Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I CW (96) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~xavius8
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 I
W moim egzemplarzu skrzynia to porażka. Od nowości są problemy ze zgrzytaniem dwójki przy przełączeniach z jedynki. Początkowo sporadyczne z czasem częstsze i coraz głośniejsze (jak w starym zdezelowanym ciągniku). Skrzynia naprawiana (jeden raz), wymieniana na nową (dwa razy). Obecnie tuż po wymianie zgrzyty znów występują sporadycznie. Hyundai Motor Poland po prostu sprawę olewa. Proponują ekspertyzę rzeczoznawcy tuż po wymianie skrzyni...
2,0
~beblok
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
Wsteczny czasem nie wchodzi a raczej prawie zawsze nie wchodzi za pierwszym razem. Jest to bardzo denerwujace. Mechanik powiedzial ze sie ulozy a mi sie wydaje ze jak go bede sprzedawal za 10 lat to nadal bedzie tak samo :-) Poza tym pierwszyego biegu czasem nie da sie wrzucic jadac bardzo powolutku np. z predkoscia 5-10km/h Trzeba sie calkowicie zatrzymac zeby wbic jedynke. Reszta biegow wchodzi jak w maselko z przyjemnym kliknieciem.
4,0
~Łukasz
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Hyundai i30 I
4+ za 6 przełozeń. Ogółem skrzynia chodzi dość precyzyjnie, nie ma problemów. Jak dla mnie troszkę za krótki 5 bieg, szczególnie w porównaniu do 4 i 6, gdzie 6 na ogół jest nadbiegiem. Czasami zdarza się haczenie, bez zgrzytania 2gi bieg, ale ponoć ten typ tak ma, kia ceed również, te same podzespoły. Są przypadki padania sprzęgła, skrzyni, u mnie odpukać tego nie ma.
Dziennik kosztów dla Hyundai i30 I CW
Średni koszt przejechania 100 km
27,67 zł
6,2
l/100km
7,6
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~kmiecz
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Hyundai i30 I
No i tu muszę się poskarżyć. Bynajmniej w moim przypadku skrzynia biegów pozostawia wiele do życzenia. Na 1,2 i R potrafi być problem z wrzuceniem biegu, szczególnie gdy trzeba to zrobić szybki - trzeba wysprzęglić i ponowić, ciężko też czasami wchodzi 1,2 i R. Byłem w serwisie przy 2000 km, ale ustaliliśmy, że czekamy do pierwszego przeglądu - może się ułoży
4,0
[email protected]
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
Jak to u Hyundaia: 1) haczący trochę wsteczny, 2) brak szóstego biegu. Skrzynia ma krótki skok - nie trzeba tak machać lewarkiem jak w Accent\'cie czy Getz\'ie. Poza tym bardzo dobrze zestopniowana. Nie ma się takiego wrażenia jak w Accent\'cie, że bieg 3 jest o wiele krótszy niż bieg 4, gdzie autko traciło parę.
4,0
~Marian
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 I
Biegi mają krótki skok,wchodzą dobrze poza wstecznym i dwójką,które potrafią czasem przyhaczyć. Zdecydowanie lepiej niż u konkurencji. Szósty bieg to są jakieś jaja,no po co ktoś robi szóstkę która zmniejsza obroty z piątki o 300obr ... jadąc 120 ma się 2400 obrotów . Powinno być minimum te 2100.
4,0
[email protected]
CW 1.6 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 I
Skrzynia nie zawsze jest precyzyjna, biegi wchodzą z delikatnymi oporami. Skrzynia ma 6 biegów ale jest dziwnie ze stopniowana czyli tak jakby miała ich 5. Zdarzyło się parę razy że drążek biegów zablokował się w pozycji wstecznego biegu, winna była osłonka tegoż drążka :) Głupia rzecz a nerwów przysparzała
4,0
~koleś git
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
Nie wiem skąd się biorą te oceny i komentarze że jakieś tam biegi nie chcą wchodzić. Mi od nowości wszystkie wchodzą bez najmniejszego problemu. Skrzynia działa w miarę precyzyjnie i czuć wbijane biegi, na pewno jest lepiej niż w Corsie i Corolli, ale w Lancerze działa jeszcze lepiej, stąd \"tylko\" 4
5,0
~wert
CW 1.6 DOHC CVVT 126KM 93kW
Hyundai i30 I
nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy skrzyni biegów, przez pierwsze 2 tyś km były niewielkie problemy z wrzucaniem 2 biegu ale już się poprawiło, dźwignia pracuje lekko i precyzyjnie, skrzynia jest dość krótko zestopniowana (stąd też spory hałas przy dużej prędkości)
3,0
~Dżyszla
CW 1.4 DIHC CVVT 109KM 80kW
Hyundai i30 I
Biegi wchodzą w miarę pewnie z jednym małym minusem - istnieją takie położenia, że za chiny ludowe pierwszego biegu się nie wrzuci i trzeba albo delikatnie przetoczyć auto, albo ponownie zasprzęglić. Bardzo przeszkadza w momencie, gdy trzeba szybko wrzucić pierwszy bieg.
Hyundai i30 I CW