Szukaj

Lista ocen Mazda 323 VI F (175) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Gegos
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Sprawuje się dobrze, choć po zakupie (a samochód był sprowadzony z Niemiec) już po tygodniu jazdy na naszych drogach musiałem wymienić lewy stabilizator (robił to mechanik i nie wiem czy guma czy cały) koszt naprawy 80zł, po następnym tygodniu wymieniłem też i prawy.
4,0
~JarekW
Mazda 323 VI
F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Bardzo fajnie trzyma się drogi. Jak dla mnie trochę za słabe wspomaganie, na długich zakrętach (autostrady, ronda) trzeba mocno trzymać kierownicę. Stabilny i pewny, nie ma problemów. W polskich warunkach łączniki stabilizatorów nie wytrzymują długich przebiegów - ale są tanie.
4,0
~k_
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Kierowniczy - rewelacja. Pewny i przewidywalny. Zawieszenie - twarde z korzyściami i minusami. Trwałość? Oryginalne części super, zamienniki raczej kiepskie. Często padają łączniki stabilizatorów i sworznie wahacza (teoretycznie same sworznie nie są wymienialne - praktycznie tak)
5,0
~Jakub
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Po wymianie wszystkich amortyzatorów, łączników stabilizatora w raz z gumami, przednich wahaczy, jeździ się wręcz rewelacyjnie, może ilość wszystkich tych elementów może przerażać ale koszt nie był w cale taki wysoki, a też nie brałem tanich elementów
5,0
~xmss
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
jak na kompakt to widać że skierowany głównie to młodych osób bez lub z dziećmi, dobre trzymanie na drodze i podczas manewrowania. Świetne wyczucie samochodu pozwala na szybkie i precyzyjne działania. To chce zrobić to mazda robi bez gadania.
5,0
~smiley
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
Mam usportowioną wersję, więc jest dosyć twarda. Świetnie trzyma się drogi. Niestety czuć każdą nierówność. Na dłuższą trasę to tylko po równej jak stół autostradzie. Na normalnych drogach zapewnia darmowy masarz pleców i siedzenia :P
5,0
~Avedis 71
Mazda 323 VI
F 1.3 16V 73KM 54kW
Rewelacyjne prowadzenie - trzyma się drogi jak przyklejona. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy, auto jest bardzo stabilne - na dobrych oponach praktycznie trudno je wyprowadzić z równowagi. Na zakrętach nie ma mocnych - jedzie jak po szynach.
5,0
~djdejvidczenko
Mazda 323 VI
F 1.8 16V 114KM 84kW
Przód McPerson tył wielowahacz. Jeździ jak po torach. Nie czuć wiatru jadąc trasą. Mogę powiedzieć że idealnie. Dla mnie lepiej sie prowadzi niż e46. Układ kierowniczy sztywny, bardzo toporny, dla mnie idealnie.
4,0
~piterch76
Mazda 323 VI
F 1.5 16V 88KM 65kW
Auto pewnie trzyma się drogi, trochę niskie i niestety trochę słabe jak na nasze dziurawe drogi. Psują się raczej w tym zakresie perdoły, ale niestety, ze względu na zardzewiałe śruby ich wymiana potrafi być kłopotliwa
5,0
~Jan
Mazda 323 VI
F 1.6 16V 98KM 72kW
Precyzyjny, dobrze wyjmuje nierówności, w pakiecie SPORTIVE, doskonale trzyma się zakrętów. W polaczeniu z dobrymi gumami gwarantuje bezpieczna i przyjemną jazdę. CZęsto szybsza, nawet w fatalnych warunkach, niż u innych.
Mazda 323 VI F