Szukaj

Lista ocen Jeep Cherokee II (89) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 66 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~lukaszend
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Trzeba się przyzwyczaić do ślimakowej przekładni kierowniczej. Ruchy kierownicą o parę stopni w lewo lub prawo nie powodują żadnej reakcji samochodu. Autem bardziej się 'żegluje" niż kieruje. Zawieszenie dość komfortowe jak na jego typ i nie porównujmy go do ówczesnych konstrukcji. Pamiętajmy iż mamy tu dwa sztywne mosty, z przodu sprężyny, a z tyłu resory piórowe. Autem najprzyjemniej jeździ się do prędkości 100-110 km/h choć można jechać...
3,0
~RAFLE99
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
Samochód myszkuje po drodze , trzeba kontrowac cały czas podczas jazdy,co na dłuższej trasie jest męczące. w terenie nie ma to najmniejszego znaczenia. Wrażliwe sa tylne półosie na wytarcie łoża pod łożyskami . Duże koszty półosi i wymiany +nowy olej do mostu. Czasem padaja krzyżaki z przodu , uciążliwa wymiana .Generalnie układ jezdny jest głośny powyżej 60 km/h dlatego na dalekie trasy jeep się nie nadaje . w terenie jest jak ryba w wodzie....
5,0
~norA
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 4WD 190KM 140kW
To jest auto terenowe z prawdziwego zdarzenia, więc nic nie udaje - jest miękki i bardzo komfortowy, więc nie nadaje się do szybkiej jazdy krętymi drogami, ale jak już przyjdzie zjechać z utwardzonych tras, to dopiero zaczyna się frajda. Świetnie sprawdza się w codziennej jeździe nawet miejskiej - krawężników w nim prawie wcale nie czuć... Prowadzi się jak starsze auto, więc ktoś przyzwyczajony do nowoczesnych aut może być nieco zaskoczony...
4,0
~Dawidowski Cozaczłek
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
trzyma się drogi zawodowo naprawde szybko nim jeżdże po zakrętach nie przechyla się, trochę pływa trzeba się przyzwyczaić mój tato się przestraszył że mam luzy czy coś ale nia mam, a one tak mają trzeba kontrować, wspomaganie bardzo mocne jaby koła były w powietrzu, bardzo zwrotny, jeżdże stale na napędzie na 4 koła różnica w prowadzeniu jest bardzo duża na mokrym bruku barzdzo łatwo o niekontrolowanego bączka przy 4/4 nie ma tego zjawiska...
4,0
~vector7@o2.pl
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
...w wersji stock, bardzo elastyczne i komfortowe zawieszenie z tzw. kompensacją bocznego uskoku (charakterystyczne pływanie na nierównościach na łuku drogi - nie wszyscy to lubią), moja zawiecha jest zliftowana na 3\'\' i rzecz jasna utwardzona, więc na szosie trochę rzuca i podskakuje na poprzecznych, krótkich nierównościach (dłuższa trasa potrafi zmęczyć), ale jest to auto głównie terenowe, więc zjeżdżając z czarnego, bardzo miękko wybiera...
4,0
~kamil
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 185KM 136kW
jeśli chodzi o zawieszenie... jest dobrze,ale pamiętajmy że części są droższe niż do np.fiata pandy, ogólnie zawieszenie jest dość złożone (np.4 sworznie z przodu,czy 4 drążki i amortyzator skrętu),przy zakupie sugerowałbym sprawdzić bodaj tak z grubsza czy nie ma tam luzów bo regeneracja/wymiana na nowe może przyprawić o palpitację serca:) sam wsadziłem w zawieszenie ponad 1500 złotych(pełny \"stock\") bo okazało się że jest tam trochę...
4,0
~Mateusz
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Generalnie? Lata 60te pełną gębą. Kierownica... Jest ..i służy do obierania kierunku na azymut z dokładnością do kompasu fabrycznego komputera pokładowego - ma w sumie osiem położeń - na północ, północny wschód, wschód, Południowy wschód i tak dalej...xd A tak szczerze - nie jest to najprecyzyjniej prowadząca się terenówka pod słońcem, choć przełożenie samej przekładni jest stosunkowo krótkie - ale z drugiej strony.. czego się w jepie...
5,0
~mat
Jeep Cherokee II
Terenowy 2.5 TD 115KM 85kW
Idealne na wszelkie nierówności. Stwierdzę anwet, że im bardziej nierówna droga tym lepiej jedzie. Nie mam oporów przed gruntowymi drogami czy pofalowanym i załatanym asfaltem. Tnie pewnie po każdej nawierzchni. Na zakrętach trzeba uważać, bo jednak środek ciężkości wysoko a i tylny napęd na śliskim może zaskoczyć. Od roku jeżdżę po strą trasą warszawa-puławy i nic w zawieszeniu się nie dzieje. Ani jednego stuku. Super. A i w lekki teren bez...
4,0
~Marcin
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i Sport 4WD 192KM 141kW
Nie jest to cud najnowszej techniki ale jednoczesnie niezwykle solidna konstrukcja. Daje duzo przyjemnosci podczas wypraw na pustynie i auto nie ustepuje na poteznych wydmach takim gigantom jak LandCruiser czy Patrol. Jednak nie wybierajcie sie tam w 5 osob, auto nie da rady swobodnie szalec w terenie. W miescie jezdzi sie calkiem dobrze jesli wziasc pod uwage ze konstrukcja ma juz swoje lata.
5,0
~Teder
Jeep Cherokee II
Terenowy 4.0 i 178KM 131kW
Bardzo fajnie się prowadzi choć do jeepa trzeba się przyzwyczaić, wiadomo wszystkim jeepniętym, charakterystyczne bujanie. Koniecznie 5-te pióro do resorów co utwardzi go na zakrętach, czuć drogę po której się jedzie, polskie asfalty to prawdziwy teren. Wspomaganie kierownicy to rewelacja, chodzi lepiej niż w mercu. Jak na ten rocznik doskonale.
Jeep Cherokee II