Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee II 4.7 i V8 220KM 162kW 1998-2004 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~lolek
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
AUTO NIE DLA IDIOTÓW SILNIK UCZY DUuuuuŻEGO SZACUNKU 400 Nm nie daje żadnemu samochodowi szans Błyskawicznie rozpędza się do 150-180 km/h ograniczenie elektr. prędkości 200 km/h a poszedłby chyba z 270 ale strach jeądzićbo słabo trzyma się na zakrętach -wysoki środek ciężkości Na śniegiu trzena uwaśać z obrotami bo zakopuje się wszystkimi 4 kołami na raz!
5,0
~gregbun
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
pięknie pracuje-dzwięk przy max wcisnieciu kopa chyba nawet fajniejszy niż w bejcach(mniej wyciszony)nie miałem żadnych problemów z silnikiem-równiutka praca zarówno na lpg jak i benzynie-nie bierze oleju,suchutki, choc słyszalem takie opinie ale wymieniam olej regularnie co 8 tys i leje zawsze castrola 5 W 30 edge z rajchu i zero problemów
5,0
~ememiks
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Po prostu rewelacja sprawdzona amerykańska konstrukcja nie bojąca się tyś kilometrów. Auto ma 200tyś i pomimo ze na 1tyś Km bierze ok 200ml oleju nic się nie dzieje. Bardzo dobrze współpracuje z instalacją LPG. Jak na tą masę to silnik wyrywa auto do przodu do tego V8 który brzmi bajecznie. Myślę ze ciężko będzie mi wrócić do auta poniżej poj. 2l.
5,0
~schwyntzu
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Silnik to jest super. To mocna i prosta jednostka, wręcz prymitywna. Potężny ryk, moc, moment obrotowy. Mój ma ponad 300 000km przebiegu i mimo tego nie widać śladów zużycia. Jazda w 5 osób z bagażem i packiem na dachu w górach była bezproblemowa - nie brakowało mu pary na podjazdach, można było spokojnie wyprzedzać
5,0
~Lucas
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
PowerTech V8, wytrzymała jednostka, duży moment obrotowy, spora moc i dobry power plan, to wszystko sprawia, że silnik w tym aucie to moja ulubiona rzecz. A co do charakterystycznego dźwięku V8, to przy seryjnym układzie wydechowym praktycznie go nie ma. Auto jest ciche niczym zwykły europejski econobox.
5,0
~Wojtek e-mail: st.tropez@neostrada.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Mruczy "zlowrogo", ale lagodnie. Pięknie pracuje, bardzo elastyczny. Na autostradzie, gdzie jest duże wzniesienie na dlugim dystansie wystarczy wcisnąć delikatnie gaz i te wszystkie nowe BMW i Mercedesy zostają w tyle. Mój ma 238 KM, to slychać, widać i czuć. Polecam!
5,0
~roman_wr
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
adekwatny do masy auta, najlepszy do tego samochodu. ma powazna wade: jak nim pojezdzisz, to strasznie trudno przesiasc sie z powrotem do 1.6 czy 1.8. Ja w kazdym razie, na dzien dzisiejszy, sobie tego nie wyobrazam ;)
5,0
~Tomek
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
niezawodny technicznie 4,7 i w każdej sytuacji na drodze, przyspieszenie do 60 kmh zawstydza BMW, a do 100tki bardzo wielu scigajacych sie, zamienilbym tylko na HEMI ale to w grandzie 3 generacji
5,0
~pepe
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Mam to co chciałem. 8V i słychać i czuć. Dodaję gazu i jadę - następstwa w dziale spalanie. O tą bestyjkę trzeba dbać. To nie jest silnik \"dla szwagra\" co trochę się na tym zna.

Jeep Grand Cherokee II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~yeah_r@o2.pl
Jeep Grand Cherokee II
Terenowy 4.7 i V8 220KM 162kW
Nic dodać, nic ujać, piękny pomruk silnika, bardzo dobra elastyczność, idealnie nadaje się do ciągnięcia przyczepy...
Jeep Grand Cherokee II