Szukaj

Lista ocen Honda Jazz III 1.4 i-VTEC 100KM 74kW 2008-2015 (58) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maciek
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Dałem czwórkę za \"słyszalność\" silnika na wyższych obrotach. Ale nie wiem za bardzo czy jest to wina wyciszenia. Autko jest naprawdę ciche. Jeżeli używamy klimatyzacji, a co za tym idzie mamy zamknięte okna - nic nie słyszymy. Dochodzi czasem do kuriozum, gdy zastanawiamy się czy mamy odpalony samochód. Pamiętam pierwsze przekręcenie kluczyka i szmer silnika. Wracając do wysokich obrotów silnika - radio działa tak że przy wyższych...
5,0
~planetaziemia
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Gut - jeśli ktoś nie jeździł VTECiem, to musi się przyzwyczaić. W okolicach 4 na cyferblacie z obrotami, słychac troszku genialne mruczenie silnika. Im większa cyferka, tym mruczenie wydaje się mocniejsze (i ma to wpływa na prawą nogę, tóra sama czasami dociska). Mam automat i troszku to inaczej się zachowuje niż na ręcznej, ale jak spadną obrociki do 1,8 - to cisza. A obrociki regulują się same (z wyjątkiem naciskania na minusik lub plusik...
4,0
~Karol
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Do 50km/h słychać jedynie opony i nierówności na drodze. powyżej 50-tki dochodzi szum powietrza, który do 120 km/h jest akceptowalny. Powyżej robi się już odrobinę za głośno, ze względu na pudełkowaty kształ nadwozia. Silnika niemal nie słychać do 2,5 tys obrotów. Moim zdaniem automat jest odrobine cichszy niż manual, którym jeździłem podczas testu, ale może to subiektywne odczucie.
5,0
~indianad
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Jak na samochód miejski jest bardziej niż dobrze. Fakt przy prędkości większej niż 110km/h robi się trochę głośno od szumu ale to i tak nie jest normalna prędkość tego samochodu. Silnik zachowuje kulturę nawet przy wyższych obrotach więc tutaj nie ma się czego czepić. To nie jest limuzyna pamiętajmy o tym.
3,0
~floyd0222
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Słabo ze względu na odchodzące głosy tylnego zawieszenia w poprzedniej wesji było zdecydowanie lepiej. Silnik cichy do 110 kn/h dla porównania I-DSI w poprzedniejj generacji zaczynał mocnoć czharczeć przy 130 km/h ale tam nie było panoramicznego dachu (nie wiem czy to ma znaczenie)
3,0
~floyd0222
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Słabo ze względu na odchodzące głosy tylnego zawieszenia w poprzedniej wesji było zdecydowanie lepiej. Silnik cichy do 110 kn/h dla porównania I-DSI w poprzedniejj generacji zaczynał mocnoć czharczeć przy 130 km/h ale tam nie było panoramicznego dachu (nie wiem czy to ma znaczenie)
2,0
~kayerts
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
W mieście jest ok, natomiast w dłuższych trasach jego hałaśliwość bardzo męczy. Nawet zastanawiam się nad wygłuszeniem go matami chociaż odradzają bo to znacząco większy ciężar samochodu. Dla mnie ten samochód jest za głośny.
3,0
~remi63
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Odczuwalny hałas to bardzo subiektywne odczucie. Dla mnie odgłosy pracującego silnika i zawieszenia są dobrze wyciszone. Dopiero prędkości większe od 120 km/h powodują jak dla mnie zbyt duży hałas opływającego go powietrza.
4,0
~Karol
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Małe autko miejskie. Do 80-tki słychać tylko opony. Powyżej już szum powietrza również. Powyżej 140 odrobinę za głośno, ale nadal ze względu na powietrze. Mój automat przy 140 km/h trzyma obroty na poziomie 2,5 tys (prawie jak diesel)
4,0
~Krzyś
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Powyżej prędkości 100-110 km/h robi się głośno. Ja sporadycznie jeżdżę szybciej wiec dla mnie jest dobrze. Dość głośno pracuje zawieszenie. Nie ma problemu gdy jedziemy po równej drodze.
Honda Jazz III