Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV Facelifting (23) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bobx21
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Samochód jest drogi. Ja kupiłem na wyprzedaży rocznika z obniżką ok. 15 tys. bo w cenie podstawowej tanio nie jest. I to duża wada. Zużycie paliwa - średnia z 7 tys. km spisana z licznika - 7l. Jazda 70% miasto, 30% autostrada. Zużycie na autostradzie jest wg mnie za wysokie - ok. 7,5l przy 120, 8,5 przy 130, 9-9,5 przy 140. Do długich tras po autostradzie są z pewnością lepsze samochody. Dla mnie nie jest to wielki problem, bo 2-3 dłuższe...
5,0
~Janusz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Jeśli się wie jak jeździć można zejść do zużycia deklarowanego przez producenta. Kluczem jest jazda na niskich obrotach, poniżej 2tys. Silnik dobiega tym świetnie radzi. Na autostradzie nie jest tak różowo, bo ok. 10l. Przy 140. Ogólnie problem polega na tym, że silnik wręcz prowokuje do ostrej jazdy. Jest dynamiczny i błyskawicznie wchodzi na obroty. Trzeba mieć silna wolę żeby jeździć spokojnie. Usterek żadnych nie odnotowałem przez 21tys.
5,0
~Rafał
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Ile to pali? Tyle ile się wleje! A tak na poważnie, jeśli się bardzo pilnować i sugerować wskaźnikiem zmiany biegu, który jest na wyświetlaczu, w mieście można zejść do ok. 6,5-7. Na trasie przy 130 ok. 9,5-10l. Ale zdarzyło mi się trochę poszaleć i wyszło 11.... To porównywalnie z Golfem, ba tam na autostradzie 1.0 potrafi spalić więcej, a nadwozie jakby bardziej opływowe.
5,0
~Arek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
W mieście pali niewiele, zwłaszcza kiedy jeździ kobieta. Na trasie lepiej nie przekraczać 140, bo zaczyna żłopać 11. W dieslu przez ok. 100 tys. nie wymieniałem tarcz, klocki po 80 tys. Inne koszty to tylko wymiany płynów. Myślę, że 1.0 będzie nawet lepszy, bo lżejszy.
4,0
~bgo072
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Nie znam jeszcze kosztów przeglądów , ale jeżeli chodzi o spalanie to jest spore. Ponoć pali więcej przez pierwszy tysiąc km, a potem już troche mniej. Obecnie śednia to 10-11 l / 100km . Spora waga , prawie 1,5 tony też ma na to wypływ.
5,0
~Strielok
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Przez dwa lata bezawaryjne i dość ekonomiczne. Poprzednia generacja trochę straszyła wysokim spalaniem. Ja nie potrafię przebić 10 litów. 7–8 to standard w mieście (Warszawa).
5,0
~Marcin E
Jeep Renegade
SUV Facelifting 2.0 MJD 170KM 125kW
Na razie tylko leję ropę :) i uzupełniam płyn do spryskiwacza. Spokojna jazda do prędkości 100km/h spalanie 6,1 l . Przy 120-130 km/h spalanie 7 - 7,5.
5,0
~Andrzej
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
110 tyś nalatane, zero awarii, zero problemów. Spalanie w moim przypadku 7,4, nie zerowałem licznika przez ostatnie 30 tyś. km.
4,0
~ToSz
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Duże spalanie jak na taki silnik - normalna jazda nie zamulając ale bez szaleństw - 8-8,5 litra w cyklu mieszanym 50/50 miasta trasa
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pawełek
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Tylko paliwo. Przeglądy nie rujnują. Tarcze, klocki po 34 tys. wyglądają jak nowe, więc pojeżdżą pewnie drugie tyle.
Jeep Renegade SUV Facelifting