Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI (743) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 714 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~nieznajomy
Honda Civic VI
Hatchback 1.8 16V 170KM 125kW
gwintowane zawieszenie, niskie profil opony i rozpórki kielichów z przodu i z tylu powoduja ze samochód jest przyklejony do drogi, zakrety smialo pokonuje z predkoscia 150-160 km na godz.jednak ten samochód nadaje sie tylko i wylacznie na idealne drogi , na naszych dziurach to jedna wielka porazka, czuc kazdy dolek, dziurke.ale taki urok tego zawieszenia
5,0
~uzi43
Honda Civic VI
Hatchback 1.6 16VTi 160KM 118kW
Jak przyklejony! Samochód trzyma się drogi jak Gekon. układ kierowniczy to bajka ale tylko do szybkiej jazdy. Z mieście może męczyć promień skrętu tankowca. ;) Seryjne zawieszenie zapewnia idealną równowagę między komfortem (oczywiście nie komfort Mercedesa S, tylko małego hatchbacka z lat '90 ;)) a sportowymi doznaniami.
4,0
~marcin.dabrowa@wp.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Samochód pewnie trzyma się drogi, jedynie kłopot sprawia maglownica, pojawił się delikatny luz i pewnie niedługo trzeba będzie coś z tym zrobić, samochód jest dosyć nisko zawieszony w porównaniu do obecnie produkowanych samochodów. Hamulce w miarę dobre ale nie jest to coś czego bym oczekiwał po układzie hamulcowym
4,0
~Sebik1984
Honda Civic VI
Hatchback 1.6 16VTi 160KM 118kW
Honda jest znana z precyzyjnego układu jezdnego i to nie jest żadna bajka. Naprawdę jest wszystko oki na suchej nawierzchni trzyma sie drogi jak przyklejona. wiadomo opony i zawieszenie musi być w dobrym stanie. Jedynie na sniegu wersje 3 drzwiowe mają skłonnośc do delikatnej podsterowności tyłu. Spowodowane może to jest wagą auta.
5,0
~markos
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Fenomenalne zawieszenie, idealnie prowadzi sie w zakrętach, ciche i bezobsługowe. Po 180tys musiałem wymienić silentbloki w przednim zawieszeniu (700pln), po 200 tys w tylnym (980pln) i znowu jezdzi jak nówka sztuka - cichutko i spręzyście. Wielowahaczowe zawieszenie jest jednym z kryteriów wyboru następnego samochodu:)
3,0
~yaneck84
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Dosyć twarde zawieszenie,mało komfortowe jeżeli chodzi o tłumienie nierówności na drodze.Mały mankament tylnego zawieszenia wielowahaczowego tuleje met.gum.niska trwałość zamienników rekompensuje to tania i szybka wymiana.Po 170 tys.km wymiana sworzni wahacza przedniego dolnego.Ale trzeba przyznać że zawieszenie bardzo trwałe.
4,0
~jpal
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Miękkie zawieszenie daje przyjemne wrażenie z jazdy, szczególnie na zakrętach. Mimo to, musiałem trochę napraw dokonać (m.in. wymienić wahacze) bo zawieszenie dość mocno skrzypiało, pojawiały się jakieś tarcia przy skręcie. Ale to jest raczej wina stanu tego auta... po kilku naprawach (łącznie jakieś 350zl) wszystko w porządku.
5,0
~defx
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
Jedzie jak przyklejona! Ważne!! Trzeba kontrolować ciśnienie w oponach - jak jest prawidłowe prowadzi się wręcz doskonale! :) Sama przyjemność z jazdy :) Wspomaganie świetne :) ani za mocne ani za słabe. na parkingu lekko, a na trasie czuć ze to Ty prowadzisz samochód. Reaguje prawidłowo :) Jak dla mnie świetna jazda.
5,0
~corvus
Honda Civic VI
Kombi 1.4 16V 90KM 66kW
Bardzo dobry kompromis miedzy komfortem (mile zaskoczenie, bo nasluchalem sie ze "hondy sa twarde") a trzymaniem sie drogi i precyzja. teraz jezdze toyota corolla z 2000 roku i widze dokladnie roznice (chyba ten sam rozmiar kol) - w toyocie na prostej drodze tak samo,ale gdy tylko chce szybciej wjechac na rondo,czuje sie niepewnie.
5,0
~fea1@o2.pl
Honda Civic VI
Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW
BARDZO WYTRZYMAŁY I NIEZAWODNY! Samochód świetnie i pewnie trzyma się drogi, a to dzięki niskiemu osadzeniu i szerokiemu rozstawowi kół; komfort jazdy jest bardzo wysoki jak na samochodzik tej klasy, pasażerowie czują jedynie przyjemne, lekkie kołysanie; wspomaganie kierownicy działa rewelacyjnie, przysłowiowym jednym palcem!
Honda Civic VI