Szukaj

Lista ocen Lexus IS II (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 43 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bartoszgoscimski
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Rewelacja. Sprawdzony na wielu krętych drogach, świetnie trzyma się toru jazdy, trzeba się mocno napracować, żeby zmusić auto do kontrolowanego poślizgu. Posiadam fabrycznie obniżone, sportowe zawieszenie, opony 225/40/R18 na przodzie i 255/40/R18 na tyle i prowadzenie jest doskonałe, przy czym auto niemal nie traci na komforcie. Oczywiście wygodniej byłoby na mniejszych felgach i grubszej oponie, ale przy 18" również nie można narzekać, po...
5,0
~ARTUR.P.
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Dalem "5" ale wk...jaca podsterownosc na wejsciu w zakret ze zbyt duza szybkoscia. moze to kwestia opon ale pamietam, ze w IS200 mialem podobne cuda wianki. Mowie tu oczywiscie o predkosciach "niekatolickich" i zakretach z piekla rodem. Calosc mozna spokojnie opanowac bez zimnych potow na wyjsciu z zakretu. Do normalnej jazdy nadaje sie znakomicie. Zawieszenie nie podskakuje po najechaniu na lisc, jak rowniez nie buja sie...
5,0
~igorb@satland.com.pl
Lexus IS II
Sedan F 423KM 311kW
Poprzednim samochodem było SUBARU IMPREZA STI z napędem na cztery koła , ale niestety muszę to powiedzieć, IS_F wciąga nosem STI pomimo napędzanej tylko tylnej osi.Nowoczesna wyważenie tego samochodu i dopracowanie układu jezdnego wyprzedza o wiele lat Subaru i inne marki tego typu produkcji. STI było natomiast dużo lepsze na szutrze i krzywych drogach , ale na asfalcie IS-F jest bezkonkurencyjny.Poza tym uwielbiam jak ten tył odskakuje z...
5,0
~Steiv
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Super bezpieczny i komfortowy. Zawieszenie to złoty środek pomiędzy dobrym wybieraniem nierówności a sztywnym zawiasem na zakrętach. Układ kierowniczy bardzo przewidywalny auto niemal w ogóle nie jest nadsterowne. Hamulce.. Piasty.. Do kosza i wymienić na piasty JAG a hamulce ATE cały zestaw i wtedy auto jest jak żyleta. Przy ostrym hamowaniu nie ma problemu z pocałowaniem deski rozdzielczej :D Promień zawracania wręcz niesamowity.
3,0
~Mehl
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Bardzo czuły. Dość precyzyjny. Napewno dobrze sprawdza się w mieście, dzięki dobremu wspomaganiu oraz niewielkiemu promieniowi skrętu. Dobrze sprawdzi się przy lekko dynamiczniejszej jeździe. Do większych szaleństw się już natomiast nie nadaje. Na autostradach nieco przeszkadza jego czułość. Powyżej 170km/h auto ma tendencje do lekkiego "myszkowania" po drodze.
5,0
~czarek
Lexus IS II
Sedan 220d 177KM 130kW
Zawieszenie sztywne,bardzo cicho pracuje,żadne dzwięki nie dobiegają do środka kabiny- cisza.Wpadając w studzienkę słychać dzwięk dekla który ja zamyka a nie zawieszenie chyba ze dobija. Prowadzenie jak po sznurku, dobrze działające systemy pomocy utrzymania kierunku jazdy czy abs(niektórzy twierdzą ze za wcześnie).Mozliwość wyłączenia trakcji.Super hamulce.
5,0
~SLNCL
Lexus IS II
Sedan 220d 177KM 130kW
Bardzo latwo sie prowadzi, praktycznie samo jedzie. Dosyc dobry promiec skretu, bardzo latwy do wyprowadzenia w czasie poslizgu po lodzie (oczywiscie z rozsadna predkoscia). Dodatkowo stabilny, dobry trzymajacy sie drogi (maxymalnie ile nim jechalem 200km/h wiecej sie balem). Nie czuc wogole tej predkosci i to jest serio zdradliwe.
4,0
~MyszuF
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Jak na uklad wspomagania elektryczny bardzo naturalne odczucia!.. bylem bardzo pozytywnie zaskoczony... elegancja i pewnosc prowadzenia z nutka wyczuwalnego sportu. Idealne odczucie co dzieje sie z samochodem nawet przy duzych predkosciach i nierownej nawierzchni.
5,0
~Waldi
Lexus IS II
Sedan 220d 177KM 130kW
Zawieszenie sprawuje się bardzo dobrze i świetnie tłumi. Nic nie hałasuje i jest bardzo komfortowe (wręcz usypiające). Bardzo trwałe. Po 120 tKm żadnych napraw. Wspomaganie jest raczej po lekkiej stronie mocy. Lekko się prowadzi, ale jest również bardzo czułe na koleiny.
5,0
~Michał
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Układ jezdny jest kapitalny. Auto jest bardzo przewidywalne i świetnie się prowadzi. Jeśli przesadzimy z gazem np. w zakręcie pojawia się nadsterowność, którą szybko niweluje ESP. Warto zadbać o dobre ogumienie, tym bardziej jeśli lubimy dynamiczną jazdę.
Lexus IS II