Szukaj

Lista ocen Honda Civic X (89) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 60 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kstgach
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo przyzwoita amortyzacja, bardziej komfortowa od poprzednika. Jeszcze lepsze prowadzenie i świetny układ kierowniczy, ale najbardziej w porównaniu do poprzednika imponuje stabilność przy wyższych prędkościach. Tam, gdzie poprzednikiem przy 160km/h trzeba było bardzo uważać tu można się wręcz zrelaksować
5,0
~Rumcajs
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Wspaniały. Układ kierowniczy mega precyzyjny, na kierownicę nie przenoszą się żadne drgania itp. W zakrętach jak przyklejona. Zawieszenie bardzo jędrne, początkowo bałem się, że będzie za twarde, ale o dziwo radzi sobie na gorszych drogach. Wiadomo dziur nie lubi, ale który samochód współczesny lubi dziury.
5,0
~alex
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
jestem pod mega wrażeniem jak ta przednionapędówka pokonuje zakręty, patrząc przez pryzmat opli, citroenów, peugoetów, volvo, renault i merca którymi jeździłem uważam za najlepiej jeżdżący przedni napęd w wersji cywilnej do 150 tyś pln zwłaszcza, że w wersji sport plus jest możliwości usztywnienia tyłu
5,0
~pimp202
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Chyba najmocniejszy punkt tego modelu. Układ kierowniczy jest obłędnie precyzyjny. W swojej klasie prawie bezkonkurencyjny. Zawieszenie dość twarde, stawiający na komfort resorowania mogą się czuć lekko zawiedzeni. Choć źle nie jest, pomaga bardzo wielowahacz.
5,0
~Dark
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Precyzyjny, daje dobre odczucie co się dzieje z kołami i nie znalazłem jeszcze momentu w którym się samochód "odkleja przodem", to ogromny plus we wcześniejszych wersjach Civic’a kierowca szybko przekonywał się czym charakteryzuje się samochód przednio napędowy
5,0
~pi_wa
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
rewelacyjny, jedzie jak po szynach, twardy a zarazem bardzo komfortowy jakby z pneumatyką.. (porównywalny z lexusem is200t 245km), hamulce są obłędne auto wprost staje w miejscu.. (poprzednie auto nowa octavia III można powiedzieć że nie hamowała wcale porównując..)
5,0
~szymek101
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Ogólnie rewelacyjny. Zawieszenie jest dość sztywne, choć jednocześnie zapewnia wystarczający komfort. W połączeniu z bezpośrednim układem kierowniczym zapewnia mnóstwo frajdy z jazdy w zakrętach. Znakomite są też hamulce, zwłaszcza na ciepło.
5,0
~Arkadiusz Kielce
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo precyzyjny, czuje że auto pojedzie tak jak sobie wymyślę, na zakrętach trzyma się świetnie. konkurencja którą jeździłem odstaje (Leon, Peugeot 308). Świetokrzyskie drogi dość dziurawe ale 21 tyś nie zrobiło na razie na zawieszeniu żadnego wrażenia
5,0
~Monaro
Honda Civic X
Hatchback 5d Facelifting 1,0 VTEC TURBO 126KM 93kW
To jest ogromna zaleta i siła tego auta. Jazda daje mnóstwo satysfakcji a auto prowadzi się pewnie na ostrych zakrętach. Honda pokonuje kolejne zakręty z łatwością i czujesz, że Twój uśmiech nie znika z twarzy :)
Dziennik kosztów dla Honda Civic X
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
4,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Adam
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Zawierzenie, resorowanie, trzymanie na zakrętach to wszystko jest znakomite. Ani miękko, ani za twardo, wystarczająco sprężyście. W zakręty wchodzi świetnie. Nie oczekuję nic więcej. Jest może nawet nieco lepiej niż w Mazda 3.
Honda Civic X