Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Sedan (113) - Silnik

Na liście zabraknie 85 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojtek
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Mój Civic przyjechał z Niemiec ponad rok temu. Po doświadczeniach z rok młodszym Ranault Megane, które wiecznie się psuło, chciałem przesiąść się na mniej awaryjne auto i udało się:) Niestety początki użytkowania Civica nie były kolorowe. Po zakupie oczywiście zmieniłem pasek i olej. Przejechałem 1000 km i sprawdziłem poziom oleju - bagnet był praktycznie całkiem suchy. Trzeba było zmienić pierścienie olejowe, które ponoć były zapieczone, co...
5,0
~Sassu
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Silnik 1.4 iS 90 KM jest wspaniały, dźwięk pracy jest bardzo prawidłowy. Szybko wchodzi na obroty, po przesiadce z diesla 2.2 CDI trzeba było się do tego przyzwyczaić. Bardzo zadowalające osiągi, lubi wysokie obroty, powyżej 5000rpm wyczuwalny gwałtowny przyrost mocy. Używanie klimatyzacji wiąże się z znacznie odczuwalnym spadkiem mocy przy ruszaniu (na trasie gdy utrzymujemy prędkość jest to bardzo nieznaczne) Silnik ma instalację LPG...
5,0
~sir_lancelot@op.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Nie jest to co prawda V-Tec, ale silniczek 1.4 i tak jest znakomity. W ogóle jednostki napędowe Hondy słyną z zaawansowanej konstrukcji i ponadprzeciętnej trwałości – jeśli są prawidłowo eksploatowane, bez problemu robią nawet 400 tys. kilometrów bez remontu. Silnik pokazuje pazur w górnym zakresie obrotów, jak to u Hondy. Powyżej 4000rpm idzie jak rakieta, przy czym wydatnie pomaga mu niewielka masa pojazdu (1030 kg – uwaga, bo...
5,0
~michelo
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Silniczek rewelacja jak na taką pojemność, oczywiście jak to w HONDZIE ciągnie dopiero powyżej 4-5 tys obrotów, kupilem je od 1 wlaściciela z naszego pięknego kraju, serwisowany od samego początku do momentu kupna przeze mnie przy przeb 183000, zalany pełnym syntetykiem Mobil1 5W50 zaraz po dotarciu i jezdze do tej pory na takim samym oleju mimo że auto ma zrobione ponad 100tys km na gazie!! a między wymianami nie dolewam ani kropli oleju ,...
5,0
~kowalski
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i 114KM 84kW
Silnik nagrzewa sie momentalnie. Zeby pracowal w systemie econo trzeba sie troche napracować, na 3 łatwo go uruchomić, na 4 ciezko na 5 świetnie działa ale tylko do 125 km/h. System vtec juz od 3,5 tys obrotow, wolalem jak w poprzedniej wersji od 4 tys i econo do 3,6 a nie jak w tym do 3,2 tys, ale za to ciagnie do 7,5 tyś, na dwójce 110 km/h na trójce 150 km/h. Ogolnie do 200 km/h sie nie meczy i jest zapas troche pod gazem. Miło miło sie...
4,0
~tsender@wp.pl
Honda Civic VI
Sedan 1.5 i Vtec-E 90KM 66kW
lubi wysokie obroty,tzw. kosiarka, ale za to jak już się rozbuja... na piątce pod górę od 80 już spokojnie przyspiesza, a jak wejdzie na obroty (tak koło 130) zaczyna nagle wciskać w fotel ;-) Idealnie reaguje na przyciśniecie pedału gazu. Obroty maksymalne 9800, robocze do 8400! szczyt mocy wysoko, ponad 6500. na dwójce do 90 można dociągnąć spokojnie...
5,0
~tosst
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Silnik 1.4 is 90 KM jest udanym kompromisem miedzy osiagami a zuzyciem paliwa. Mimo ponad 200 tys przebiegu i instalacji gazowej pracuje cicho i rowno jak zegarek. W miescie pali sporo gazu (ok 11 ltr) przy wlaczonej klimie. Ale na trasie jest super (7 ltr) jak na takie spore auto. Jest bardzo elastyczny choc na nizszych obrotach troche go muli.
5,0
~mamut
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
Silnik - wręcz kultowy - lejesz i jedziesz - NIC - tak jak wszędzie warto czasem sprawdzić stan oleju (czy nie odkecił się filtr oleju np) i nie przegrzewać - po ok 100 000 termostat może już nawalać - 50 zł - ale to są części EKSPOATACYJNE - filtry, paski, płyny itp - jeśli to robisz - zapomnij o niespodzewanych wizytach w warsztatach!
5,0
~tom-wro
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
model 3-d 1997r silnik przy niskich obrotach cichutki, przy wyzszych wspanialy,soczysty dzwiek. Jak na silnik 1,4 rewelacyjne przyspieszenie, super elastycznosc na 3 biegu (od 60 do 120 km/h), przy wyprzedzaniu wrzucasz trojke i lykasz wszystkich (osiaga nawet 6000 obr. !!! :) predkosc max jaka udalo mi sie wycisnac na autobahnie to 175 km/h
5,0
~wisniewscy.wichrowe@neostrada.pl /Sebastian/
Honda Civic VI
Sedan 1.4 i 90KM 66kW
ocena dotyczy jazdy na benzynie, na gazie przy obrotach poniżej 2000 ocena "2" w trasie "gaz" spisuje się całkiem przyzwoicie, ocena ogólna "5" ponieważ instalacje gazową zakładałem zaraz po zakupie auta ze względu na ekonomiczną jazdę a nie na dobre osiągi. Ocena niższa dla tego benzyniaka byłaby niesprawiedliwa.
Honda Civic VI Sedan