Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII (477) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 256 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Paweł
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Zdecydowanie najgorszy punkt. Przypominam że mam wersję po liftingu, więc teoretycznie nieco poprawioną pod kątem jakości materiałów wewnątrz, spasowania oraz właśnie wyciszenia. W miarę komfortowo jest do prędkości 100km/h, powyżej tej jest głównie jeden nieustający szum dobiegający z kół oraz uszczelek. Ten samochód NIE NADAJE SIĘ do wygodnych podróży autostradą przy prędkościach 140km/h i więcej. Jeśli ktoś twierdzi inaczej to znaczy że nie...
3,0
~Trompek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Nie jest tak dobre jak myślałem. Przy wysokich obrotach powyżej 3500 słychać jęk i wycie, do kabiny dociera płacz torturowanego silnika, który podobno lubi takie kręcenie. Przy 6 biegu i dobrej nawierzchni np. autostradzie - jest w porządku, można rozmawiać do ok 140, tak bardzo głośno robi się od 170 do góry. Najgorzej słychać zawieszenie, każdy stukot i dudnienie, każdy kamyk, każde puknięcie, doprowadza mnie to czasem do szału i myślę,...
4,0
~RK
Honda Civic VIII
Sedan 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Jest dobrze, przy około 3500 obrotów/min, prędkościomierz trzyma 120km/h. Jasne, że jak się chce ostro pojeździć, to wtedy trzeba podkręcić obroty, co skutkuje większym hałasem. Ale generalnie nie narzekam. A i jeszcze jedno, w środku pomimo przebiegu nic nie skrzypi i nie trzeszczy, za wyjątkiem opisywanych już przez innych \"obijających się\" po plastikach środkowych słupków, dolnych końcówkach pasów bezpieczeństwa, który to odgłos...
2,0
~tbk@go2.pl
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wspomniane przy okazji opisu silnika i układu jezdnego kiepskie wyciszenie komory pasażerskiej. Głośny silnik powyżej 3,5 - 4 tys. obr., bardzo słyszalna praca zawieszenia, także szum opon. Na krótkich trasach, do 100 - 150 km, nie przeszkadza za bardzo ale na dłuższą metę robi się to trochę dokuczliwe. Irytujące bywają także poskrzypywania kiepskich plastików deski rozdzielczej - zwłaszcza, co ciekawe, podczas wysokich temperatur w lecie. W...
3,0
~nordkapp77
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mogli się bardziej postarać. Oczywiście nie oczekuję efektów z marek premium, ale dodać trochę wyciszenia tu i tam by się przydało. Silnik ma fajne brzmienie, ale na autostradzie powyżej 130 jest już głośno - nie ma co zaprzeczać. A i przy 110-120 na 6 biegu byłoby wtedy bardziej cywilizowanie. Wciąż myślę nad jakimś dodatkowym wyciszeniem. Ale w mieście, na zwykłej szosie w trasie bezproblemowo. Radio do tego gra spoko.
4,0
~mario
Honda Civic VIII
Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Mogłoby być lepiej, ale w końcu to Honda :). Piękny dźwięk silnika rekompensuje hałaśliwość powyżej 4 tyś obr/min. Przy jeździe autostradowej do około 140 km/h w aucie jest dość komfortowo. Przy wyższych prędkościach robi się głośno. Jadąc przy prędkości obrotowej poniżej 3 tyś auto jest naprawdę ciche i komfortowe- eco mode jeździmy cicho i oszczędnie. Kiedy kręcimy wysoko czujemy naprawdę fajną namiastkę sportowego autka.
5,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wyciszenie diesla jest bardzo dobre, chociaż nie tak dobre jak np. Toyoty Avensis albo innych klasy średniej mimo, że ich silniki diesla są często o wiele głośniejsze. Ale z kolei można jechać nawet 190 i jedyne co słychać to opływ powietrza, a silnik tak samo \\\"hałasuje\\\" jak przy 100 km/h :-) Tu najpierw chciałem dać 4gw. ale jak na kulturę pracy tego diesla daję 5! Trzeba samemu usłyszeć!
4,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Do 150-jest w miarę dobrze,ale póżniej jest zbyt głośno.Dzięki opinii któregoś z Allegrowiczów zastosowałem jego patent i dokręciłem gumowe dystanse w drzwiach-i jest całkiem nieżle-dziekuję ci za to kolego!Chociaż dżwięk silnika tej Hondy jest tak rasowy,że nieraz jak dam "ostro czadu"to po wyjściu z samochodu trochę się trzęsę-podobne odczucie miałem jak trochę pojeżdziłem motocyklem-HaYabusa.
2,0
~Emil Olborski
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
No tu się Honda nie popisała... Słabe wyciszenie zawieszenia (czasami myślałem, że coś mam do wymiany, ale nie - ten typ tak ma), silnik powyżej 3500rpm buczy głośno. To fajne, kiedy chce się pokazać sportowe odgłosy koledze, na wysokich obrotach, ale w trasie to potrafi męczyć. Powyżej 135km/h przekracza się 3500rpm i jest głośno. Czasami zaskrzypi na wybojach deska rozdzielcza.

Usterki Honda Civic VIII

Liczba wpisów: 57

Honda Civic VIII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

1,0
~Tomek J.
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Wrażenia mogę porównać z jazdą golfem III kombi z 200 000 km przebiegu, oprócz tego, że wszystko trzeszczy we wnętrzu, docierają do nas także wszystkie nieprzyjemne dźwięki z pracującego zawieszenia, opory toczenia kół, a kiedy włączymy ulubioną piosenkę, to wszyscy dookoła poznają nasz gust muzyczny bez otwierania okien. Wpływa to negatywnie na akustykę we wnętrzu.
Honda Civic VIII