Szukaj

Lista ocen Mazda 323 VI F (175) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~michal_lesicki@op.pl
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Fantastyczne własności jezdne! Auto jedzie jak po sznurku, gdyby precyzyjniejszy był uklad kierowniczy, prowadzilaby sie niemal jak BMW. Bardzo duże rezerwy ma zawias, można się o tym przekonac sprawdzając to na górskich serpentynach. Ogromna przyjemnośc, fantastyczne prowadzenie! Rysą na wizerunku jest głosna praca zawieszenia.
5,0
~royal3000@o2.pl
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
Auto jest przyklejone do drogi. Pięknie wchodzi w zakręty, nie buja nie kiwa. Można na prawdę zaufać temu samochodowi przy pokonywaniu ciasnych zakrętów. Na wybojach jest całkiem ok, wiadomo że nie jak w amerykańskim krążowniku bo Mazda jest dość sztywna, ale dramatu nie ma. Zresztą na naszych drogach to i poduszkowcem by trzęsło ;)
5,0
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Chyba za sprawą gabarytów autka, które jest stosunkowo niskie i szerokie, bardzo dobrze pokonuje zakręty. Lepiej niż Seat Cordoba, w którym w takich samych warunkach, przy takiej samej prędkości, występuje większe przechylenie niżw Maździe. Dodatkowo bardzo dobrze wybiera dziury, nie są odczuwalne nim małe nierówności terenu.
4,0
~Kamil
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Nawet bardzo dobrze (doskonale to trochę za dużo powiedziane). Autko jest dość sztywne i twarde, było to naprawdę miłe zaskoczenie. (to nie tylko moje odczucia ale również moich znajomych którzy mieli okazje sprawdzić auto). Dobrze trzyma się na zakrętach, nie przechyla się. Duży plus, prowadzi się super.
4,0
~Jacko
Mazda 323 VI
F 1.3 16V 73KM 54kW
dość precyzyjny, w zakrętach to kierowca prowadzi a nie auto (nie mówie o zakręcie 90 stopni przy 130km\\h - to nie \"need for speed\"), Mógłb być większy skręt, ale i tak jest dość spory. Zawieszenie - ani miękkie ani sztywne, w sam raz, lecz po Wrocławskich drogach czeka wymiana łączników stabilizatorów.
5,0
~eMMeS
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Prowadzenie tego autka jest perfekcyjne. Zawieszenie jest lekko usportowione co może nie zaspokoić kierowców lubiących limuzyny, ale dzięki niemu doskonale czuje się auto. Wspomaganie nie sprawia, że kierownica chodzi pod jednym palcem. Tu trzeba kierować, żeby jechać, co akurat mi się bardzo podoba.
5,0
~Darek
Mazda 323 VI
F 2.0 TD 90KM 66kW
Pisze się, że auto ma twarde zawieszenie. Jak dla mnie idealne, pełen kompromis pomiędzy komfortem jazdy a bezpieczeństwem. Auto trzyma się drogi idealnie, dając przy tym dobry komfort jazdy. Porównując po raz kolejny do Audi 80, komfort jest minimalnie gorszy za to trzymanie się drogi dużo lepsze.
5,0
~Alexander123
Mazda 323 VI
F 1.3 16V 73KM 54kW
SPORT obowiazuje, przechyły w bardzo szybkich zakretach mozna powiedzieć że nie wystepuja w ogóle , smiało wchodzić w zakręty bez redukcji jedynie zdjać nogę z gazu jak ktos sie boi szybkiej jazdy po łukach, ale w tym przypadku bezpieczestwo zachowane jest na 5
4,0
~Carloss
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Jazda tym samochodem naprawde sprawia przyjemność . Na zakretach nic nie rzuca , jest poprostu przyklejony do nawierzchni. Jednak niestety na polskie drogi moze zbyt sztywne zawieszenie ale w vectrze mialem jeszcze sztywniejsze wiec tutaj jest o niebo lepiej.
Dziennik kosztów dla Mazda 323 VI F
Średni koszt przejechania 100 km
29,67 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~kubal7
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Prowadzenie - doskonałe, zawsze czyma kierunek drogi a nie tak jak pływający mój służbowy OPEL ASTRA (jak dar pomorza podczas sztormu). Zawiesenie czyma na zakrętach równo i to jest zaleta ale niestety jest trochę twardy - należy się do tego przyzwyczaić - nie nadaje się w teren:(
Mazda 323 VI F