Szukaj

Lista ocen Mazda 323 IV F 1.6 16V 88KM 65kW 1991-1994 (69) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 109 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~KwL
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Nigdy nic poważnego się nie przytrafiło. Jeżeli już nawet były jakieś problemy (wynikały one głównie z mojej lekkomyślności - nie przyglądałem się systematycznie podstawowym elementom eksploatacyjnym) to auto zawsze odpaliło za pierwszym kopem i dojechało do mechanika. Raz jeździłem nawet bez żadnego płynu chłodniczego. Z silnikiem się nic nie stało. Po prostu nie do zarżniecia motor.
5,0
~Darek-Zielona Góra
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Autko mam od kwietnia,przytargalem z berlina za grosze(650 euro) z uszkodzonym tylnim zderzakiem,ostatnim wlascicielem byl Turas i troche go zaniedbal przez 2 lata posiadania.wymienilem dwa amory z tylu,wszystkie paski,oleje,łozysko w przednim kole i katalizator.Tzn.wszystko co powinno sie wymienic przy kupionym uzywanym aucie.Ale auto w sumie bezwypadkowe.to sie czuje podczas jazdy.
3,0
~justyna.boguta@gmail.com
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Przednie reflektory lubią \"gubić masę\". Bolesna dla kieszeni była wymiana wlewu paliwa (1100 zł z robocizną). Część ta jest dostępna tylko w formie oryginału i wartą takową nabyć, a nie spawać u jakiegość \"Cześka\". Jednak wlew prawie w ogóle nie koroduje. Ja miałam pecha ;) Ostatnia uciążliwa sprawa to korozja mocowania tylnych amorów.
5,0
~WOODPEKER
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
jezdze mazda 2 lata- do tej pory nie mialem ZADNEJ powaznej usterki ani razu nie zatrzymalem sie w \"polu\" Idealna jak dla mnie,czyli studenta ktoremu nie w mysl aby pompowac w auto :) Silnik bez zarzutów, Skrzynia - wsteczny troszke haczy- ale ponoc to norma w japoncach... poza tym plynnie i precyzyjnie
5,0
~Illmereth
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Brak poważnych usterek wynikających z wad fabrycznych modelu. Wymieniłem rozrząd, oleje, filtry i zawieszenie, ale to standardowe rzeczy. Poza tym musiałem połatać tłumik, ale to już wina poprzedniego właściciela. Poza tym trzeba uważać na rdze, szczególnie na stan progów.
4,0
~koz_i
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Psuje sie naprawde bardzo rzadko, choć najczęsciej dośc poważnie. Paski, osłony amortyzatorów, same amortyzatory, Przeguby i ich osłony oraz tłumik. To miałem do wymiany i to zazwyczaj po długim użytkowanmiu sie psuje. Ale jak ise to naprawi to można jeździć i jeździć:)
3,0
~konrad
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Tak jak u większości kopci na biało z rana jak jest zimno ale tylko na wysokich obrotach (ssanie) na niskich już nie więc chyba do końca życia pozostanie to dla mnie ciekawostką. Póki co problem łatwo obszedłem. Pozatym nie jest źle.
5,0
~Pałkerson
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
nie miałem poważnych usterek i zapomniałem nawet jakie to są na pewno takie które są spowodowane wadą fabryczną nikt sie nie doszuka a jeśli ktoś spalil sobie sprzęgło bo za bardzo przygazował to nie można tego tu wymienić przynajmniej moim zdaniem
5,0
~Ryhoo
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Hmmm... to jest Mazda - szanowana się NIGDY nie zepsuje.Moja na 240 tyś km było wymieniane tylko: chłodnica przy 190tys, osłony przegubów i gumki na stabilizatorach przód/tył przy 230tys.A reszta to oleje,płyny,świece,filtry i paski czyli standard.....
5,0
~Marcin
Mazda 323 IV
F 1.6 16V 88KM 65kW
Mnie żadna się nie zdarzyła. Poprzedni właściciel, który nie oszczędzał Madzi i zrobił nią całkiem sporo kilometrów po Europie, także nie zaliczył żadnej poważnej usterki. Niezawodność na najwyższym poziomie!
Mazda 323 IV F