AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Honda
Jazz
IV
Mikrovan Facelifting
Opinie
Opinie
Lista ocen
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
(12) - Silnik
Na liście zabraknie
1
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~130rapid
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
W dolnym zakresie jest cichy (na biegu jałowym ledwie słyszalny), grzeczny, ale z niedoborem momentu obrotowego poniżej 2000 obr/min. Dynamikę mocno kastruje mu przekładnia CVT. Potrafi być superoszczędny. Jadąc łagodnie, bez przekraczania 90 km/h, bez problemów schodzi do 4 l/100 km, a bywa i mniej. Na krótkich odcinkach zimą przekracza 8 l/100 km. System Start-Stop działa płynnie, chociaż ma wiele wyjątków, które eliminują go z pracy (np. za...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~PeterJazz
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
Silnik wolnossący aczkolwiek z bezpośrednim wtryskiem paliwa, ale jeszcze bez turbiny. Czyli nie ma wszystkich zalet tradycyjnego silnika wolnossącego ale też nie ma zalet silnika turbo. Coś ala chcę ale nie mogę się zdecydować. Oznacza to technologicznie bardziej skomplikowany silnik bez dodatków typu większy moment obrotowy, więc aby wydobyć duży moment i dynamikę trzeba silnik wprowadzać na wysokie obroty.
Dodane
7 lat temu
5,0
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Sprawia wrażenie jednostki o większej pojemności (mam 1.3). Cichy, w zasadzie bezwibracyjny i całkiem elastyczny jak na wolnossący silnik. Koszt przejechania 100 km jest w zasadzie identyczny jak przy Corsie E z fabrycznym LPG a odchodzi nam dodatkowy serwis LPG (który w ASO jest tragiczny). No i to Honda, a więc marka, która produkuje najmniej awaryjne silniki na świecie.
Dodane
7 lat temu
5,0
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Ciekawe, że zmierzenie poziomu oleju bagnetem w tym ivtec'u jest czynnością karkołomną. Po przebiegu 8 tys.km dolałem litr 0w20 bo za nic nie da się prawidłowo odczytać poziomu, po dolewce poziom wzrósł ledwie nieco powyżej MIN. Generalnie z silnikiem zero problemów - nowe auto.
Dodane
6 lat temu
4,0
~Paweł
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Do 2 tyś mułek, do 3 tyś jakoś jedzie, powyżej 3 tyś budzi się do życia, aby przy 4,5 rwać żwawo do przodu. Honda robi po prostu wysokoobrotowe silniki i albo się to lubi albo nie. Jego mułowatość na niskich obrotach odwdzięcza się bardzo niskim spalaniem.
Dodane
6 lat temu
5,0
~RafałM
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Jeszcze za wcześnie na jakąś szerszą opinię ale na razie bez zastrzeżeń. Po dotarciu przez pierwszy 1000 km nie zauważyłem by np. brał olej. Dynamika OK ale trzeba go wkręcić min. na te 4 tys.
Dodane
6 lat temu
5,0
~Ryszard M.
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Mały samochód chętny do jazdy. Po około 10 000 km (dotarcie silnika) przyśpieszenie wyraźnie się poprawiło i jest bardzo dobre. Nawet przy 5 osobach samochód nie robi się "mułowaty".
Dodane
5 lat temu
4,0
~Magoor
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.3 i-VTEC 102KM 75kW
Silnik ma niby 102 KM ale tego nie czuć. Jest mułowaty, dopiero przy wysokich obrotach daje jako tako radę. Bezawaryjny. Spalanie przeciętne.
Dodane
14 godzin temu
5,0
~Kubap
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
130 koni daje radę. W mieście i na drogach podmiejskich super. Auto słabo wyciszone, na autostradzie najlepiej naciągnąć czapkę na uszy.
Dodane
3 miesiące temu
5,0
~Ludoczka
Honda Jazz IV
Mikrovan Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW
ma wystarczająco mocy przy ruszaniu ( 9 sec. do 100), jak i podczas wyprzedzania na drodze.
Dodane
4 lata temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Honda
Zobacz 10 aut
od ręki
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
4,7 (13 ocen)
Wybierz silnik
1.3 i-VTEC 102 KM
1.5 i-VTEC 130 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Honda Jazz w pigułce
Honda Jazz
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Honda Jazz
Dane techniczne
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Raporty zużycia paliwa
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Opinie
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Usterki
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Publikacje
Honda Jazz
Newsy
Honda Jazz
Galerie
Honda Jazz
Nasze pomiary
Honda Jazz
Filmy
Honda Jazz
Ogłoszenia
Honda Jazz
Ceny aut używanych
Honda Jazz
Dziennik kosztów
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Opinie o instalacjach LPG
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Testy zderzeniowe
Honda
Aktualnie przeglądasz
Honda Jazz IV Mikrovan Facelifting
Dane techniczne
18 raportów
zużycia paliwa
44 ogłoszenia
używanych
1 zgłoszona
usterka
10 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy