AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Lancia
Delta
III
Opinie
Opinie
Lista ocen
Lancia Delta III
(52) - Silnik
Na liście zabraknie
25
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Radzik
Lancia Delta III
Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Silniki diesla doładowane układem twin turbo w innych koncernach zaczęło się pojawiać max 3-4 lata temu, np 1.6 dci 160 km w Renault, Ford 2.0 210 km czy VW 2.0 tdi w najmocniejszej wersji . Fiat opracował ten silnik w 2008 roku i z sobie tylko znanych powodów montował go tylko do Delty, Saaba i chyba jakiegoś modelu Cadillaca. Pod względem osiągów silnik jest super. Turbo działa od najniższych obrotów - najpierw działa tylko małe turbo do...
Dodane
8 lat temu
4,0
~Kripo1980
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Jeśli przeglądy są robione na czas i wszystko jest wymieniane wg serwisu to bezproblemowy. Jak dbasz to masz !!! Od znajomego, który jest pracownikiem Fiata w Niemczech a który też był pracownikiem VW Powiedział iż wielu ludzi narzeka na turbo dziurę ale nie zdają sobie sprawy, że te samochody są tak skonstruowane aby turbo pracował wtedy kiedy ma a nie w jeździe miejskiej gdzie maks 50 jedziesz. Przez to też rzadziej widzi problemy z...
Dodane
6 lat temu
5,0
~z
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Bardzo elastyczny, w zatłoczonym mieście (KRK) pozwala na spokojne toczenie na obrotach 1700-1800/min. Na trzecim biegu swobodnie można jeździć 30km/h, na IV - 50 km/h w razie potrzeby gaz do dechy i ciągniemy 3-ójkę do ponad 120km/h. Dla miłośników spritntu dodam, że z pod świateł większość cywilnych wozów nie ma szans 8,7 s choć relanie zmierzyłem gdzieś koło 9s. Do tego przyzwoite spalanie, do jazdy miejskiej diesel się nie opłaca. Jedyna...
Dodane
14 lat temu
4,0
~Msz
Lancia Delta III
Hatchback Seria 1 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Genialny dźwięk silnika i wydechu.Dobra dynamika ale musimy utrzymywać wyższe obroty.Dosyć duża turbo dziura. Średnia elastyczność.Jednak na rozkręconym silniku bardzo dobrze słucha nogi kierowcy.Uwaga na nieodpowiedni olej.Za gęsty blokuje chłodzenie turbo i można zatrzeć wirnik turnospręż.Tak też u mnie się stało.Wymiana co roku to mus.Bardzo dobrze wbrew opini znosi LPG i praktycznie nie ma różnicy w mocy.Za to jest wielka różnica w przy...
Dodane
7 lat temu
5,0
~Azzie
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Przyznam się szczerze, że to pierwsze moje auto w tej klasie jeśli chodzi o wielkość i \"klasę\". Jak widać wcześniej jeździłem typowymi \"dupowozami\" i uważałem, że samochód jest po to aby przemieszczać się z punktu A do punktu B. Jakże się myliłem! Silnik 1.4 150 KM daje wiele frajdy z jazdy. Aż chce się na każdym wolnym fragmencie docisnąć do dechy. Ustawiłem sobie beep prędkości, bo 130 km/h w ogóle się nie czuje a wchodzi szybciej...
Dodane
16 lat temu
4,0
~limaks
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Po przesiadce z 1.9 130 i 1.9 140/170 troszke mieszane odczucia. Silnik ma power to pewne, zrobiony mod na 200/420NM. Ale charakterystyka i kultura pracy niższa od 1.9. Akurat jezdziłem 1.9 motorami 10lat. Cichutki na postoju ale podczas jazdy taki troche twardy i metaliczny, lekko dudniący. No i turbo dziura jest ...wrażenie ze trzeba go kręcic.nawet po modzie jest to odczucie jeszcze. Ogólnie 4/5
Dodane
6 lat temu
4,0
~Waldi
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
Silnik 140KM w/g mnie absolutne minimum w tym samochodzie jeżeli chodzi o benzynowe(jeździłe Guliettą 1,4 170KM i to jest to).Nie jest źle,ale rewelacji nie ma.Zaletą jest jego dobre wygłusznie.Wadą dość duże spalanie i przeciętna dynamika(aby dobrze przyspieszać,obroty zdecydowanie od ok.2tys./min-poniżej mimo dośc wysokiego momentu obrotowego,niestety bardzo kiepsko)
Dodane
13 lat temu
5,0
~Thermano
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Prawdopodobnie najlepszy silnik diesla w klasie 1.6 l . Bardzo cichy , z ogromnym momentem obrotowym ( 300 Nm ! ) , startuje zdecydowanie od 1.500 obr. / min. Nieco ospały przy starcie z 1 biegu ( łatwa do ogarnięcia turbo dziura ) , na trasie wystarczająco silny. Dobra kultura pracy , po rozgrzaniu wzorowa .
Dodane
14 lat temu
5,0
~Grzegorz
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Rewelacyjny turbobenzynowy silnik. Ciągnie solidnie już od około 2000 obrotów wciskając konkretnie w fotel (przy 3000obrotów to juz ogień), a to wszystko przy umiarkowanym spalaniu i kulturze pracy jednostki benzynowej. Myślę, że przy takim silniku nie ma sobie co zaprzątać głowy dieslem.
Dodane
15 lat temu
Dziennik kosztów dla
Lancia Delta III
Średni koszt
przejechania 100 km
36,33 zł
on
6,7
l/100km
pb
10,1
l/100km
lpg
9,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
5,0
~Pablo
Lancia Delta III
Hatchback 1.6 MultiJet 120KM 88kW
Jak na pojemnosc 1.6 litra to moment jest bardzo duzy i wynosi 300 NM. Czuc to. Zastanawialem sie nad wersja 1.9 twinn turbo. Wybor padl na 1.6 i wcale nie jestem zawiedziony. Wczoraj 300 km po autostradzie predkosc 160-170 praktycznie non stop i spalanie 6 litra srednie !
Dodane
11 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Lancia Delta III
4,4 (77 ocen)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Hatchback Seria 1
Hatchback Seria 2
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Lancia Delta w pigułce
Lancia Delta
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Lancia Delta
Dane techniczne
Lancia Delta III
Raporty zużycia paliwa
Lancia Delta III
Opinie
Lancia Delta III
Usterki
Lancia Delta III
Publikacje
Lancia Delta
Newsy
Lancia Delta
Galerie
Lancia Delta
Nasze pomiary
Lancia Delta
Filmy
Lancia Delta
Ogłoszenia
Lancia Delta
Ceny aut używanych
Lancia Delta
Dziennik kosztów
Lancia Delta III
Opinie o instalacjach LPG
Lancia Delta III
Testy zderzeniowe
Lancia
Aktualnie przeglądasz
Lancia Delta III
Dane techniczne
107 raportów
zużycia paliwa
8 ogłoszeń
używanych
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy