Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (743) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 714 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Pablito21Oni
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 90KM 66kW
Bardzo sztywno zestrojone co powoduje że bardzo precyzyjnie się prowadzi Niska. Cztery kolumny MCPerson i zawieszenie wielowachaczowe z tyłu to przyczyna tego pewnego i bezpiecznego prowadzenia się. Ustępuje tylko Subaru które ma jeszcze napęd na obie osie ale i tak jest bardzo przyjemnie jesli ktos bardziej od komfortu ceni bezpieczna dynamiczną jazdę bez flóstrujących przechyłów i nurkowania podczas hamowania. Znowu piątka bo o niebo lepiej...
4,0
~naga_prawda_hihi
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
dam , 4 chociaż pewno względem innych aut (koszta) trzeba dać 5. przejechałem 21 tys, auto wybiłem na polskich drogach, nie omijałem dołków, jechało się i 150 na 4 biegu po byle jakiej drodze ;-) wiec zawieszenie przez ponad 20 tys wybiłem - to moja wina, pojawiły się małe luzy na kierownicy, zaraz pojadę do mechanika, ale myślę ze będzie tanio - nie jak w innych skarbonkach. to mechanika - nie wina hondy tylko naszych dróg i...
3,0
~Kamikaze
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Niestety zawieszenie moim zdaniem to jedna z najsłabszych stron samochodu. Polskie drogi nie pozwalają cieszyć się bezstresowym użytkowaniem pojazdu. Dlatego też mam już za sobą wymianę przednich amortyzatorów i sworzni a w kolejce czekają wahacze. Niby normalne zużywanie się części jednak jak na mój gust trochę za częste. A może ja mam takiego pecha? Pojazd sam w sobie prowadzi się bardzo pewnie, można bez obaw wchodzić w ostrzejsze...
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Prowadzi się bardzo dobrze. Wspomaganie nie działa tak płynnie jak w nowych samochodach, ale i dobrze - dla mnie lepiej, samochód pewniej się prowadzi. Świetnie trzyma się drogi, pewnie za sprawą rozstawu osi. Zawieszenie jak dla mnie w sam raz Fabia jest ciut za twarda. Tutaj jest bardziej miękko ale w górnych granicach normy. Same plusy. Ostatnio testowałem zawieszenie w ciężkich warunkach, liczne remonty dróg, objazdy drogami, które...
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Prowadzi się bardzo dobrze. Wspomaganie nie działa tak płynnie jak w nowych samochodach, ale i dobrze - dla mnie lepiej, samochód pewniej się prowadzi. Świetnie trzyma się drogi, pewnie za sprawą rozstawu osi. Zawieszenie jak dla mnie w sam raz Fabia jest ciut za twarda. Tutaj jest bardziej miękko ale w górnych granicach normy. Same plusy. Ostatnio testowałem zawieszenie w ciężkich warunkach, liczne remonty dróg, objazdy drogami, które...
4,0
~farmer
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Ciut twardawe - nie za mocno, nie jedzie się autem jak jakimś czołgiem, ale jednak na mocno dziurawych (mam tu na myśli bardzo dziurawe drogi Wrocławia) drogach, jest w aucie głośno i co delikatniejszą pupę potrafi wytrząść - choć ja ani żona nie narzekamy, martwimy się trochę o naszego potomka... Za to zawieszenie ma też plus - na równym asfalcie, auto sunie jak po szynach, łuki łyka jak złoto i w ogóle aje kierowcy poczucie, że panuje nad...
5,0
~japan_boy
Honda Civic VI
Hatchback 1.5 i 114KM 84kW
Precyzyjne i pewne prowadzenie, im nizszy profil opon tym lepiej :) Swietne trzymanie na lukach, nie zaskakuje nieprzewidywalnymi reakcjami nawet w ekstremalnych sytuacjach. Dosc twarde, potrafi "bic" na krotkich poprzecznych nierownosciach, torach itepe. Wielowahaczowe zawieszenie przod i tyl, co niestety bywa kosztowne w przypadku napraw (wieksza ilosc elementow do wymiany i czasu przeznaczonego na prace). Wspomaganie odpowiednio...
3,0
~david
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
auto dobre do miasta gdyż jest zwrotne, największą wadą tego auta jest wspomaganie które jest zbyt mocne!!! w mieście ok bo można paluszkiem kręcić, ale na trasie wogóle nie czuć kontroli nad autem!! ma się wrażenie jakby auto pływało po drodze, jeden mocniejszy ruch kierownica przy prędkości 100km/h i znajdujemy sie na przeciwległym pasie bądz w rowie, tutaj zdecydowany minus, w zakrętach równiez trzyma przeciętnie (zły rozkład masy - cięzki...
5,0
~grze3@gazeta.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Świetnie się prowadzi, pogromca zakrętów :) nie jeździłem Focusem który uchodzi za najlepsze auto pod tym względem w swojej klasie, ale jak dla mnie Civic to na pewno wzór do naśladowania. Zawieszenie z przodu i z tyłu wielowahaczowe = skomplikowane ale generalnie dość trwałe, myślę jednak że trochę głośnie szczególnie na krótkich nierównościach. Komfort na przeciętnym poziomie, samochód jest przyjemnie sprężysty ale wcale nie twardy czego po...
5,0
~pavulon_81@tlen.pl
Honda Civic VI
Kombi 1.5 16V 114KM 84kW
z przodu kolumny mcpherson z wachaczami z boku z tyłu niezależne wachacze twardo ale sprężyście zawsze wiadomo co robią koła mam opony michelin energy saver 175/65 r 13 bardzo trudno jest zerwać przyczepność na asfalcie suchym ciepłym i czystym bocznej mi się jeszcze nie udało koszty nic do tej pory oryginalne amortyzatory mają dopiero około 40-47% zużycia przy przebiegu 140 000 z czego ostatnie ponad 40 000 w Polsce pełno części używanych tanio
Honda Civic VI