Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (44) - Całokształt

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~KonanekAD
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
To auto jest świetne do miasta i do prędkości 120km/h. Powyżej jest dosyć duży hałas. Ja u siebie dodałem subwoofer z Mazdy 6, bo fabryczne audio gra średnio. Po wygłuszeniu bagażnika i drzwi jest lepiej i nawet przy 140km/h nie urywa głowy
5,0
~pawelcs
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
użytkuję od ponad 4 lat. Kupiłem już z wymienionym sprzęgłem. Przez 3 lat Henia ciężko pracowała rozwożąc pizzę i kebeb w małym miasteczku w UK ale dziennie przejeżdżałem nie mniej niż 60 mil, a jak był ciężki dzień to nawet 80 mil. Nie wymieniałem nic! Po 4 latach wymieniłem tuleje na tylnej belce (stukały już), tylne amorki (bo tak) i komplet przedniego zawieszenia, bo mi jeden wahacz zastrajkował i ze zdumieniem zauważyłem, że wszystkie...
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Zawsze chciałem mieć UFO, ale zawsze były strasznie drogie. Jest rok 2020 - minęło ładnych parę lat, czas leci, ceny trochę spadły. Mam Civic VIII gen. 2.2 i-CTDI 140 KM wersja Sport GT z pakietem Grand Prix. Wygląda jak Type-R, a ma 5 drzwi, i jest dieslu. Wygląda bojowo i śliczne. Rocznik 2008 (fabrycznie bez DPF). Jeżdżę nią dwa lata, długo szukałem przezroczystej sztuki z małym przebiegiem. Jak kupiłem miała koło 114 tys. km. Miałem...
5,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Świetne auto. Super design, szczególnie w środku, nie wygląda jak nic innego na drodze (chyba że inny Civic). Dynamiczny silnik, precyzyjna skrzynia biegów i niezawodność jak na Honde przystało. Na oryginalnym sprzęgle, dwumasie i DPF ma przejechane 230tys (ja zrobiłem nim ponad 30tys, cały przebieg głównie autostrady) i nic się jeszcze nie dzieje (nawet nie włącza się regeneracja DPF). Diesel, szczególnie nowoczesny z DPFem i dwumasą powinien...
1,0
~preczztandeta
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Polaczenie oszczednosci z festyniarstwem. Niewygodne stolki ,niewygodna pozycja za kierownikiem, tandetne materialy do tego paliwozerny i ospaly silnik. Ten samochod udowadnia ze jakosc hondy to mit. Awaryjna elektryka ,glupoty wyswietlane przez komputer slaby i masakrycznie drogi osprzet silnika sprawiaja ze auto to nie jest warte swojej ceny. W porownaniu z cupra ktora mialem wczesniej civic to bubel nad buble!! bubel jakich malo z tandetnym...
5,0
~Janek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wcześniej jeździłem Golfem IV 1.4 ale dopiero po Hondzie zauważyłem, że w aucie podstawa to silnik, skrzynia biegów i układ kierowniczy i to jest rewelacyjne, do całej reszty idzie się szybko przyzwyczaić. Problemem może być jednak dla wielu zawieszenie - gdybyśmy mieli inne drogi to byłaby poezja ale w Polsce czuć każdą dziurę, trzeba wtedy zamknąć oczy i spiąć pośladki, jest twardo.
5,0
~ksiezycowy@yahoo.com
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Auto swietnie wyglada, dobrze sie prowadzi, super przyspiesza, ma duzo miejsca na pasazerow i bagaze. W wersji sport jest praktycznie wszystko co mozna sobie wyobrazic w wyposazeniu - nie mam tylko czujnikow cofania, obecnie ponoc dorzucaja. W bmw1 z silnikiem 180KM mialem wrazenie, ze jade precyzyjnym, ale czolgiem, w civicu jest precyzja, ale ma sie duzo bardziej poczucie lekkosci.
5,0
~bobiqh
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
:) Polecam.. auto niewątpliwe najlepsze i inne marki się kryją np toporne i archaiczne VW Glofy Passaty i inne dziadostwa które niebawem nie zostaną dopuszczone do ruchu przez EN bo nie zmieszczą się w surowych normach ekologicznych.. To są po prostu ekologiczne trupy na konstrukcjach pompo-wtryskach z lat 80 wieku XX.. w porównaniu do ICTDI to nie mogą nawet stanąć obok takiego japończyka..:)
4,0
~buczek5
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo fajnie prezentujące sie niezawodne autko. Kupiłem Hankę w 2012 przy przebiegu 100 000km w Anglii. Po 8 latach i przejechanych 110 000km mogę zdecydowanie polecić ten model. Przestrzeni w środku jest duzo wiecej niz w niemieckich i francuskich odpowiednikach, spalanie biorąc pod uwagę moc jest bardzo dobre szkoda tylko głośnego zawieszenia i kiepskiego wyciszenia!
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Mares
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Auto ma ciekawy wygląd, świetną deskę rozdzielczą i przyzwoity silnik. Twarde zawieszenie nie pozwala zapomnieć, że jeździmy w Polsce. Auto ma dużo minusów, osobiście jestem bardzo zawiedziony tym modelem, auto za takie pieniądze powinno oferować znacznie więcej, Nie polecam. Jeśli szukacie dobrego japońca to polecam mazdę 3 silnik 2,2 185 koni - czysta poezja.
Honda Civic VIII Hatchback 5d