Szukaj

Lista ocen Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW 2008-2015 (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Ryjek
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Producent zrezygnował z amortyzacji. Cierpi kręgosłup. Trzeba stosować miękką poduszkę pod siedzenie. Pomaga spuszczenie powietrza z kół. Kierownica przekazuje drgania zawieszenia. Zakręty to miejsca niebezpieczne dla tego samochodu. Nie można ocenić, czy prędkość jest odpowiednia bo karoseria nie wychyla się.Hamulec działa ordynarnie. Przy dużej prędkości bardzo skuteczny natomiast podczas n.p. jazdy w korku po dotknięciu pedału rzuca na...
3,0
~remi63
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Bardzo sztywna konstrukcja karoserii, sztywne ale nie twarde zawieszenie, precyzyjny i dobrze wspomagany układ kierowniczy daje poczucie lekkości prowadzenia tego auta, tak jakby auto nic nie ważyło. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, na wprost na zakrętach i przy gwałtownych manewrach, co na początku nie było takie oczywiste z obawy na jego wysokość. Hamulce bardzo skuteczne. Pedał reaguje już na delikatne jego naciskanie, co na początku...
4,0
~Marek S
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Cztery punkty dałem trochę za wysoko, ale trzy byłoby nieco krzywdzące. Zawieszenie twarde (z tyłu belka skrętna)co szczególnie przeszkadza na nierównej nawierzchni, poza tym samochód prowadzi się pewnie. Nie rozumiem tylko działania sprzęgła(a może to tylko w moim modelu?) Trzeba bardzo ostrożnie puszczać pedał sprzęgła przy zmianie biegów(1-2 2-3)by nie powodować szarpania.To jest mój kolejny, ósmy fabrycznie nowy samochód, a do tej pory...
1,0
~Oygen
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Zdecydowanie najsłabszy punkt tego samochodu. Kierowca zupełnie nie ma czucia co się z samochodem dzieje,zdecydowanie nadaje się tylko do bardzo spokojnej jazdy. Nie można sobie pozwolić na jakiekolwiek \"fantazje\" za kierownicą, trzeba jechać bardzo spokojnie i bardzo uważać bo auto wykonuje jakieś nerwowe ruchy. Poza tym komfortu zero. Bez porównania np. do Forda Fiesty którą jedzie się o wiele pewniej i można sobie na wiele więcej pozwolić...
2,0
~Jerry
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Ktoś wcześniej napisał \"że jest niebezpieczny dla życia\". Może to przesada ale coś w tym jest bo kierowca tak naprawdę nie ma kontroli nad pojazdem przy bardziej dynamicznej jeździe. Po prostu jedzie się na słowo honoru bez czucia drogi. POŻKA. Podam przykład: samochody francuskie tak wyśmiewane przez niektórych są dla tej Hondy niedoścignionym wzorem w tym temacie. O Fordzie który jest ponoć \"G\" wort, nawet nie wspominam bo to przy tej...
4,0
~Matek
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Samochód jest krótki, źle zachowuje się na poprzecznych nierównościach. Na dobrej nawierzchni, w zakrętach spisuje się świetnie. Doskonale trzyma nadany kierunek, nie jest nerwowy. Słyszałem opinie, że układ kierowniczy jest \"gumowy\", ale zastanawiam się czy nie pisał to ktoś z konkurencji. Moim zdaniem jest ustawiony idealnie, kierowca nie traci kontaktu z podłożem, świetnie radzi sobie przy dużych prędkościach jak i w jeździe \"parkingowej\".
4,0
~audio
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Zawieszenie dosc twarde, wybieranie plytkich nierownosci nastepujacych szybko po sobie nie jest tu rozwiazane rewelacyjnie - troche trzesie i dudni. Natomiast jazda po dobrych drogach to sama przyjemnosc - w zakretach spisuje sie bardzo dobrze, przy dynamicznym starcie kola nie zrywaja przyczepnosci, ogolnie dzieki dobrej dynamice, wyciszeniu i dobremu audio jedzie sie jak w samochodzie wyzszego segmentu.
3,0
~floyd0222
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Elektryczne wspomaganie to już mówi samo za siebie mało wyczuwalne w trasie ale w mieście poprawione na plus. W poprzedniej wersji Hondy Jaza II tylne zwieszenie lepeij i ciszej wybierało nierówności w obecnej średnio dużo nieprzyjemnych dźwięków dochodzących z tyłu i wszystko na ścieżced zdrowia niby ok (made in China w moim przypadku)
3,0
~floyd0222
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Elektryczne wspomaganie to już mówi samo za siebie mało wyczuwalne w trasie ale w mieście poprawione na plus. W poprzedniej wersji Hondy Jaza II tylne zwieszenie lepeij i ciszej wybierało nierówności w obecnej średnio dużo nieprzyjemnych dźwięków dochodzących z tyłu i wszystko na ścieżced zdrowia niby ok (made in China w moim przypadku)
Dziennik kosztów dla Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~indianad
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Dałbym więcej gdyby nie to, że samochód jest faktycznie twardy. Chociaż przez to dobrze trzyma się drogi. Ogólnie jest dość ciężki i nawet mijając ciężarówkę na autostradzie przy 140km/h, nie odczuwamy podmuchów wiatru tak jak choćby w Fiacie Panda II. Prowadzi się bardzo dobrze, jedzie tam gdzie chce kierowca.
Honda Jazz III