na to nerwowa. W swojej wersji mam adaptacyjne regulowane tylne zawieszenie. na twardym(dynamic) to czuć każdy dołek i niedokładności asfaltu. Samochód robi sir sztywniejszy. Zaś na miękkim zawieszeniu (comfort). Większe nierówności da się odczuć, ale nie są gwałtowne, jak w średnim ustawieniu. I w wiekszych zakrętach można odczuć wrażenie jak by samochód miał...
5,0
~Paweł
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo precyzyjny układ kierowniczy, doskonale przekazujący na kierownicę to co się dzieje na drodze, do tego zawieszenie, w trzech stopniach twardości, które naprawdę się różnią, w trybie "comfort" samochód zdecydowanie bardziej komfortowy niż choćby focus, a przy tym dużo lepiej się od niego prowadzi, choć focus od dawna stawiany jest jako wzór w klasie - ja mam zdecydowanie inne odczucia.
5,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda. Czego się można spodziewać? :) Kierownica jest niemal sklejona z kierowcą. Co ciekawe autem poruszam się 60% miasto 40% obwodnica i w żadnej sytuacji nie jest to uciążliwe. Natomiast pozwala czuć się kierowcą. To jest samochód kierowcy. W aucie ma się wrażenie przyklejenia do podłoża.
5,0
~MW80
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak dla mnie rewelacja, zawieszenie dość sztywno spasowane, co w połączeniu z 17" kołami sprawia, że jest bardziej sportowo niż komfortowo, aczkolwiek jak wspomniałem, taki układ mi pasuje. Zimą sprawdzę jak będzie się jeździło na 16" z wyższymi oponami 205 55.
5,0
~rufus t.
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zdecydowanie mocna strona tego auta. Bardzo pewnie się prowadzi, bagażnik wersji kombi w ogóle nieodczuwalny. Fajna jest regulacja tylnich amortyzatorów, rzeczywiście czuć różnicę w twardości zawieszenia, zwłaszcza na nierównych drogach.
5,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Tutaj auto bardzo mi się podoba. Słucha kierownicy i jest przyklejone do drocgi. Na ciasnych zakrętach daje dużo pewności siebie. To jeden z tych aspektów, w których bardziej mi się podoba Civic, niż mój poprzedni Accord.
5,0
~Jocker07
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Dobrze trzyma się drogi i wybacza wiele błędów kierowcy, zawieszenie dosyć twarde ale jak na kombi całkiem komfortowe.
5,0
~Robert kierowca
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.6 i-DTEC 120KM 88kW
Zawieszenie mniej twarde niż w poprzedniej generacji, mała, sportowa kierownica, pewność przy manewrach, zakrętach

Usterki Honda Civic IX

Liczba wpisów: 5

Honda Civic IX – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Tjaworski
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo dobrze prowadzące się auto, trochę twarde na 17 calowych felgach. Na nierównościach słychać stuki z zawieszenia.
Honda Civic IX Tourer Facelifting