Szukaj

Lista ocen Lancia Delta III (52) - Silnik

Na liście zabraknie 25 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Radzik
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Silniki diesla doładowane układem twin turbo w innych koncernach zaczęło się pojawiać max 3-4 lata temu, np 1.6 dci 160 km w Renault, Ford 2.0 210 km czy VW 2.0 tdi w najmocniejszej wersji . Fiat opracował ten silnik w 2008 roku i z sobie tylko znanych powodów montował go tylko do Delty, Saaba i chyba jakiegoś modelu Cadillaca. Pod względem osiągów silnik jest super. Turbo działa od najniższych obrotów - najpierw działa tylko małe turbo do...
Dodane 8 lat temu
4,0
~Kripo1980
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Jeśli przeglądy są robione na czas i wszystko jest wymieniane wg serwisu to bezproblemowy. Jak dbasz to masz !!! Od znajomego, który jest pracownikiem Fiata w Niemczech a który też był pracownikiem VW Powiedział iż wielu ludzi narzeka na turbo dziurę ale nie zdają sobie sprawy, że te samochody są tak skonstruowane aby turbo pracował wtedy kiedy ma a nie w jeździe miejskiej gdzie maks 50 jedziesz. Przez to też rzadziej widzi problemy z...
Dodane 6 lat temu
5,0
~z
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Bardzo elastyczny, w zatłoczonym mieście (KRK) pozwala na spokojne toczenie na obrotach 1700-1800/min. Na trzecim biegu swobodnie można jeździć 30km/h, na IV - 50 km/h w razie potrzeby gaz do dechy i ciągniemy 3-ójkę do ponad 120km/h. Dla miłośników spritntu dodam, że z pod świateł większość cywilnych wozów nie ma szans 8,7 s choć relanie zmierzyłem gdzieś koło 9s. Do tego przyzwoite spalanie, do jazdy miejskiej diesel się nie opłaca. Jedyna...
Dodane 14 lat temu
4,0
~Msz
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Genialny dźwięk silnika i wydechu.Dobra dynamika ale musimy utrzymywać wyższe obroty.Dosyć duża turbo dziura. Średnia elastyczność.Jednak na rozkręconym silniku bardzo dobrze słucha nogi kierowcy.Uwaga na nieodpowiedni olej.Za gęsty blokuje chłodzenie turbo i można zatrzeć wirnik turnospręż.Tak też u mnie się stało.Wymiana co roku to mus.Bardzo dobrze wbrew opini znosi LPG i praktycznie nie ma różnicy w mocy.Za to jest wielka różnica w przy...
Dodane 7 lat temu
5,0
~Azzie
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Przyznam się szczerze, że to pierwsze moje auto w tej klasie jeśli chodzi o wielkość i \"klasę\". Jak widać wcześniej jeździłem typowymi \"dupowozami\" i uważałem, że samochód jest po to aby przemieszczać się z punktu A do punktu B. Jakże się myliłem! Silnik 1.4 150 KM daje wiele frajdy z jazdy. Aż chce się na każdym wolnym fragmencie docisnąć do dechy. Ustawiłem sobie beep prędkości, bo 130 km/h w ogóle się nie czuje a wchodzi szybciej...
Dodane 16 lat temu
4,0
~limaks
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Po przesiadce z 1.9 130 i 1.9 140/170 troszke mieszane odczucia. Silnik ma power to pewne, zrobiony mod na 200/420NM. Ale charakterystyka i kultura pracy niższa od 1.9. Akurat jezdziłem 1.9 motorami 10lat. Cichutki na postoju ale podczas jazdy taki troche twardy i metaliczny, lekko dudniący. No i turbo dziura jest ...wrażenie ze trzeba go kręcic.nawet po modzie jest to odczucie jeszcze. Ogólnie 4/5
Dodane 6 lat temu
4,0
~Waldi
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Silnik 140KM w/g mnie absolutne minimum w tym samochodzie jeżeli chodzi o benzynowe(jeździłe Guliettą 1,4 170KM i to jest to).Nie jest źle,ale rewelacji nie ma.Zaletą jest jego dobre wygłusznie.Wadą dość duże spalanie i przeciętna dynamika(aby dobrze przyspieszać,obroty zdecydowanie od ok.2tys./min-poniżej mimo dośc wysokiego momentu obrotowego,niestety bardzo kiepsko)
Dodane 13 lat temu
5,0
~Thermano
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Prawdopodobnie najlepszy silnik diesla w klasie 1.6 l . Bardzo cichy , z ogromnym momentem obrotowym ( 300 Nm ! ) , startuje zdecydowanie od 1.500 obr. / min. Nieco ospały przy starcie z 1 biegu ( łatwa do ogarnięcia turbo dziura ) , na trasie wystarczająco silny. Dobra kultura pracy , po rozgrzaniu wzorowa .
Dodane 14 lat temu
5,0
~Grzegorz
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Rewelacyjny turbobenzynowy silnik. Ciągnie solidnie już od około 2000 obrotów wciskając konkretnie w fotel (przy 3000obrotów to juz ogień), a to wszystko przy umiarkowanym spalaniu i kulturze pracy jednostki benzynowej. Myślę, że przy takim silniku nie ma sobie co zaprzątać głowy dieslem.
Dodane 15 lat temu
Dziennik kosztów dla Lancia Delta III
Średni koszt przejechania 100 km
36,33 zł
6,7
l/100km
10,1
l/100km
9,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Pablo
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Jak na pojemnosc 1.6 litra to moment jest bardzo duzy i wynosi 300 NM. Czuc to. Zastanawialem sie nad wersja 1.9 twinn turbo. Wybor padl na 1.6 i wcale nie jestem zawiedziony. Wczoraj 300 km po autostradzie predkosc 160-170 praktycznie non stop i spalanie 6 litra srednie !
Dodane 11 lat temu
Lancia Delta III

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów