Szukaj

Lista ocen Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting (12) - Silnik

Na liście zabraknie 1 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~130rapid
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
W dolnym zakresie jest cichy (na biegu jałowym ledwie słyszalny), grzeczny, ale z niedoborem momentu obrotowego poniżej 2000 obr/min. Dynamikę mocno kastruje mu przekładnia CVT. Potrafi być superoszczędny. Jadąc łagodnie, bez przekraczania 90 km/h, bez problemów schodzi do 4 l/100 km, a bywa i mniej. Na krótkich odcinkach zimą przekracza 8 l/100 km. System Start-Stop działa płynnie, chociaż ma wiele wyjątków, które eliminują go z pracy (np. za...
Dodane ponad rok temu
4,0
~PeterJazz
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Silnik wolnossący aczkolwiek z bezpośrednim wtryskiem paliwa, ale jeszcze bez turbiny. Czyli nie ma wszystkich zalet tradycyjnego silnika wolnossącego ale też nie ma zalet silnika turbo. Coś ala chcę ale nie mogę się zdecydować. Oznacza to technologicznie bardziej skomplikowany silnik bez dodatków typu większy moment obrotowy, więc aby wydobyć duży moment i dynamikę trzeba silnik wprowadzać na wysokie obroty.
Dodane 7 lat temu
5,0
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Sprawia wrażenie jednostki o większej pojemności (mam 1.3). Cichy, w zasadzie bezwibracyjny i całkiem elastyczny jak na wolnossący silnik. Koszt przejechania 100 km jest w zasadzie identyczny jak przy Corsie E z fabrycznym LPG a odchodzi nam dodatkowy serwis LPG (który w ASO jest tragiczny). No i to Honda, a więc marka, która produkuje najmniej awaryjne silniki na świecie.
Dodane 7 lat temu
5,0
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Ciekawe, że zmierzenie poziomu oleju bagnetem w tym ivtec'u jest czynnością karkołomną. Po przebiegu 8 tys.km dolałem litr 0w20 bo za nic nie da się prawidłowo odczytać poziomu, po dolewce poziom wzrósł ledwie nieco powyżej MIN. Generalnie z silnikiem zero problemów - nowe auto.
Dodane 6 lat temu
4,0
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Do 2 tyś mułek, do 3 tyś jakoś jedzie, powyżej 3 tyś budzi się do życia, aby przy 4,5 rwać żwawo do przodu. Honda robi po prostu wysokoobrotowe silniki i albo się to lubi albo nie. Jego mułowatość na niskich obrotach odwdzięcza się bardzo niskim spalaniem.
Dodane 6 lat temu
5,0
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Jeszcze za wcześnie na jakąś szerszą opinię ale na razie bez zastrzeżeń. Po dotarciu przez pierwszy 1000 km nie zauważyłem by np. brał olej. Dynamika OK ale trzeba go wkręcić min. na te 4 tys.
Dodane 6 lat temu
5,0
~Ryszard M.
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Mały samochód chętny do jazdy. Po około 10 000 km (dotarcie silnika) przyśpieszenie wyraźnie się poprawiło i jest bardzo dobre. Nawet przy 5 osobach samochód nie robi się "mułowaty".
Dodane 5 lat temu
4,0
~Magoor
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Silnik ma niby 102 KM ale tego nie czuć. Jest mułowaty, dopiero przy wysokich obrotach daje jako tako radę. Bezawaryjny. Spalanie przeciętne.
Dodane 14 godzin temu
5,0
~Kubap
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
130 koni daje radę. W mieście i na drogach podmiejskich super. Auto słabo wyciszone, na autostradzie najlepiej naciągnąć czapkę na uszy.
Dodane 3 miesiące temu
5,0
~Ludoczka
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
ma wystarczająco mocy przy ruszaniu ( 9 sec. do 100), jak i podczas wyprzedzania na drodze.
Dodane 4 lata temu
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów