Szukaj

Lista ocen Hyundai i30 I Hatchback 1.4 109KM 80kW 2007-2010 (106) - Silnik

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Valigora1
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Zgrabne i stylowe a jednoczesnie solidnie wykonane i zaprojektowane. Dużo miejsca zarówno dla kieorwcy jak i pasażerów co przy duzym bagazniku powoduje, iż w pełni I30 może być uważane za auto rodzinne. Szcególną uwage zwraca ladnie zaprojektowana linia auta oraz wykonczenie wnetrza i niebieskie podswietlenie zegarów. Silnik 1.4 moim zdaniem mógłby byc troche mocniejszy ale co do jego kultury pracy brak zastrzezen. Czasem na skryzowaniu nie...
3,0
~uszatek3d
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Przy wyborze samochodu kierowałem się min opiniami na tej stronie. Wybrałem Hyundaia i po roku użytkownaia mogę stwierdzić, iż generalnie autko w porządku ale bez wielkich zachwytów. Jak każde ma swoje zalety i wady. Najpierw wady. To co mnie najbardziej denerwuje to zbyt \"mułowaty\" silnik( przy ruszaniu) -chociaz tu sam sobie jestem winny -taki wybrałem- z drugiej strony przy silniku 1.4 nie ma co wymagać cudów. może czasami denerowować...
4,0
~bobekos1
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik jest mułowaty, jak na 1.4 109km to trzeba go wkręcać powyżej 3tys. obr żeby coś "osiągnąć". Przy jeździe 5/5 to już jest dramat, mając w domu fabię 1.4 jest lepiej ale cóż ten typ tak ma. Co do pracy silnika to nie mam zastrzeżeń, mój mechanik u którego naprawiałem auto mówił że wróży mi przyszłość. Przez większość czasu było serwisowane więc mam nadzieję że mój mechanik nie będzie miał za dużo do robienia. Nie wiem ale na...
4,0
~dn
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Uważam że jest bardzo dobrze aczkolwiek nie doskonale. Ocena dobra jest jednak za mała ale 4,5 nie występuje w tej ocenie. Powodem gorszej oceny jest brak 6-go biegu lub złe wyciszenie powyżej 3,5 tyś obrotów co znaczy powyżej 120km/h. W porównaniu do innych VW Golf, Ford Focus, Opel AstraIII, wypada bardzo dobrze a nawet wydaje się być lepszy. Decydujące jest to że model jest nowy i prezentuje najnowsze rozwiązania. Silnik 1,4 16V DOHC ma...
4,0
~H
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
benzynowe 1.4, jak na swoje 109 KM sprawuje się bardzo przyzwoicie. Co prawda brakuje trochę momentu obrotowego, trzeba go kręcić aby jeździć w miarę płynnie, ale całe szczęście nie odbija się to zbytnio na zużyciu paliwa. Ogólnie silnik dobrze reaguje na operowanie gazem, jeśli chcemy jeździć spokojnie, wystarczą nam obroty do 3500. Silnik jak przystało na benzynę, jest cichy i kulturalny, dopiero powyżej 120km/h zaczyna być słychać naszą...
3,0
~Mawik73
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Auto od roku jest służbowe więc mogę potestować bez stresu!!! Do tej pory od 12 lat jedziłem różnymi markami Honda, Opel, Ford, Audi, Renault i wiele innych więc mam do czego porównać!!! Ten sam problem co w fordzie focus 1.6 benzyna moc kosztem spalania!!! Silnik wyciągnięty do granic możliwości!!! Do 100-110 km/h jeszcze ujdzie później dramat!!! Hałas jak w hucie na walcowni, spalanie kosmos, osiągi mizeria!!!
4,0
~AC_i30
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Zaawansowany technicznie silnik ze zmiennymi fazami rozrządu i zmiennymi kanałami dolotowymi. Ma wystarczający moment obrotowy żeby nie przekraczając 3000 obr/min jeździć dynamiczniej niż większość w ruchu miejskim. Powyżej 4 tys obr wyraźny przypływ mocy i tak aż do odcięcia. Niestety wszystko to okupione jest dość dużym i nieprzyjemnym hałasem, szczególnie drażniącym miedzy 3 a 4 tys obr.
2,0
~vlodo
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Słabiutko jak na nowoczesną konstrukcję,trzeba go kręcic wysoko aby jechał. Kultura jazdy dobra na niskich obrotach lecz toczenie sie przy 2tyś. obrotów powoduje tylko niższe spalanie, lecz nie da tak się jeździć na dłuższą metę. Lepiej dołożyć do CRDI! Nie stać mnie było aby dołożyć do diesla 115kM, który jest idealnym silnikiem do tego auta.
4,0
~radio
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik 1.4 na papierze ma całkiem przyzwoite osiągi. Do miasta i na spokojną trasę wystarczy. Wyprzedzanie na drodze krajowej trzeba planować z rozwagą. Niewątpliwym plusem jest łańcuch rozrządu i prosta budowa. Pali zbyt wiele jak na względnie nowoczesną konstrukcję. Z tego względu założyłem LPG, które spisywało się bardzo dobrze.
2,0
~qawey
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Silnik miał być praktycznie bezobsługowy. Taki był do przebiegu ok. 160 tys. Później rozciągnięty łańcuch rozrządu przeskoczył o trzy oczka. Niby jest napinacz (stan oleju i wymiany zgodnie z instrukcją) ale nie pomogło. Koszt wymiany 1500 zł. Następnie przyszedł czas na regulację zaworów. Silnik na płytkach - koszt 800 zł.
Hyundai i30 I Hatchback